Kimagasló teljesítményt nyújtani…. Az összetettség és az alkotás művészete……………és a megvalósulás…..

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Nagybajomi Általános Művelődési Központ tagiskolája
Advertisements

A boldog emberek tudják,
A munka.
A tanulást és a megértést segítő módszerek alkalmazása
EGÉSZSÉGKULTÚRA Mentsük meg saját magunkat?! Egészségfejlesztés I.
Nemde Isten szikrája rejtőzik minden emberi lélekben?
BEVEZETÉS A VÁLLALATGAZDASÁGTANBA 6.
Hogyan valósítható meg mindez a közszférában?
1 SCHIFFER SÁRA GRUNDFOS Magyarország Gyártó Kft. Üzemi szociális munkás „SZOCIÁLIS MUNKA A PIACI SZEKTORBAN”
Az egészségügy és az egészség „ügye” „Képes vagy-e EGÉSZ-séget ÉP-íteni?
Mozgáskorlátozott emberek foglalkoztatását, önálló életvitelét segítő eszközfejlesztő műhely és szolgáltatási hálózat  Azonosító szám:TÁMOP /
„Légy az, aki lehetsz!” A mentalitás szerepe a tanácsadásban
Fejlesztő célú szaktanácsadás
Emberi Erőforrás Menedzsment Az emberi erőforrások fejlesztése
„Megváltozott világ?!” TÁMOP /1-2F projekt Dr. Ádám Szilvia.
Optimális szervezet Kiegyensúlyozott stratégiai mutatószám rendszerrel
Egyén a szervezetben Vezetés és szervezés BA Pécs.
A VEZETÉSRŐL ÁLTALÁBAN
Külföldi módszerek? Mi az amit figyelembe kell vennünk: Hagyományaink, Céljaink. Cégünk összetétele, nagysága.
A foglalkoztatás és a szociális szolgáltatások összekapcsolása
Nem számít!. Nem számít! A jó sorrend a konzultációkhoz: 1. Vágyak. 2. Problémák. 3. A félelmek eltávolítása átbeszéléssel! 4. Következő havi terv.
Sodrásban vagy flow-ban? vezetők újratöltve
Kompetencia alapú oktatás bevezetése az alsó tagozaton
Ideális – Valóságos – Sugallt Dányi Zoltán ref. lelkipásztor, pasztoral - pszichológus Budapest
MOTIVÁCIÓ.
Az egyéni fejlesztési terv
A humánerőforrás kérdései, változások menedzselése
A csoportok Vezetési Ismeretek Előadások III. Mi a csoport? A csoport olyan egyének közössége, – akiknek közösen kialakított normarendszerük van – akik.
IMA MAGYARORSZÁGÉRT. KEDVES SZERETETREMÉLTÓ EMBEREK!
Amint fent, úgy lent. Amint belül, úgy kívül.
Nevelés és érték Dr. Molnár Béla Ph.D. főiskolai docens
Tudásmenedzsment eredmények és tapasztalatok a MOL Csoportban Tóth Róbert Tudásmenedzsment vezető, MOL Csoport Budapest, 2006.február 23.
Motiváció Biológiai eredetű Túlélési motívumok Szociális motívumok
A CSOPORTOK Dr. Dinnyés János professor emeritus Vezetéstudományi tanszék.
Az intézményvezetők szerepe az oktatási intézmények fejlesztésében
Mi készteti az embereket cselekvésre? Hogyan fokozható ez a késztetés?
2007/2008 II.: MENEDZSMENT GYAKORLATOK
Dr. Fodor Imréné Pécsi Regionális Képző Központ igazgatója
A mozgás élettani hatásai
Program- és tananyagfejlesztés rendszertípus Modern Üzleti Tudományok Főiskolája.
Mi is az a társadalmi integráció?
Trénerek: Rehabilitáció - Érték - Változás (RÉV): Megváltozott munkaképességű személyek munkaerő-piaci helyzetének elősegítése érdekében történő rendszerszintű.
Innováció-ösztönző együttműködések kiépítése Dél-kelet-európai térség országaiban CLEAR.
Dr. Szabó-Thalmeiner Noémi. Nevelő Szaktanár Hivatalnok Szakmai szervezet tagja Családtag Barát (nő) rokon szülő gyermek testvérházastárs …
Kompetencia bevezetésének tapasztalatai egy” integrált” 1. osztályban
Tízből négy férfit zavarna, ha női főnöke lenne
KIÉGETTSÉG VIZSGÁLAT 2011/12.
VIII. Nemzetközi Táplálkozásmarketing Konferencia Az egészség dimenziói a táplálkozásmarketingben május Zamárdi.
Kooperatív oktatással a befogadás támogatásáért
Egyéni fejlesztési tervek készítése és használata az iskolában
Az oktatási gyakorlat fejlesztése
HÉTFA Kutatóintézet és Elemző Központ A gazdasági növekedés társadalmi feltételei: értékek, intézmények, kizáródás, tudás, egészség - Panelbeszélgetés.
NA ÉS ? ? ? HOGYAN VISELKEDIK AZ IGAZI FŐNÖK ? Ha főnök vagy, olvasd, mennyire illik rád, ha azt szeretnél lenni, figyelj jól, és legyél jó vezető ! !
Időperspektíva a CKIK-ban ( ). Időperspektíva Az embereket saját magukról, a világról és másokkal való kapcsolataikról kialakított képüket egy.
2009/2010. tanév Pestszentimre Ady Endre Utcai Általános Iskola.
Maximális teljesítmény
Készítette:Tóth Sándorné
Kereskedelmi Eszközök Specialista
Biyovis a mi üzletünk.
Közösség-ifjúság-esélyteremtés Jászberény, szeptember 14.
Országos nagykereskedelmi menedzser
Sales Back Office Specialista Dolgozz velünk az Élet habos oldalán!
A problémafeltárás technikái
MagneB6 – a stressz vizsgálata egy multinacionális vállalatnál
Változó szakma-változó értékek?
Stratégiai emberierőforrás-fejlesztés
Stratégiai emberierőforrás-fejlesztés
5. Tétel – A Life Long Learning
ROMA STRATÉGIAVÁLTÁS A MUNKAERŐGAZDÁLKODÁSBAN
Előadás másolata:

Kimagasló teljesítményt nyújtani….

Az összetettség és az alkotás művészete……………és a megvalósulás…..

A mozgás szerepe

A különbségek megnyilvánulása 70% nem szeret a munkahelyre bejárni 48-60% fájdalmakkal küzdve végzi a munkáját Legalább 40% jelentős munkahelyi stresszterheltséget él meg Mindenki tapasztal megoldatlan személyközi konfliktusokat 70% kiégés tüneteivel küzd Amit mesélnek: nem szeretik a munkájukat, nem szeretik a főnököt, az open office-t, zavarják az elmélyült munkavégzésüket, nem veszik emberszámba, ötletei nem számítanak Paradox: az ember akkor a legboldogtalanabb ha egyedül van és nincs semmi dolga

Csíkszentmihályitól… Minden úgy kezdődött, hogy örömünket leltük benne Aztán túl komolyra fordult A mémek átvették a hatalmat felettünk és önmagukat irányítják Mi pedig irányítottakká válunk; hajszoltak, feszültek ÁLLJ! Nyugalom! Vedd vissza az irányítást! Keress támogatókat, és indulj el a jó úton!

Megismerni az embert Hogy is működik? Mi a legjobb teljesítmény titka? Egészség fizikai része – feltöltötten (70% kimerült) Lelki, szellemi – felhatalmazva, felelősen, hozzáértően, alakítva (leegyszerűsített munkakörök) Szociális része – másokkal egyetértésben, összhangban (mások felett)

Szükségletek Figyelem-energia irányítása: konfliktusok helyett megoldásra Szemléletváltás

az emberei faktort…. Munkakörnyezet: tér, levegő, napfény, színek Ergonómia Vérkeringés Légzés Agyműködés Izomműködés Immunrendszer Hormonrendszer Új munkahelyeket teremtünk? Ahol figyelembe vesszük…..

6.Női-férfi szerepek különbözősége, szerepek megélése – agyműködés, hormonrendszer 7.Teljesítmény- jutalom kapcsolata 8.Projektalapú munkavégzés – munka magunkévá tétele, komplexitás növelése 9.Erőfeszítések, sikerek – örömérzet 10. Megbocsátás, hála, öröm – csoportban való működés 1.Idegrendszer- gondolatok-szervezeti változások összefüggése 2.Idegrendszer kaotikus működése- tudatosság 3.Negatív gondolatok 4.Stresszválasz – kivezetése, coping 5.Csoport- biztonság

Mert a jövő izgalmas - a munkahelyek új világa Új virtuális munkatér, rengeteg új feladat, és pozíció létrejötte Rugalmas, tettrekész, mindenre felkészült szervezetek Kötetlen munkavégzés, szabadabb munkalehetőségek Inspiráló tanuló szervezet, ahol a legjobbat hozzák ki magukból Egyéni teljesítmény elvárás előtérbe kerül Teljesítményközpontúság Emberközpontúság Munkahely, ahol jól érzik magukat Fejlesztési fókuszú munka Oktatóközpontok a munkahelyeken(elveszett interperszonális képességek megtanítása, együttműködéshez, új munkafeltételekhez) Munkaerő növelése Egyéni fejlődés támogatása Egyéni teljesítmény, egészségfejlesztés segítségével is

Hogyan tovább? Fejlesztő csapatok (ember-termék?) Oktató bázisok Alkalmazás- vezetők támogató szerepben Új komplex feladatkörök Támogató, tevékenység alapú munkakörnyezet Folyamatos kiegyensúlyozott átalakítás, változás