Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

ROMA STRATÉGIAVÁLTÁS A MUNKAERŐGAZDÁLKODÁSBAN

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "ROMA STRATÉGIAVÁLTÁS A MUNKAERŐGAZDÁLKODÁSBAN"— Előadás másolata:

1 ROMA STRATÉGIAVÁLTÁS A MUNKAERŐGAZDÁLKODÁSBAN
PALENCSÁR MIKLÓS – CEO/FOUNDER 3B-PERSONALITY AND BEHAVIOUR BASED BUSINESS

2 A FLUKTUÁCIÓ MÉRTÉKÉNEK ALAKULÁSA
A LONG TERM BUSINESS IDOL INDEX FÜGGVÉNYÉBEN (FORRÁS: 3B, 2019, MAGYARORSZÁG / 138 CÉG, VEZETŐ) FLUKTUÁCIÓ MÉRTÉKE RISE BUSINESS IDOL INDEX

3 A FLUKTUÁCIÓ MÉRTÉKÉNEK ALAKULÁSA
A VEZETŐ SZEMÉLYISÉGTÍPUSÁNAK FÜGGVÉNYÉBEN (FORRÁS: 3B, 2019, MAGYARORSZÁG / 138 CÉG, VEZETŐ) FLUKTUÁCIÓ MÉRTÉKE

4 CÉGET ELHAGYÓ MUNKAERŐ SZEMÉLYISÉGTÍPUS ALAPÚ MEGOSZLÁSA
(FORRÁS: 3B, 2019, MAGYARORSZÁG / FŐ)

5 SIKERES HAZAI CÉGEK VEZETŐINEK SZEMÉLYISÉGTÍPUS ALAPÚ MEGOSZLÁSA
(FORRÁS: 3B, 2019, MAGYARORSZÁG / 100 CÉG, VEZETŐ)

6 IDOL KÉPZÉS A hazai vezetők cca. 4%-a képes képzés nélkül is idollá válni, idolként fennmaradni. A hazai vezetők cca. 68%-a lenne képes idol szerepre megfelelő képzéssel. Magyarországon még nincsenek idol képzések (folyamatos túljelentkezés) Az idol képzés speciális „management development program” (6-12 hónap. max. 10 fő/csoport). Speciális, sok munkát igénylő program: diplomácia, kommunikáció, self-PR, social media publikáció stb. A hazai, nagy mértékű munkaerő probléma legfőbb oka ennek hiánya. CÉGES ÉS EGYÉNI IMÁZS ÉPÍTÉSE A hozzánk érkező cégek imázsértéke: 4 (1-10 skálán) Az általunk mért cégek átlagos imázsértéke: 2 / sikeres cégek imázsértéke: 7 feletti érték A hazai cégvezetők/cégtulajdonosok „nincsenek termékként definiálva” Minden sikeres üzletfejlesztés egyik első eleme az imázsépítés Hagyományos PR megoldásokat puffogtató „szakemberek” dolgoznak, elavult technikákkal A fókuszban ma már a social media valódi használata, az új generáció életvitele áll (ncore) Professzionalista-Önmegvalósító imázst kell építeni, nem csak úgy általában növelni az ismertséget Az is számít hol vagyunk jelen, de az még inkább fontos, hol nem vagyunk ott!

7 BUTIQUE AND LABS A multiknak jelentős átalakulásra van szükség, ha a legjobb, proaktív szakembereket akarják maguknak Jelenleg az Emberközpontúnak választják őket – végrehajtás Illetve az Uralkodó típusúak mennek hozzájuk – hatalom és pozíció Laborok kialakítása, butique megoldások szükségesek Start-upok legnagyobb kihívása az a bizonyos fő elérése, a butique jelleg elvesztése Önmegvalósítók, Professzionalisták távoznak – dinamizmus, fejlődés megszűnik Pozíció orientált uralkodók és végrehajtó emberközpontúak érkeznek/maradnak Jelentős személyiségmódosulások (Professzionalista álarcosbál) figyelhető meg SZERVEZET EGYBENTARTÁSA Ma már csak a komplex megoldások működnek Meg kell szerezni az Önmegvalósítót és a Professzionalistát a speciális piacra történő berobbanáshoz Stabillá kell tenni a szervezetet az Emberközpontúval Menedzselni kell a szervezetet az Uralkodóval Komplex motivációs rendszerek szükségesek Mivel az új generáció szakmai fejlődés fókuszú: komplex, újgenerációs fejlesztési programok szükségesek Egyértelműen azt látom, hogy a „mentoráció” + idol alapú menedzsment fejlesztési programok + gamification alapú on-boarding and knowledge management kombinációké a jövő Konkrét üzleti tudást szabad ma már csak adni, a „tanítgatósdi” ideje lejárt!

8 LELJÉK ÖRÖMÜKET A MUNKAERŐ MENEDZSELÉSÉBEN!


Letölteni ppt "ROMA STRATÉGIAVÁLTÁS A MUNKAERŐGAZDÁLKODÁSBAN"

Hasonló előadás


Google Hirdetések