Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

2009/2010. tanév Pestszentimre Ady Endre Utcai Általános Iskola.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "2009/2010. tanév Pestszentimre Ady Endre Utcai Általános Iskola."— Előadás másolata:

1 2009/2010. tanév Pestszentimre Ady Endre Utcai Általános Iskola

2  Tanterv  Eredmények  Tanulás és tanítás  Fejlesztés és felzárkóztatás  Iskolai ethosz  Eszközök, feltételek  Irányítás, vezetés

3 1. Tanterv:  - szerkezete,  - kurzusok, programok minősége,  - tanári tervezés minősége. 2.Eredmények:  - a kurzus munkában  - OKÉV mutatók  - tanulók tanulásának minősége  - találkozás a tanulók szükségleteivel

4 3. Tanulás és tanítás:  - tanítási folyamat minősége,  - tanulási folyamat minősége,  - a tanulói szükségleteknek való megfelelés,  - értékelési módszerek,  - szülőkkel folytatott kommunikáció,

5 4. Fejlesztés, felzárkóztatás:  - lelki gondozás,  - személyes és szociális fejlődés,  - tantárgyi és szakmai útmutatás minősége  - útmutatás vizsgálata az eredmények tükrében,  - fejlesztés hatékonysága a tanulásban,  - speciális nevelési szükségletekkel kapcsolatos törvény végrehajtása.

6 5. Iskolai ethosz:  - az iskolához tartozás tudata,  - barátságos környezet,  - tanulói közösség erkölcse, hozzáállása,  - tanári közösség erkölcse, hozzáállása,  - tanulók és dolgozók kapcsolata,  - tanári közösséggel szembeni elvárások, dicséret és önfegyelem megvalósulása,  - tanulói közösséggel szembeni elvárások, dicséret és fegyelmezés módja,  - kapcsolat más intézményekkel, fenntartóval, társadalommal.

7 6. Eszközök:  - készségek, képességek gondozása,  - eszközök gondozása,  - eszközök és a tér szervezése, használata,  - tantestület ismeretbázisa, képzettsége,  - tantestület hatékonysága, szerveződése,  - a testület értékelése és fejlesztése,  - a vezetés pénzügyi felelőssége.

8 7.Irányítás, vezetés és a minőségbiztosítás:  - önértékelés,  - fejlesztési terv irányelvei,  - fejlesztési terv megvalósulása,  - a vezetés hatékonysága,  - a vezető tanárok és a testület fejlődésének hatékonysága.

9 A nevelőtestület számára a - kimagaslóan jó, - hosszú távon eredményes, - esélyteremtő, - innovatív, - szakmai és emberi munkáért.

10 IRÁNYÍTOTT ÖNÉRTÉKELÉS A./HELYZETELEMZÉS B./PARTNERKÖZPONTÚ MINŐSÉGFEJLESZTÉS OKTATÁSI ÉS NEVELÉSI CÉLOK, PROGRAMOK: T Á M O P - Projektek - Témahét - Moduláris oktatás - Tömbösítés - Műveltségterületek tantárgyi bontás nélküli oktatása, - Kompetencia alapú oktatás TÁMOGATÓ SZERVEZET

11 Fő feladat az egyensúly kiépítése: Program- értékelés Szervezet kultúra fejlesztés Célok Team Oktatás Team munka Folyamat szabályo- zás Probléma- megoldás Fejlesztés Intézményi folyamatszabályozás Szervezeti kultúra és etika

12


Letölteni ppt "2009/2010. tanév Pestszentimre Ady Endre Utcai Általános Iskola."

Hasonló előadás


Google Hirdetések