AZ EZOTERIKUS PIAC JELLEGZETES SZEREPLÔI

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az óvodai matematikai nevelés elvei, céljai, feladatai Tk. 29.old. Kissné Zsámboki Réka NYME-BPK.
Advertisements

Csorna A Harmadik legyakoribb halálok Évente 4-5 millió haláleset a világon 2020-ra millió 30% halálozás további 30% maradandó rokkantság.
A felhasználói interfész A felhasználói interfész az a felület, amellyel a szoftver az ember felé „fordul”; amellyel a felhasználó nap mint nap találkozik.
Konfliktuskezelő, egyéni megküzdő-képesség fejlesztése 1. Kommunikáció, a meggyőző kommunikáció.
Vállalati gazdasági kérdések Pékakadémia2010.április.20.
KÖVETELMÉNY, ELVÁRÁS MEGNEVEZÉSTARTALOM EGÉSZSÉGÜGYI KÖVETELMÉNYJÓ ÁLLÓKÉPESSÉG EGÉSZSÉGES IDEGRENDSZER ÉP HALLÁS, ÉRTHETŐ BESZÉD KIZÁRÓ OK: MOZGÁS ÉS.
Melyik agyféltekéje domináns? – teszt Pillantson a pörgő lányra! Merre forog? Az óramutató járásának megfelelően vagy azzal ellentétesen ?  Ha úgy.
Semmelweis Egyetem Központi Könyvtár szeptember 7. Könyvtárosok Teadélutánja / „Next Generation” Önképzőkör Beke Gabriella Semmelweis Egyetem Központi.
Csepregi Teréz Szociálpolitikai szakért ő Október 2.
GYERMEKSZEGÉNYSÉG ELLENI PROGRAM A HEVESI KISTÉRSÉGBEN TÁMOP /
A év értékelése és a év újdonságai
Sallai Ilona - ÉFOÉSZ Szeged,
Dobrik-Lupták Sára szeptember 19.
Egészséges táplálkozás
TÁMOP / „A hátrányos helyzetűek foglalkoztathatóságának javítása (Decentralizált programok a konvergencia régiókban)”
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Összeállította: Horváth Józsefné
A helyzet jó, de nem teljesen reménytelen. A háztartás pénze és ideje.
ELŐNYÖK – megbízható működés
Speciális célcsoportok a szakmai protokollban
Gyere velünk testvériskolánkba,a németországi Olpe városába !!!
Mayer József Budapest február 27.
Hogyan lehetünk boldogabbak?
Értékesítési képviselő – HoReCa Téged keresünk, ha rendelkezel:
Segíteni vagy megmenteni
Évközi 7. vasárnap Február 19. – „A” év.
Észlelés és egyéni döntéshozatal, tanulás
A mozgóképi közlésmód sajátosságai
A MOTIVÁCIÓ SZEREPE ÉS HATÁSKÖRE A KÖZOKTATÁSBAN ÉS A FELSŐOKTATÁSBAN
FONTOSAK VAGYUNK EGYMÁSNAK...
Összeállította: Piacsek László Zoltán
Tommy's Window dia ♫ Hangszóró szükséges A gyerekek örökkévalók
Konfliktusok az iskolában
A házasság arcai Mihalec Gábor Adventista Családi Szolgálatok.
Pontrendszerek mechanikája
A digitális nemzedék Lélekszerda.
Projektmunka Földrajzolok
Meghatározása, formái, mikéntje és „forrásai”
JÓ REGGELT !.
A márkázás Marketing gyakorlat 6..
Körmendi Dániel MAS Meeting Scheduler.
Készítette: Tatár Gabriella Tanári MSc. I. évf dec.1.
Család és iskola Nevelés.
Kognitív viselkedés-tréning cukorbetegek és veszélyeztetettek számára
…Kezdjük el együtt nagyböjt szent Idejét!
Felhasználóképzés a kórházban
ONAP ↓ HELYI ÓVODAI PROGRAM ÜTEMTERV TERVEZET
„ Egy hatékony iskolai egészségnevelési program – az egyik legköltséghatékonyabb beruházás, amit egy nép (állam) csak megtehet annak érdekében, hogy párhuzamosan.
A villamos installáció problémái a tűzvédelem szempontjából
Környezeti Kontrolling
CSOPORTLELKEK, EGYÉNIESÜLÉS, AZ EMBERI LÉLEK SZÜLETÉSE
Új pályainformációs eszközök - filmek
MASLOW „PIRAMISA” AZ EMBERI SZÜKSÉGLETEK HIERARCHIÁJA
A csoportok tanulása, mint a szervezeti tanulás alapja
Stratégiai emberierőforrás-fejlesztés
A turizmus tendenciáinak vizsgálata Magyarországon
TUDATOSSÁG ÉLJÜNK A JELENBEN.
A szállítási probléma.
A Teozófiai Társulat küldetése
VÁLLALKOZZ! Pénzügyi és Vállalkozói Témahét 2019 Órai segédanyag
Viccesen kreatív és teljesen interaktív!
Az egyén társadalmi integrációja
Ki mit tud?- művészeti nap december 15. szombat
A katolikus óvodák feladata a Hit évében II.
A katolikus óvodák feladata a Hit évében III.
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
Hagyományos megjelenítés
Stratégiai gondolkodás
KONFERENCIA Adminisztráció Óvári Márta
Oféliák színháza.
Előadás másolata:

AZ EZOTERIKUS PIAC JELLEGZETES SZEREPLÔI

EZOTERIKUS PIAC Szótár: lelki/szellemi beállítottság, irányultság spiritualitás: lelki/szellemi beállítottság, irányultság ellentéte a materiális beállítottság spirituális: lelki/szellemi beállítottságú ellentéte a materiális beállítottságú

EZOTERIKUS PIAC Látogatás a „piacon”: miért megyünk ki milyen a „spirituális árú-felhozatal” milyenek az „eladók” milyenek a „vásárlók” hogyan értékeljük a látottakat

EZOTERIKUS PIAC A leggyakoribb figurák: a türelmetlen a beképzelt a vágyódó a „befalazott” az önjelölt tanító az „én már ezt is elértem” az „igazi csoport” tagja a „kiválasztott” a „tökéletes”

EZOTERIKUS PIAC A „TÜRELMETLEN” Látlelet: „gyors-kiszolgáló” (instant) spiritualitás a problémáktól gyorsan meg akar szabadulni azonnali sikerélmény hajszolása „Uram, adj türelmet – de azonnal!”

EZOTERIKUS PIAC A „TÜRELMETLEN” Terápia: „Hova sietsz?” türelem megtanulása „Hova sietsz?”

EZOTERIKUS PIAC A „BEKÉPZELT” Látlelet: hamis (imitált) spiritualitás az elképzelt ‚guru’ külsôségeinek (öltözet, viselkedés) majmolása élô „mester” epigonja

EZOTERIKUS PIAC A „BEKÉPZELT” Terápia: józan ész „Nem a ruha teszi az embert!”

EZOTERIKUS PIAC A „VÁGYÓDÓ” Látlelet: zavart motiváció ôszinte keresés önzéssel keverve menekülés vágya az adott helyzetbôl a „kiválasztottak” közé szeretet-hiány

EZOTERIKUS PIAC A „VÁGYÓDÓ” Terápia: szembenézés magunkkal „Mi elôl menekülsz?”

EZOTERIKUS PIAC A „BEAVATOTT” Látlelet: azonosulás egy spirituális élménnyel „beavatás” „megvilágosodás”

EZOTERIKUS PIAC A „BEAVATOTT” Terápia: józan ész „Merni, akarni, cselekedni, hallgatni!”

EZOTERIKUS PIAC A „BEFALAZOTT” Látlelet: a kis-ego „spiritualizálódik” menekülés az eszmék védelme mögé („golyóálló védôburok”) elzárkózás a külvilágtól

EZOTERIKUS PIAC A „BEFALAZOTT” Terápia: „Mi elôl menekülsz?” hagyni kell segíteni lehet, de csak ha kéri !!!

EZOTERIKUS PIAC AZ „ÖNJELÖLT TANÍTÓ” Látlelet: önjelölt spirituális tanítók tömeggyártása a divatos „spirituális” iskolákban „hittérítôk” kitermelése

EZOTERIKUS PIAC AZ „ÖNJELÖLT TANÍTÓ” Terápia: hagyni kell segíteni lehet, de csak ha kéri !!!

EZOTERIKUS PIAC AZ „ÉN MÁR EZT IS ELÉRTEM” Látlelet: spirituális gôg önelégültség elzárkózás a további tanulástól

EZOTERIKUS PIAC AZ „ÉN MÁR EZT IS ELÉRTEM” Terápia: hagyni kell segíteni lehet, de csak ha kéri !!!

EZOTERIKUS PIAC AZ „IGAZI CSOPORT TAGJA” Látlelet: csoportszellem menekülés az akol-meleg biztonságába „mindenki más tévúton jár”

EZOTERIKUS PIAC AZ „IGAZI CSOPORT TAGJA” Terápia: „Mi elôl menekülsz?” hagyni kell segíteni lehet, de csak ha kéri !!!

EZOTERIKUS PIAC A „KIVÁLASZTOTT” Látlelet: kiválasztottság érzése az „Egyetlen Igaz Út” ismerete „ezoterikus sovinizmus”

EZOTERIKUS PIAC A „KIVÁLASZTOTT” Terápia: józan ész hagyni kell segíteni lehet, de csak ha kéri !!!

EZOTERIKUS PIAC A „TÖKÉLETES” Látlelet: a ‚halálos’ vírus: „Én már megérkeztem!” „Ez az utolsó földi inkarnációm!”

EZOTERIKUS PIAC A „TÖKÉLETES” Terápia: józan ész hagyni kell

EZOTERIKUS PIAC Mi a közös bennük? a halandó személyiségünk (a „kis ego”) mûködése „az emberben lévő tulajdonságok összege állandó”: belsô hiányok  külsô kompenzálás belsô gyengeség  külsô támasz belsô üresség  külsô tartalom a maszk és az árnyék kettôssége (Jung)

AZ EMBER FELÉPÍTÉSE MONÁD (A HÁRMASSÁG TÜKRÖZÔDÉSE) EGYÉNISÉG (ÂTMA -- BUDDHI -- MANAS) Jinarajadasa C., First Principles of Theosophy, TPH, 1960, Fig. 55, p. 166 (Also see Leadbeater C.W., Man, Visible and Invisible, TPH, 1971, Plate II) The Monad (Turîyâtma), existing on the Anupâdaka Plane, puts forth a reflection of itself and acquires vehicles on the lower Planes for the sake of gaining experience. The Permanent Atoms and Principles get attached to the Monad with the help of the seven Creative Hierarchies. The four lower Principles constitute the perishable Personality, which is renewed every incarnation. The real Individual, the Self (Jîvâtma) continues in the Causal Body, lasts throughout the Human stage. KAUZÁLIS TEST ASZTRO-MENTÁLIS TEST SZEMÉLYISÉG ÉTERIKUS (ENERGIA-) TEST DURVA FIZIKAI TEST

EZOTERIKUS PIAC Mire tanít bennünket ez a helyzet? „És bennem melyikbôl mennyi van?” megkülönböztetô-képesség elfogadás megértés türelem „hagyni kell” – mert mindenki csak a saját tapasztalatából tanul! segíteni lehet, de csak ha kéri !!!

EZOTERIKUS PIAC Hogyan kezeljük az egyes eseteket: józan ész + humorérzék + + még több józan ész „A fantázia: kárpótlás azért, amik nem vagyunk; a humorérzék: vigasztalás azért, amik vagyunk!”

Óh, Rejtett Élet, amely ott rezegsz minden atomban, Óh, Rejtett Világosság, amely ott ragyogsz minden teremtményben, Óh, Rejtett Szeretet, amely egységben mindent átölelsz, Tudja meg mindenki, aki magát Veled egynek érzi, hogy M I N D E N M Á S S A L I S E G Y !

Köszönöm a figyelmüket!