BME-VIK Drexler Konrád.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Ruska Mónika – Mobilitás Országos Ifjúsági Szolgálat - Fiatalok Lendületben Programiroda.
Advertisements

Áttörés a hazai távközlésfejlesztésben A Matáv első évtizede Hogyan nőtt a hitelünk? Az út finanszírozása ( ) Készítette: Kis Péter.
Nagyprezentáció Társaság a Lakásépítésért Egyesület lobby tevékenység a magyarországi lakásépítések élénkítése érdekében Előadó:
A Szociális Szövetkezeti forma bemutatása Tanai Tünde Rehabilítációs tanácsadó.
A szenior tudástőkére épített társadalmi innováció május 21. Miskolc ©Sárközy Erika.
Az akkreditáció szerepe a megváltozott munkaképességű munkavállaló személyének társadalmi reintegrációjában Készítette: Dézsi Gabriella Melinda Budapest,
Informatikai tanulmányi verseny.  A Debreceni Suliszervíz Oktatási és Szakértői Iroda hirdeti meg.  Iskolai, regionális, országos fordulók  évfolyamos.
Intézmények közötti egyéni átvezetést segítő programok.
Összefüggő, egyéni gyakorlat. Bologna rendszerű mestertanárképzés.
AZ ELEKTRONIKUS KÉPZÉS MINŐSÉGBIZTOSÍTÁSA INFORMATIKA A FELSŐOKTATÁSBAN DEBRECEN DR. ZÁRDA SAROLTA GÁBOR DÉNES FŐISKOLA.
Családi kapcsolatok újjáépítésének a segítése. „Az a tény, ha ma Magyarországon vagy bárhol a világban egy embert a bíróság elítél, és büntetés végrehajtási.
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS Jogok és kötelességek a családban.
Városi Könyvtár Nagykáta Előadja: Urbán Erzsébet igazgató.
A Szociális intézményi férőhely kiváltási szakmai koordinációs műhely munkája – EFOP VEKOP/15 TÁRS PROJEKT bemutatása EFOP VEKOP
Work-based Learning in CVET Az ALFA KISOSZ Érdekvédő és Képző Egyesület szerepe a projekt megvalósításában Előadó: Czibula Zoltán igazgató ALFAKÉPZŐ.
Új típusú tehetséggondozás a gyógypedagógiában
Nemzeti Audiovizuális Archívum
Sallai Ilona - ÉFOÉSZ Szeged,
Palotás József elnök Felnőttképzési Szakértők Országos Egyesülete
FELVÉTELI TÁJÉKOZTATÓ
BOROS SÁMUEL SZAKGIMNÁZIUMA
Gyermekvédelem.
Területi tapasztalatok a hátrányos helyzetűek oltásával/átoltottságával kapcsolatban Dr. Kohut Zsuzsanna HBMKH NSzSz Járványügyi Osztály A folyamatos.
A protestáns vallások terjedése Magyarországon
2017. Szeptemberében induló képzések
Új továbbképzési lehetőségek tanároknak és oktatóknak
Hogyan lett Szentgotthárd energiaváros?
Az iskolai könyvtár szolgáltatás típusai
HÉL (Hasonló értelmű licit)
Jelek, titkosírás.
A MOTIVÁCIÓ SZEREPE ÉS HATÁSKÖRE A KÖZOKTATÁSBAN ÉS A FELSŐOKTATÁSBAN
Baross László Mezőgazdasági Szakközépiskola és Szakiskola Mátészalka
Az Országos Egészségfejlesztési Intézet fejlesztési projektjei az iskolai egészségfejlesztés területén DR. TÖRÖK KRISZTINA.
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
Tommy's Window dia ♫ Hangszóró szükséges A gyerekek örökkévalók
„Út a munkához”program
A Budapesti Corvinus Egyetem mint díjnyertes pályázó tapasztalatai
HHR.
Válasszon úticélt, a többit bízza ránk!
Magyar Kereskedelmi és Iparkamara Informatikai Kollégium
VIK - Mérnökinformatikus szak
Miért válasszuk a BME VIK-et?
Válaszd te is a BME-t! Makula Bence.
A Budapest Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem
A Cisco Systems Munkaerőpiac a hálózati szegmensben
Miért Választottam a BME-t?
Villamosmérnök képzés a BME-n
Miért választottam a BME Mérnökinformatikus Szakot?
Miért pont a BME, hogyhogy a VIK?
Nyílt nap Iskola neve Dátum.
Készítette: Boros Bence
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – Életpálya-tanácsadás Csanádi Nikolett Hényel Anett.
Neptun kód: FQ7ZO7 Pham Van Vinh Mérnök leszek A3 Házi feladat.
Mérnökinformatikus alapszak
mérnök leszek a3 feladat
2017. December 7. MGYOSZ tapasztalatai.
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM
A hajszobrász: Baranyai Vivien 12.Asz
Felhasználóképzés a kórházban
Új pályainformációs eszközök - filmek
Új Nemzeti Kiválóság Program Ösztöndíjak
Miért a BME-VIK?.
A mérés-értékelés tanulmányozása Dániában
LIA Alapítványi Ált. Isk. és Szki. Piliscsabai Tagintézménye
ÁLDOZATOK VILÁGNAPJA Február 22.
Pszichológia BA műhelymunka és szakdolgozat tájékoztató
Erasmus life in Bressanone (Bolzano)
A harmadik Magyar Köztársaság első évtizede
REGIONÁLIS KÉPZÉS REGIONÁLIS KÉPZÉS.
az Erasmus felsőoktatási csereprogramként indult SZÁMOKBAN köznevelés, felsőoktatás, felnőtt tanulás, szakképzés, sport, ifjúsági cserék.
Előadás másolata:

BME-VIK Drexler Konrád

Hosszútávú célok ami a BME-hez vezettek A fő célom az elkövetkező évtizedekben, az hogy űrkutatással tudjak foglalkozni. Az informatika egy kitűnő irányzat ennek érdekében, hiszen szinte mindenhol jelen van. Magyarországon az egyetlen intézmény ami szóba jött: a BME. Külföldön is elismert, és nagyon keresettek azok az emberek akik itt elvégzik a képzést.

Tanulmányok A VIK-en (legalábbis az első félévben) minden tárgy az alapokról indul. Ez nem azt jelenti hogy semmit sem kell tudni, de hátrányból indulni nem nagyon lehet, például: Én aki C-ben soha nem programozott, viszonylag könnyen megértettem a logikáját, és sikeresen tudom teljesíteni a követelményeket. Sok embernek a hátrány a fizikával volt, de az is az alapokról indul. Az egész tananyag követhető napi pár óra tanulás árán. Ami még így se megy az meg konzultációk alatt akár többször is elmagyarázzák.

Miért ajánlom a VIK-et? A VIK-en szerzett tudás bárhol a világon, és szinte bármilyen ágban az életünkben hasznosítható, és az élmények, ismeretség szerzése szinte pótolhatatlan. Hihetetlen élményekben volt részem az elmúlt félévben, a tankör, a tanárok, a motiváció, és bulik zseniálisak! Már a gólya táborban lehetett érezni a hangulatot, sok értelmes ember vesz körül és mindenki tanulni akar. Minden oktató segítőkész és nagyon sok lehetőségünk van pótolni, a tankör szeniorok mindenben segítenek amiben tudnak. Az infrastruktúra is fenomenális: az épületek modernek, A könyvtár nagyon jó hely a tanulásra, és a kollégiumon is az egyik legjobb magyarországon .(És ne felejtsük el hogy gyors a wifi!)