Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Work-based Learning in CVET Az ALFA KISOSZ Érdekvédő és Képző Egyesület szerepe a projekt megvalósításában Előadó: Czibula Zoltán igazgató ALFAKÉPZŐ.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Work-based Learning in CVET Az ALFA KISOSZ Érdekvédő és Képző Egyesület szerepe a projekt megvalósításában Előadó: Czibula Zoltán igazgató ALFAKÉPZŐ."— Előadás másolata:

1 Work-based Learning in CVET Az ALFA KISOSZ Érdekvédő és Képző Egyesület szerepe a projekt megvalósításában Előadó: Czibula Zoltán igazgató ALFAKÉPZŐ KISOSZ

2 Alfaképző KISOSZ alapítva 1904
Könyvelés Tanácsadás: Jog, adó, foglalkoztatás pályázatok, hitel Felnőttképzés Munkaerő közvetítés az EU-ban

3 Területi működés

4 Humán erőforrás Főállású munkatárs 12 fő Óra adó tanár 110 fő

5 Az Unió Lehetőség és kihívás
Sokféle munkáltatói igény Uniós Csatlakozás Új versenytársak, Új módszerek Kibővült munkaerőpiac Sokféle képző intézmény - állami - egyházi - alapítvány/ egyesület

6 Minőségi képzés ISO 9001:2009 Alkalmazkodás Kreativitás
Munkáltató Munkavállaló Kreativitás Új képzések Személyi feltételek: Szakmájukat gyakorló sikeres szakemberek oktatnak Gyakorlat a munkáltatóknál Előzetes tudást beszámítjuk Digitális technika Digitális tananyag E-learning (Moodle)

7 Objektív minőség

8 Work-based Learning in CVET projekt
Képző feladatai: Módszertani kézikönyv összeállításában részt veszünk Képzési program összeállítása Húskészítmény-gyártó OKJ-s képzés Képzés lebonyolítása Tesztelések elkészítése Tesztelések kiértékelése Projekt népszerűsítése

9 EQAVET minőségbiztosítás
Fejlesztés Reakció Tervezés Értékelés Kommunikáció Felkészítés

10 Újdonság Tervezés A partnerek együttműködve tervezzenek, hogy a gyakorlat kapcsolódjon a képzési célokhoz. Egy jól kidolgozott on-line rendszer segítheti, a munkáltatók és az iskolák együttműködését

11 Újdonság Fejlesztés a munkáltatók, a képző intézmények, illetve az érintett szervezetek megállapodnak - az elvárásokról - a követelményekről és - a szükséges fejlesztésekről.

12 Újdonság - Előzetes komptencia mérés! Egyéni képzési terv! Reakció
- Figyelembe kell venni: egyén felkészültségét adottságait, tapasztalatait gyakorlati helyet - Előzetes komptencia mérés! Egyéni képzési terv! Beavatkozás!

13 Újdonság Hatékonyabb kommunikáció tovább növeli a képzés minőségét.
Internet Digitális adminisztráció e-learning módszerek Mobiltelefonos applikáció

14 Újdonság Felkészítés Tanuló felelős a munkahelyen Gyakorlati oktató
- munkahelyi - képző intézmény képző által kijelölt mentor - Megfelelő felkészítésben kell őket részesíteni azért, hogy a pedagógiai és minőségbiztosítási tevékenységüket magas színvonalon végezhessék

15 Újdonság Értékelés A munkahely és az iskola megfelelő időközönként áttekinti és értékeli a képzési folyamatot és a képzésben résztvevő elért eredményeit. az értékelésben részt vesz a mentor, a tanulófelelős, a gyakorlati oktató és a tanuló A tanuló önértékelést is végez - Elégedettség mérés

16 Soufflearning Szereplők: Munkáltató Képző intézmény (tréner)
Munkavállaló Házon belüli képzés Valós munkahelyi környezet Egyénre szabott képzés Motiváló hatás Hosszan tartó hatás

17 Tessedik Sámuel 1780 iskolát alapított
A munkával való nevelés első hazai szószólója, Könyveit németül írta „a gyakorlat a legjobb tanítómester, igazi gazdákat ez formál".

18 Köszönöm a figyelmet!


Letölteni ppt "Work-based Learning in CVET Az ALFA KISOSZ Érdekvédő és Képző Egyesület szerepe a projekt megvalósításában Előadó: Czibula Zoltán igazgató ALFAKÉPZŐ."

Hasonló előadás


Google Hirdetések