Miért válaszottam a bme-t?

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Készítette: Kovács Anna A kultúrakutatás módszertana.
Advertisements

AZ ÉSZAK ALFÖLDI RÉGIÓ EGÉSZSÉGÜGYI HELYZETÉRŐL Az idősek egészségéért Előadó: Váradi Jánosné.
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS 27.Megoldás-Szociális védőháló.
Gyógy és termálfürdők Budapesten. Az ókortól napjainkig A budapesti gyógyfürdők története egészen a rómaiakig nyúlik vissza. Már ebben az időben több.
1. Bethlen Gábor Középiskola, Szakképző Iskola és Kollégium Nyírbátor 2 Iskolai közösségek A tanulók összetétele: A tanulói létszám jelenleg:780 fő –Szakközépiskolai.
„Webra” nyílt beszerzési rendszer gyakorlati bemutatása Szeged, június 18. Készítette: Fekete Tibor Irodavezető-helyettes Telefon:
Solymosy József Bonifácz Egészségfejlesztési Osztályvezető NEFI Budapest, szeptember 29. Egészségfejlesztés az iskolai színtér vonatkozásában.
A képzett szakemberekért AZ ÖNÉRTÉKELÉS FOGALMA, LÉNYEGE, SZEREPE A MINŐSÉGFEJLESZTÉSBEN 3.2. előadás.
A Műszaki menedzserek elégedettségének a szintje a Dunaújvárosi Főiskolán! Készítette: Németh Nóra Nikoletta Konzulens: Dr. Keszi-Szeremlei Andrea.
Dr. Szűcs Erzsébet Egészségfejlesztési Igazgatóság Igazgató Budapest, szeptember 29. ÚJ EGÉSZSÉGFEJLESZTÉSI HÁLÓZATOK KIALAKÍTÁSA ÉS MŰKÖDTETÉSE.
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS Jogok és kötelességek a családban.
BEST-INVEST Független Biztosításközvetítő Kft.. Összes biztosítási díjbevétel 2004 (600 Mrd Ft)
A székesfehérvári fiatalok helyzete
Palotás József elnök Felnőttképzési Szakértők Országos Egyesülete
Dobrik-Lupták Sára szeptember 19.
NÉPEGÉSZSÉGÜGY MEGELŐZÉS, FEJLESZTÉS JÖVŐKÉP a Köz- egészségügye
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Az ellátottjogi képviselő feladata az
ÉRDI VÖRÖSMARTY MIHÁLY GIMNÁZIUM
Gyere velünk testvériskolánkba,a németországi Olpe városába !!!
Hogyan lett Szentgotthárd energiaváros?
Az Európai Uniós csatlakozás könyvtári kihívásai
Egy csokor a barátságunkra Music: Nightengale Serenade
MI MARADT A RÓMAI BIRODALOMBÓL?
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS
Kiskunfélegyházi Szakképző Intézmény és Kollégium Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Középiskolája és Szakiskolája OM azonosító: Kiskunfélegyháza,
SZÁMVITEL.
Vörös-Gubicza Zsanett képzési referens MKIK
KRE-AKTÍV motivációs projekt
Az Országos Egészségfejlesztési Intézet fejlesztési projektjei az iskolai egészségfejlesztés területén DR. TÖRÖK KRISZTINA.
A korai Egyház Az első közösségek.
Otthoni tárgyi környezet
Közigazgatási alapvizsga a Probono rendszerben
VIK - Mérnökinformatikus szak
BME VIK Mérnökinformatikus Szak Ajánló
Miért a bme vik-et válasszam?
Miért pont a bme-vik?.
Miért válasszuk a BME VIK-et?
Válaszd te is a BME-t! Makula Bence.
A Budapest Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem
Miért Választottam a BME-t?
Villamosmérnök képzés a BME-n
Miért választottam a BME Mérnökinformatikus Szakot?
Miért pont a BME, hogyhogy a VIK?
Bemutatkozik az iskolapszichológus
Készítette: Boros Bence
CONTROLLING ÉS TELJESÍTMÉNYMENEDZSMENT DEBRECENI EGYETEM
Neptun kód: FQ7ZO7 Pham Van Vinh Mérnök leszek A3 Házi feladat.
miért választottaM a BME Mérnökinformatikus alapszakot?
Mérnökinformatikus alapszak
mérnök leszek a3 feladat
BME-VIK Drexler Konrád.
Készítette: Garzó Benjamin
A hajszobrász: Baranyai Vivien 12.Asz
Miért éppen BME VIK? It is using the background from
Új pályainformációs eszközök - filmek
Zanáné Haleczky Katalin október 09.
Az Európai Unió földrajzi vonatkozásai
Miért a BME-VIK?.
Könyvbemutató rendezvény, OEE Bajai Csoport, Pörböly,
A pszichológiai segítségnyújtás lehetőségei
Norvég szakmai út Sebők András.
Magyar Könyvvizsgálói Kamara XVIII. Országos Konferenciája II
A turizmus tendenciáinak vizsgálata Magyarországon
9-10.-es bemeneti mérések és a fejlesztő munkánk
Társadalmi integráció kistelepüléseken
Az identitástudat kialakulásának tényezői kisebbségi közegben
Üzlezi információelemző specializió
Miről álmodik a rezidens?
Szigeti-Böröcz Ferenc 2013 November 26, Kecskemét URBACT konferencia
Előadás másolata:

Miért válaszottam a bme-t? Készítette: Tuska József

Miért budapest? Budapesti egyetem lévén sokkal több lehetőség a városban, mint vidéken Pl.: sokkal több szórakozási lehetőség Könnyű felutazás Több vásárlási lehetőség

Miért pont a BME-vik? A BME az ország egyik méltán leghíresebb egyeteme Műszaki téren az ország legerősebb egyeteme, statisztikák is alátámasztják Mivel én pont egy ilyen helyre akartam járni, elkezdtem utánajárni A személyes vélemények alapján is megfelelő választásnak tűnt Nyílt nap megerősítette az elhatározásom, így első helyen megjelölve bekerültem

Miért ajánlanám? Magas technikai és szakmai felkészültség: az előadók és a gyakorlat- ill. laborvezetők többnyire felkészültek és segítőkészek Az egyetemet nagy cégek támogatják, ami később segíthet az elhelyezkedésben Összetartó közösség: a gólyatábori megismerkedéstől kezdve a tankörök kialakulásáig gyorsan új tartós barátságok alakulnak ki A VIK-es közélet központja ugyan a Schönherz Kollégium, de bárki részt vehet rajta, még ha nem is kollégista