Vállalati brosúra A cég általános célkitűzése Ezt a friss, ugyanakkor profi megjelenésű brosúrát használhatja a jelenlegi formájában, de saját igényei szerint át is alakíthatja. A következő lapon olvasható néhány tipp (mint például ez), amely segít az első lépésekben. (Apropó: a brosúrában látható fényképek lecseréléséhez jelöljön ki egy képet, és törölje. Ezután a helyőrző Kép beszúrása ikonjára kattintva szúrja be a kívánt képet.) Itt jól mutat a cég általános célkitűzésének rövid ismertetése. [Irányítószám, város] [Címzett neve] [Cím] [Cég neve] [Irányítószám, város] [Utca, házszám]
Összpontosítson a legsikeresebb területeire! Termékeink és szolgáltatásaink „Ne legyen szemérmes! Mutassa meg, hogy milyen kiváló. Ez a hely tökéletes egy pozitív ügyfélbeszámolóhoz.” - V. Ágnes, Szeged Itt helyezheti el a „gyorsított bemutatkozást”. Ha csak néhány másodpercet kapna, hogy bemutassa termékeit vagy szolgáltatásait valakinek, mit mondana? A legfontosabb ügyfelek Itt megemlíthet néhányat a legfontosabb ügyfelei közül: Nagy, fontos cég Nagyon közismert cég Nagyon figyelemre méltó cég Szabja személyre! Kapcsolatfelvétel Úgy véli, hogy egy ilyen látványos dokumentumot nehéz megformázni? Gondolja át még egyszer! A brosúrában lévő helyőrzők előre meg vannak formázva. Kattintson rájuk, és máris beírhatja a saját szövegét. Tudjuk, hogy órákon át tudna mesélni cége érdemeiről. (Nem is hibáztatjuk ezért – Ön fantasztikus!) De a szövegnek rövidnek és ugyanakkor vonzónak kell lennie, ezért álljon itt néhány javaslat arra, hogy milyen információt tüntessen fel… [Cég neve] [Utca, házszám] [Irányítószám, város] [Telefonszám] Mit tartalmazzon egy brosúra? [E-mail cím] Ez egy tökéletes hely a küldetésnyilatkozathoz. A lap jobb oldalán összefoglalhatja, hogy mivel emelkedik ki a tömegből, vagy elhelyezhet egy rövid sikertörténetet. (És feltétlenül válasszon olyan fényképeket, amelyekből kitűnik, hogy cége miben a legjobb. A jó képek mindig elérik a kívánt hatást.) Tételesen felsorolhatja cége termékeit, szolgáltatásait, illetve a vele való együttműködés előnyeit. Vagy egyszerűen csak összegezze a lényeget néhány tömör bekezdésben. Ne felejtsen el megadni némi konkrétumot arról, hogy mit kínál, és miben más, mint a versenytársai. [Webcím] Összpontosítson a legsikeresebb területeire! A bal oldalon összefoglalhatja cége versenyelőnyeit, itt középen pedig röviden közölheti egyik ügyfelének sikertörténetét vagy pozitív beszámolóját. A jobb oldal tökéletes hely a legfontosabb termékek vagy szolgáltatások felsorolására.