Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

A szaktanácsadás szolgáltatási terület dokumentációja Némethné Józsa Ágnes Intézményfejlesztési referens.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "A szaktanácsadás szolgáltatási terület dokumentációja Némethné Józsa Ágnes Intézményfejlesztési referens."— Előadás másolata:

1 A szaktanácsadás szolgáltatási terület dokumentációja Némethné Józsa Ágnes Intézményfejlesztési referens

2 A szaktanácsadás szolgáltatási terület dokumentációjának megoszlása Dokumentáció szaktanácsadói Hivatali (POK) 1.Elektronikus 2. Papíralapú 1.Elektronikus 2. Papíralapú

3 A szaktanácsadó elektronikus dokumentációja Tájékoztató levél a pedagógusnak, az intézményvezetőnek A pedagógus szakmai tevékenységének bemutatása – javasolt pszft Összegző (csak javasolt nem kötelező, tartalma a beszámolóhoz felhasználható) Indikátorlista - javasolt Óratervsablon – javasolt Szakmai anyag

4 A szaktanácsadó elektronikus dokumentációja - folytatás Nyitó szaktanácsadói adatlap szkennelve Záró szaktanácsadói adatlap szkennelve POK teljesítésigazolás szkennelve A kitöltött elégedettségi kérdőívek alapján készült féléves és éves POK értékelés Szaktanácsadói beszámoló (sablon alapján) – aláírt, szkennelt

5 A szaktanácsadó papíralapú dokumentációja OH megbízási szerződés Megbízólevél eredeti minden tevékenységhez Látogatási adatlap másolata a teljesített feladatról A látogatási adatlap is egyszerűsödött, az alkalmazott tevékenységi formák, alkalmazott dokumentumok felsorolásból aláhúzással kijelölhetőek.

6 A szaktanácsadó papíralapú dokumentációja - folytatás Tantárgygondozó szaktanácsadás esetén: –A látogatott pedagógus óravázlata –A szaktanácsadó órai/foglalkozás közbeni feljegyzései –A pszft előlapjának aláírt másolata

7 A szaktanácsadó papíralapú dokumentációja - folytatás Tematikus szaktanácsadás esetén –Látogatási adatlap a teljesített feladatról – másolat –Intézményfejlesztési terv – ha releváns másolat

8 A szaktanácsadó papíralapú dokumentációja - folytatás Egyéb dokumentumok: - jegyzőkönyv – csak rendkívüli eseménykor, vagy intézményi lemondáskor - egyéb speciális dokumentumok Őrzési idő: az OH Irattári Szabályzata alapján a szaktanácsadással kapcsolatos dokumentáció őrzési ideje 5 év.

9 POK alkalmankénti akta kötelező elemei Egyszerűbb lett! Egyéni szaktanácsadás –Megbízólevél - másolat –Látogatási adatalap 1. rész a teljesített feladatról eredeti, aláírásokkal ellátva, eredeti –Látogatási adatlap 2. rész kitöltve, aláírva az intézménynél marad –pszft – csak az előlap kinyomtatva, aláírva, eredeti példány

10 Az alkalmankénti akta kötelező tartalma - folytatás Tanulmányi versennyel kapcsolatos feladatok esetén: –Megbízó levél –Látogatási adatlap 1. oldala, amennyiben POK kérte fel, eredeti példány –Látogatási adatlap 2. oldal is, ha intézmény kérte fel pl. belső saját verseny esetén, de ez ott marad az intézménynél

11 Az alkalmankénti akta kötelező tartalma - folytatás Képzés, szakmai műhelymunka, bemutatóóra/foglalkozás tartása esetén: –Megbízólevél –Látogatási adatlap 1. oldala, eredeti példány –Jelenléti ív

12 Az alkalmankénti akta kötelező tartalma - folytatás Szakmai anyag készítése esetén: –Megbízólevél –Szakmai anyag elektronikusan

13 Az alkalmankénti akta kötelező tartalma - folytatás Tematikus szaktanácsadás esetén –Látogatási adatlap a teljesített feladatról – másolat –Intézményfejlesztési terv – ha releváns másolat

14 POK által kiállított és kezelt dokumentumok Elégedettségi kérdőívek és azok összesítése Teljesítésigazolás – szakmai, illetve költségtérítéssel Útiköltség elszámolás: –Forgalmi engedély –Tömegközlekedés esetén a 100%-os menetjegy, OH Bp. címére kiállított számla –dari-ból aláírt, eredeti 2 példány, minden utazásra külön

15 Átmeneti dokumentumok/határnapok Az új dokumentáció használatának kezdőnapja: 2016.02.10. A 2016.01.01. és 02.10. között teljesített szaktanácsadói feladatokat a 2015. évben használt dokumentumokkal kell igazolni. További figyelmet igényel, hogy 2016. 01.25- ével elköltöztünk, tehát ha a 2015-ös dokumentumokat használjuk, 01.25. után a fejlécnek már az új elérhetőségeket (cím, telefonszám) kell tartalmaznia.

16 Dokumentumok leadási határideje A 2016. évi első teljesítési dokumentumokat elektronikusan szeretnénk bekérni, a teljesítés utáni napon. Amennyiben alaki, tartalmi szempontból rendben van, utána papír alapon, havonta egy alkalommal kérjük. A minősítési eljárásban intézményi delegáltként együttműködő szaktanácsadóinktól kérjük azt az e-mailt kinyomtatva, amiben az OH erről a feladatról értesítette. Így tudunk évente 5 alkalmat elszámolni szaktanácsadói alkalomnak.

17 Köszönöm a megtisztelő figyelmet!


Letölteni ppt "A szaktanácsadás szolgáltatási terület dokumentációja Némethné Józsa Ágnes Intézményfejlesztési referens."

Hasonló előadás


Google Hirdetések