Kabar utcai óvoda vasgyár.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Ádám László Középiskola és Szakiskola, Nagykőrös 1.
Advertisements

„ Hívogat az iskola, kapuját kitárja…”. Sarkad-Kötegyán-Újszalonta Közoktatási Intézményfenntartó Társulás Óvoda, Általános Iskola és Egységes Pedagógiai.
„Tágas városom kis lakásra cserélem” Hajléktalanok önálló lakhatásának elősegítése, munkaerő-piaci integrációjának megalapozása TÁMOP /
Online szabadságtervező, jóváhagyó, nyilvántartó rendszer.
Távlati öntözési vízigények felmérése Somlyódy Balázs főigazgató Országos Vízügyi Főigazgatóság.
A Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat Safer Internet oktatási programjának tapasztalatai a közötti időszakban Sterner Zoltán VIII. Nemzetközi.
Nagyvenyim-Baracsi ér áteresz bővítése szerző: Megulesz Gabriella HOGYAN KÉSZÜLT? A diák váltása kattintással történik.
Zala Megyei Irodája 2015-ben megvalósult programjaink.
CÉLCÉLCSOPORT  Egészségügyi szakmai tájékoztatás és betegtájékoztatás, az egészséges életvitelhez szükséges információk szolgáltatása, publikálása, áttekint-
Művészeti vizuális nevelés Digitális kompetencia.
Informatikai rendszerek általános jellemzői 1.Hierarchikus felépítés Rendszer → alrendszer->... → egyedi komponens 2.Az elemi komponensek halmaza absztrakciófüggő.
Egy amerikai képzőművész baba kollekciója. Annie Wahl.
Kincskeres ő k tábora Július nap Az els ő napot Pipis-hegyen töltöttünk, ahol a Polgármester Úr megmutatta nekünk a repül ő ket, amikbe bele.
Bánki Hírmondó December - Január. VELÜNK TÖRTÉNT VELÜNK TÖRTÉNT.
VI. Országos Dajkakonferencia Budapest

Mit adtak nekünk a rómaiak?
Dobrik-Lupták Sára szeptember 19.
Csala Hunor Papp Kristóf
Készítették: Vég Alexandra, Rácz Orsolya, Suták Anett
A felvilágosodás korának testkultúrális reformjai
Biztonságos Internet Nap február 7.
Készítette: Rubik László 5/c
Ringató foglalkozások Monoron
Könyvtár, Információs és Közösségi hely
2016.május 3-4. Kedd- Szerda Esztergom
6. rész: Otthoni vérnyomásmérés
MÉRÉS ÉS ÉRTÉKELÉS A VIZUÁLIS KULTÚRA TANÍTÁSÁBAN c. konferencia
Aranyköpések.
a királyok felett Ő a Király. Megadom magam,
OLVASÓ KÖZÖSSÉG OLVASÓTÁBOR, IFJÚSÁGI OLVASÓKÖRÖK DUNAÚJVÁROSBAN
Táborvezető: Pető Ágnes
KALANDOROK TÁBORA
Tommy's Window dia ♫ Hangszóró szükséges A gyerekek örökkévalók
TERMÉSZETTUDOMÁNYOS TÉMAHÉT Katolikus gimnázium 2015 június
KészítetteKálmán és Olivér:
Homerseklet.
Általános kémia
Lovagi Játékok projekt
Területi Szervezetünk
„SZÜLŐI KLUB” – DÉLUTÁNI FOGLALKOZÁSOK
Csongor és Tünde: Paulay Ede rendezése
„Életünk napjai közül egyik sem annyira kárba veszett,
TILTÁS + INFORMÁLÁS. TILTÁS + INFORMÁLÁS TILTÁS (Tabu) INFORMÁLÁS -> PORNÓ -> test mint szexuális objektum.
Közétkeztetési Kerekasztal
Foglalkoztatási és Szociális Hivatal
ÖNKÉNTES TŰZOLTÓ TÁRSULAT
ONAP ↓ HELYI ÓVODAI PROGRAM ÜTEMTERV TERVEZET
A évi, „XII. FOTÓPOSZTER A VÍZRŐL” pályázat „rész”-értékelése
AZ INTÉZMÉNY NEVELÉSI CÉLJAI
A évi, „XI. FOTÓPOSZTER A VÍZRŐL” pályázat értékelése
Financial crisis and student performance
Frappáns novella a szeretetrŐl...
9-10.-es bemeneti mérések és a fejlesztő munkánk
Foglalkoztatási és Szociális Hivatal
Kutyákról és emberekről…
Élménybeszámoló a közgázos közösségi szolgálatról
Kimeneti mérés – OKJ rendszerű szakmai vizsgák
Pedagógus kedvezmény.
A Szociális Ágazati Regiszter használatával kapcsolatos tudnivalók
A Közbeszerzési Kutatóműhely bemutatása Közbeszerzési Hatóság
…Alkotásod vázlatai meghozták kedvem, hogy megosszam Véled jelenlegleg íródó versemet. Ahogy levelemben említettem korántsem oly tiszteletre méltó, mint.
A katolikus óvodák feladata a Hit évében III.
Szakmai gyakorlat tájékoztató
Készítette: Alvibegu csapat
Erdősi Debóra Németh Tímea Közösségi szolgálat.
Kabar utcai óvoda vasgyár.
Kutyákról és emberekről….
Oféliák színháza.
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Előadás másolata:

Kabar utcai óvoda vasgyár

Két hetente csütörtökön suli után mentünk ki a vasgyárba, hogy játszunk az óvodásokkal.

Középső és nagycsoportos gyerekekkel foglalkoztunk…

Eleinte szinte mindig csak rajzoltunk Eleinte szinte mindig csak rajzoltunk. Volt aki szebbnél szebb alkotásokkal lepett meg minket, de akadt olyan is , aki csak dirigált, hogy mi miket rajzoljunk neki…

Sokszor olvastunk nekik mesét, amit általában nagyon szívesen hallgattak.

…tornyot is építettünk, amit nagy ricsajjal döntöttek le…

És játszottunk… játszottunk… Játszottunk…

És nagyon sok szeretetet kaptunk tőlük…

És eközben rengeteget mosolyogtunk…                     

Köszönjük ezt a szép élményt az óvónéniknek és a gyerekeknek…