A mássalhangzótörvények gyakorlása

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Kuti Éva Civil trendek az adatok és a szakértői benyomások tükrében Reflektorfényben a civilek – Hova jutottunk, merre tovább? Útkeresésben a szektor NIOK.
Advertisements

– A nemzeti köznevelésről szóló évi CXC. törvény – A szakképzésről szóló évi CLXXXVII. törvény – A nevelési-oktatási intézmények működéséről.
Termel ő i piacok jelent ő sége, szabályozása Dr. Gombos Zoltán Főosztályvezető Április 18. FÖLDM Ű VELÉSÜGYI MINISZTÉRIUM.
TÁMOP B-13/ SZAKMAI-MÓDSZERTANI TÁMOGATÁS A KOMPLEX TELEPPROGRAM ÉS AZ ELNÉPTELENEDŐ FALVAK TÁRSADALMI GAZDASÁGI FOLYAMATAINAK MEGFORDÍTÁSÁT.
Országos szakképzési tanévnyitó igazgatói értekezlet 2010/2011. tanév Tájékoztató a szakiskolai tanulmányi ösztöndíjról Fodor Istvánné mb. főigazgató-helyettes.
A szaktanácsadás szolgáltatási terület dokumentációja Némethné Józsa Ágnes Intézményfejlesztési referens.
Könyvvizsgálati dokumentumok áttekintése. Minden olyan információ, ami a könyvvizsgálói vélemény kialakításához fontos és lényeges a könyvvizsgálati dokumentáció.
Az alapító okirat: (latinul: memorandum) egy jogi aktus írásba foglalása, mely például egy intézmény létrehozására irányul. Célja, hogy egységes szerkezetben,
TELEPÜLÉSI ÖNKORMÁNYZATOK ORSZÁGOS SZÖVETSÉGE Roadshow Bőcs, január 20.
A székesfehérvári fiatalok helyzete
Ledó Ferenc Szentes FruitVeB+DélKerTész Elnök
Gyulai Implom József Általános Iskola
Önkéntes segítő gyakorlat a Család- és Gyermekjóléti Központnál
Asztrológia I..
WinVill működése a 10 vonal példáján bemutatva
BOROS SÁMUEL SZAKGIMNÁZIUMA
Szaktanácsadás 2015/2016 Készítette: Szabó Klára.
Projektszellemű tanítási foglalkozások a szakiskola évfolyamán
A rehabilitációt segítő támogatások, jogszabályi változások
Összeállította: Horváth Józsefné
Munkahelyi sugárvédelem
Becslés gyakorlat november 3.
A FELÜGYELŐBIZOTTSÁG BESZÁMOLÓJA A VSZT
Miért éri meg a jövő sportolóit támogatnia Önnek?
50. Zsoltár (49.).
A közigazgatással foglalkozó tudományok
Kockázat és megbízhatóság
a nehéz napokat rád bízom. Rád bízom, rád bízom a fényes napokat is.
Egy csokor a barátságunkra Music: Nightengale Serenade
Útravaló ösztöndíjprogram Andrássy Gyula Gimnázium és Kollégium
FONTOSAK VAGYUNK EGYMÁSNAK...
A dél-koreai Nemzeti Levéltár, Szöul
Elektronikus számlázás
Tommy's Window dia ♫ Hangszóró szükséges A gyerekek örökkévalók
Környezeti teljesítményértékelés
A naptevékenységi ciklus vizsgálata a zöld koronavonal alapján
10. A MAGÁNHANGZÓK ÉS MÁSSALHANGZÓK RENDSZERE, A HANGTÖRVÉNYEK ÉS HELYESÍRÁSUK.
Szolgálj, vigyázz, menj el! Felszólító igék Máté evangéliumában
Nagy Király, Fenséges Úr, Király Isten Fia,
PÜNKÖSDI ISTENTISZTELET
Hogyan adjuk be a tablettát a cicának?
Elektromos kölcsönhatás
középfokú felvételi eljárás
KÉPZÉSSEL A MUNKAERŐ-HIÁNY ELLEN?
Miért pont a BME, hogyhogy a VIK?
Készítette: Boros Bence
HEFOP P /1.0 A működési folyamatok mintaszerű újraszervezése az integrált vidéki nagyegyetemek minőségközpontú működésének támogatása.
a,, magyar ,,gondolat fenttartója az emigrációban.
A hajszobrász: Baranyai Vivien 12.Asz
Az iskolavezetés lehetőségei a környezettudatosság fejlesztésében a a Than Károly Ökoiskola Gimnázium, Szakközépiskola és Szakiskolában
Az iskolavezetés lehetőségei a környezettudatosság fejlesztésében a a Than Károly Gimnázium, Szakközépiskola és Szakiskolában
Mikszáth Kálmán elbeszélései:
Programjaink fizikából a es tanévben
Diagnosztizált Nobel díjasok
Munkagazdaságtani feladatok 6
Miért hirdessük az evangéliumot a gyermekeknek?
Szeptemberi versenyeredmények
A gyermeki jogok érvényesítése
Econventio Kerekasztal Közhasznú Egyesület
Vojtina Mátyás Fontos! Amit tudunk: Fűzfapoéta
A mérés-értékelés tanulmányozása Dániában
I. HELYZETFELMÉRÉSI SZINT FOLYAMATA 3. FEJLESZTÉSI FÁZIS 10. előadás
KRÉTA-ESL Bemutató.
Üzleti projektterv Előadó neve | Cégnév.
Nukleáris sugárzások kölcsönhatása az anyaggal
Felvételi a középfokú iskolákban a 2016/2017. tanévben
Arany-versterv Vojtina ars poeticája.
Hagyjuk abba a szalmabábok elleni harcot!
Egy csokor a barátságunkra Music: Nightengale Serenade
A következő sajtóhirdetéseket a Szingapuri Egyház adta fel.
Előadás másolata:

A mássalhangzótörvények gyakorlása

Frissítsük fel az emlékeiteket!

Ismétlés, rendszerezés Hasonulások Teljes Írásban jelölt pl. örömmel Írásban jelöletlen pl. tanuljatok Részleges Zöngésség szerinti pl. bukdácsol Képzés helye szerinti pl. ellenben Összeolvadás pl. szeretjük Rövidülés pl. verssor Kiesés pl. mindnyájan

Ellenőrzés szaporod-jon, költség, fenjük, fáradság, adja, bokrosod-jon, botja vállban, több gyerek, orrszarvú, inggomb, sakktábla, vonzza, lánccal nézd meg, most nincs, mindnyá-jan, csukd be, mindnek, mondta, azt hiszem bátorsággal, hatással, harcképtelen- né, egyetértéssel, naggyá, széppé, széthúzással, vonzza, játsszák, eddzük, tétovázz, less, feláldozzák, játsszák, akkor, ekkor, arra, erre, efféle, azzal, ezzel merész- ség, zöldül- jön, ügyelje- tek, álljatok, átcsap, anyja, hagyjá- tok Legtakaro- sabb,dob- ta, hoztuk, népdal, vízpart, lökdös, patakban, fűzfák, bicikli, csúszda, édesget, kapzsi, rögtön, rágcsál   azonban, ellenben, különbö-zött, rongy, ponty, angyal, konty

Ne feledd, a gimnázium évei alatt már többet nem fogsz erről a témakörről tanulni, de folyamatosan számon kérhetik rajtad a helyesírás révén, és érettségin is! Tanulmányozd mélyen, és folyamatosan gyakorold a ’fülelést’!   Köszönöm a munkátokat!