Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

REKLÁMTERVEZÉS 2.. MI – HO – KI REKLÁMTERVEZÉS -HO ÜZENET kreatív módon megfogalmazott tartalom ÜZENET kreatív módon megfogalmazott tartalom MÉDIA a tartalmat.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "REKLÁMTERVEZÉS 2.. MI – HO – KI REKLÁMTERVEZÉS -HO ÜZENET kreatív módon megfogalmazott tartalom ÜZENET kreatív módon megfogalmazott tartalom MÉDIA a tartalmat."— Előadás másolata:

1 REKLÁMTERVEZÉS 2.

2 MI – HO – KI REKLÁMTERVEZÉS -HO ÜZENET kreatív módon megfogalmazott tartalom ÜZENET kreatív módon megfogalmazott tartalom MÉDIA a tartalmat hordozó reklámeszköz MÉDIA a tartalmat hordozó reklámeszköz CÉLCSOPORT (a lehetséges fogyasztók köre CÉLCSOPORT (a lehetséges fogyasztók köre KAMPÁNY STRATÉGIA KAMPÁNY STRATÉGIA

3 REKLÁMTERVEZÉS termék üzenet reklám média befogadó MIT? – HOL? – KINEK?

4 Szegm. Targ. Médiamix Pos. (USP) Pos. (USP) Brief ÜZENETÜZENETKREATÍVKREATÍVMÉDIAMÉDIA FORDÍTÁS „REKLÁMRA” FIGYELEMK ELTÉS MEGKÜLÖN BÖZTETÉS DICSÉRET (ÉRVELÉS)

5 Helyzetelemzés Kreatív koncep

6 Helyzetelemzés Kreatív koncep Produkció Kampány Média vásárlás

7 Helyzetelemzés Marketingcélok Komm.célok Kreatív koncep Produkció Kampány Média vásárlás

8 Helyzetelemzés Marketingcélok Marketingstrat.Marketingstrat. Komm.célok Kreatív koncep Produkció Kampány Média vásárlás

9 Helyzetelemzés Marketingcélok Marketingstrat.Marketingstrat. Komm.célok Kommun..strat.Kommun..strat. Kreatív koncep Produkció Kampány Média vásárlás

10 Helyzetelemzés Marketingcélok Marketingstrat.Marketingstrat. Komm.célok Komm.strat.Komm.strat. Kreatív koncep Produkció Kampány Kreatív strat. Média vásárlás ÜZENET

11 Helyzetelemzés Marketingcélok Marketingstrat.Marketingstrat. Komm.célok Komm.strat.Komm.strat. Kreatív koncep Produkció Kampány Kreatív strat. MédiastratégiaMédiastratégia Média vásárlás BTL rendelés

12 Helyzetelemzés Marketingcélok Marketingstrat.Marketingstrat. Komm.célok Komm.strat.Komm.strat. Kreatív koncep Produkció Kampány Kreatív strat. MédiastratégiaMédiastratégia Média vásárlás BTL rendelés Költségterv ? ? ? ? ? Vállalati Brief Ügynökségi Brief

13 Helyzetelemzés Marketingcélok Marketingstrat. Vállalati brief MIT, KINEK ADUNK EL? Piackutatás, SWOT analízis, USP MI A CÉLUNK? MI A CÉLUNK? * bevezetés * image növelés * forgalom növelés * részesedés növelés * versenytárs ellensúlyozása HOGYAN? S.T.P. Szegmentálás, Targetálás, Pozicionálás

14 Komm.strat. Kreatív strat. Média strat. Ügynökségi brief MI AZ ÜZENET? (MESSAGE) HOGYAN FORDÍTJUK LE? (ÖTLET, KREATÍV) HOGYAN JUTTAJUK EL? (ESZKÖZÖKRE BONTVA, integrálva )

15 Helyzetelemzés Marketingcélok Marketingstrat.Marketingstrat. Komm.célok Komm.strat.Komm.strat. Kreatív koncep Produkció Kampány Kreatív strat. MédiastratégiaMédiastratégia Média vásárlás BTL rendelés Költségterv ? ? ? ? ? Vállalati Brief Ügynökségi Brief Stratégiai tervező

16 v á l l a l a t i b r i e f • A kampány neve • A megbízás indoka • Feladat meghatározás • A vállalatról • A termékről • A piacról • USP • Konkurencia •A fogyasztók motívumai • A kampány neve • A megbízás indoka • Feladat meghatározás • A vállalatról • A termékről • A piacról • USP • Konkurencia •A fogyasztók motívumai • Marketing célok • Kommunikációs célok • Üzenet lehetőségek • Kötelező elemek • Média szempontok • BTL szempontok • Ár • Kampányidőszak • Határidő • Marketing célok • Kommunikációs célok • Üzenet lehetőségek • Kötelező elemek • Média szempontok • BTL szempontok • Ár • Kampányidőszak • Határidő

17 ü g y f é l b r i e f • A kommunikációs helyzet • A kommunikációs célok • KOMMUNIKÁCIÓS STRATÉGIA •célközönség • KREATÍV STARTÉGIA • Kreatív koncepció • Szlogen, vezérmotívumok • KREATÍV TERVEK • Lebontás médiumokra • A fogyasztók elérése • A Kampány és elemei • MÉDIA STRATÉGIA • Média mix • BTL szempontok • Kivitelezés • Kampányidőszak • Ár • (Referenciák)

18 Helyzetelemzés Marketingcélok Marketingstrat.Marketingstrat. Komm.célok Komm.strat.Komm.strat. Kreatív koncep Produkció Kampány Kreatív strat. MédiastratégiaMédiastratégia ÜZENET

19 Helyzetelemzés Marketingcélok Marketingstrat.Marketingstrat. Komm.célok Komm.strat.Komm.strat. Kreatív koncep Produkció Kampány Kreatív strat. MédiastratégiaMédiastratégia


Letölteni ppt "REKLÁMTERVEZÉS 2.. MI – HO – KI REKLÁMTERVEZÉS -HO ÜZENET kreatív módon megfogalmazott tartalom ÜZENET kreatív módon megfogalmazott tartalom MÉDIA a tartalmat."

Hasonló előadás


Google Hirdetések