Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt."— Előadás másolata:

1 Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István varga@webmarketing.hu avagy: az Internet a kapuk előtt

2 A fejlődés 2. Első generációs honlapok (prospektusok, katalógus stb.) 1. E-mail 3. Második generációs honlapok (ügyfélszolgálat, e-commerce) 4. E- business

3 Az internet IGEN - Egy új kommunikációs felület NEM - Értékesítési csatorna - PR csatorna - Vállalati folyamatok eszköze - Maga a Hálózat / intranet - Világmegváltás - Csupán egy új hóbort - Csak egy játék - Hagyhatjuk figyelmen kívül

4 „A website a vállalkozás nevének, arculatának, termékeinek minél szélesebb körben való megismertetését és népszerűsítését elősegítő interaktív marketingeszköz.” Forrás: Carnation

5 A website céljai -Értékesítési csatorna E-commerce - Kommunikációs csatorna Kétirányú kommunikáció a felhasználókkal, a partnerekkel és a sajtóval - Internetes jelenlét Információk szolgáltatása - Közösség építés Felhasználók közötti interakció

6 Alapvető célok - Image erősítése - Cég és termék ismertségének növelése - Célcsoportok hatékony tájékoztatása - Termékkel, céggel kapcsolatos érdeklődés felkeltése, fenntartása

7 Az ügyfél igénye -Rendszeres, használható információ -Személyre szabott kedvezmények -Korábbi értesítés, előnyösebb helyzet -Nyerési lehetőség -Alkalmi hasznos információ, hír -Szórakoztató tartalom

8 A megvalósítás lépései 3. Fejlesszünk az igények alapján 1. Alakítsuk ki a koncepciót 2. Tervezzük meg az alapokat 4. Start

9 A koncepció kialakítása - Rögzítsük az elképzeléseket - Lőjük be a célközönséget - Piackutatás •Célközönség •Konkurenciaanalízis •Negatív és pozitív példák

10 Tervezés -Illeszzük a vállalati marketing stratégiához -A felépítés kialakítása Információs arculat felépítése - Grafikai tervezés Offline és online arculatok egyeztetése, látványterv kialakítás

11 Website fejlesztés lépései - Stratégiai terv - HTML oldalak létrehozása - Alkalmazások fejlesztése - Design

12 Start - Tesztelés - Visszajelzések értékelése - Folyamatos fejlesztés

13 Az ügyfélkezelés - Kapcsolatfenntartás - Kutassuk fel - Keressük meg - Közösség teremtés

14 Amiben hasonlítunk az offline marketinghez -a célcsoportok -a célok -a story -a kreativitás

15 Ami újdonság az online marketingben -Behálózott a célközönség -Választás a fogyasztóké -Kiszámíthatatlan -Hiteles- e?

16 Az internetes jövő - Alapvető vállalati eszközzé válik - Beáll a stratégiai értékesítési eszközök sorába - Költségoptimalizáló szerepe lesz - Hatékonyságjavító eszköz - Fejlődése kiszámíthatatlan - Webéletforma

17 Köszönöm megtisztelő figyelmüket! Varga István varga@webmarketing.hu


Letölteni ppt "Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt."

Hasonló előadás


Google Hirdetések