Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

2002. február 6. Mobil marketing a hirdetők szemszögéből.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "2002. február 6. Mobil marketing a hirdetők szemszögéből."— Előadás másolata:

1 2002. február 6. Mobil marketing a hirdetők szemszögéből

2 Kik vagyunk? Rövid bemutatkozás

3 Az OMD Interactive Az OMD Interactive 1999 novemberében indult az első olyan magyar online médiaügynökségként, amely egy médiacég része. Hátterünk –OMD Hungary - Magyarország legnagyobb médiaügynöksége –Omnicom Csoport – Nemzetközi knowhow és eszközök Tevékenységi körünk –Online stratégiai tanácsadás, tervezés –Online média tervezés és vásárlás –Web fejlesztés, produkció (alvállalkozókon keresztül), projekt menedzsment Eredmények –Több mint 80 kampány –17 aktív ügyfél –Új hirdetési formák, koncepciók megismertetése a piaci szereplőkkel

4 Mobil marketing Hirdetői szemszögből

5 Mobil eszközök helye a médiamixben

6 Eszközök megítélése

7

8

9

10 Mobil hirdetések A mobil marketingeszközök megjelenésével egy újabb „versenyző” lépett pályára –A büdzsék szabottak –A hazai piac konzervatív –„Bejáratott” médiamix –Jogi kérdések –Személyes tapasztalat

11 Mobil hirdtések - Erősségek Felhasználók száma Pontos céli lehetőségek Hely releváns hirdetések Interactivitás M-Commerce Alacsony belépési/kiprórikbálási/kreativ költség Ismerik és használják a hirdetők

12 Szöveg alapú Mobilhirdetések társadalmi elfogadottsága Egyes lehetőségek szolgáltató függgők Átláthhatóság, elszámoltathatóság Hatékonyság Költséghatékonyság Tapasztalat Mobil hirdetés - gyengeségek

13 A jövő POZITIV –SMS –Fiatalok –CRM Bizonytalan –WAP Távolabbi jövő G3

14 Mobil eszközök helye a médiamixben

15 Tóth Gábor OMD Interactive - Tervező Tel: Fax: Köszönöm a figyelmüket!


Letölteni ppt "2002. február 6. Mobil marketing a hirdetők szemszögéből."

Hasonló előadás


Google Hirdetések