Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

KGFB kampány a nagyok árnyékában Keresőmarketing nap 2010. november 17. Keresőmarketing nap 2010. november 17. Sziebig Péter.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "KGFB kampány a nagyok árnyékában Keresőmarketing nap 2010. november 17. Keresőmarketing nap 2010. november 17. Sziebig Péter."— Előadás másolata:

1 KGFB kampány a nagyok árnyékában Keresőmarketing nap november 17. Keresőmarketing nap november 17. Sziebig Péter

2 Téma 2 ๏ „Kötelező biztosítás szezon” = november ๏ Kiugró mértékben megnő az érdeklődés a téma iránt, → a Google-ben is. „Kötelező biztosítás” 2009-es keresési trendjei: Ilyenkor „ami a csövön kifér”, hatalmas a hirdetői verseny.

3 Szereplők: ๏ top alkuszok -top hirdetők Google-ben -más reklámeszközöket is használnak (online és offline is) -nagy a márkaismertségük (jobb konverziós arány) ๏ kisebb alkuszok: -kevés helyen hirdetnek, sokszor „csak” a Google-ben -alacsonyabb a márkaismertségük ๏ biztosítók, akik a saját terméküket hirdetik: - sokat hirdetnek Google-ben - sok más reklámeszközt használnak (TV) - itt is általában nagy a márkaismertség PPC hirdetők 3 Feladat: az ügyfél novemberi kötelező Google kampányának eredményes kezelése

4 Cél 4 Kizárólag az a fontos, hogy 3 ezer Ft alatt legyen a konverziós díj. Tehát nem volt fontos: ๏ a hirdetések pozíciója ๏ nincsenek kiemelt szavak, amire mindenképp láthatók akarnak lenni. ๏ hogy mennyiért kapnak egy kattintást ๏ a megjelenési arány ๏ a konverziók száma sem.

5 A körülményeket nehezítette 5 1.Büdzsé erősen korlátozott → alacsony napi limit → korábbi tapasztalatok: ekkora számú keresés mellett „elfogy a pénz” 2.Nem volt extra nyereményjáték, akció, versenyelőny → hirdetési szöveg 3.Landing page optimalizálásra nem volt lehetőség 4.A brand név kevésbé ismert a nagyközönség számára, mint a többi hirdetőé →

6 A stratégia 6 „A lehető legalacsonyabb kattintási áron látogatókat hozni a honlapra, hogy a várhatóan alacsonyabb konverziós arány mellett is jó legyen a konverziós díj.” Használt eszközök: ๏ SPY Tool konkurenciaelemzés ๏ Napi büdzsé API

7 Egyéb kampányinformációk 7 ๏ Display hálózat is - kulcsszó célzás - text hirdetés. ๏ Nagy kulcsszó merítés, exact és phrase egyezések ๏ A közvetlen kgfb szavak mellett a biztosítótársaságok neveit is teszteltük. ๏ „Pánik gomb” – nem volt rá szükség

8 8 Eredmények

9 Összesítve 9 ๏ Átlagosan 2900 Ft-os konverziós díj ๏ Átlagosan 34 Ft-os CPC – átlag novemberben a piacon: 250 Ft ๏ 5,2-es pozíció ๏ 65 biztosítás-kötés ๏ A stratégia hátránya: alacsony volumen Év közben nem működik – nem jelenik meg a hirdetés!

10 Keresési vs. Display hálózat 10 MutatóKeresési hálózatDisplay hálózat Költés megoszlás48%52% CPC29 Ft41 Ft Kattintási szám megoszlás57%43% Konverzió3332 Konverziós arány1,05%1,33% Konverziós díj2 781 Ft3 062 Ft Pozíció6,95 Display hálózat: konverziók döntő többsége közvetlenül kötelező biztosításra szakosodott infó-oldalról érkezett! → Érdemes kipróbálni a honlap célzást is!

11 Keresési hálózat 11 KampányÁtl. CPCÁtl. Poz.KonverzióKonverziós díjKonv. arány Biztosító partnerek nevei22 Ft4, Ft0,87% Kötelező biztosítás (KGFB) szavak39 Ft9, Ft0,92% Alkusz, biztosítási alkusz szavak38 Ft5, Ft2,27% Autó biztosítás szavak35 Ft8, Ft1,60%

12 A hét napjai 12

13 2010 – ami már most látszik 13 A 2009-es lesz az utolsó kötelező biztosítás kampány! → Nem igaz, hogy megszűnik a novemberi csúcsszezon A médiában napokon keresztül kiemelt téma volt! → vagyis ugyanez a stratégia tud idén is működni DE: kevés olyan időpont van, amikor csökken a hirdetők száma, nagyobb büdzsék?

14 Köszönöm a figyelmet! Sziebig Péter T: M: W:www.klikkmania.hu


Letölteni ppt "KGFB kampány a nagyok árnyékában Keresőmarketing nap 2010. november 17. Keresőmarketing nap 2010. november 17. Sziebig Péter."

Hasonló előadás


Google Hirdetések