Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

MEGÉRKEZETT A LEGNAGYOBB VIDEÓHIRDETÉSI FELÜLET A MAMMUTMAILRE! ÚJ HIRDETÉSI FORMA ÚJ.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "MEGÉRKEZETT A LEGNAGYOBB VIDEÓHIRDETÉSI FELÜLET A MAMMUTMAILRE! ÚJ HIRDETÉSI FORMA ÚJ."— Előadás másolata:

1 MEGÉRKEZETT A LEGNAGYOBB VIDEÓHIRDETÉSI FELÜLET A MAMMUTMAILRE! ÚJ HIRDETÉSI FORMA ÚJ

2 fájlküldés/nap PIACVEZETŐ FÁJLKÜLDŐ egyedi látogató/hó

3 EGÉSZOLDALAS VIDEÓHIRDETÉS NÉZD MEG ÉLŐBEN! MEG ÉLŐBEN! NÉZD MEG ÉLŐBEN! MEG ÉLŐBEN! AZ ÁTLAGOS VIDEÓHIRDETÉSEK MÉRETÉNEK 30-SZOROSA! PIXEL:

4 LÁTVÁNYOS ÉS MEGKERÜLHETETLEN LÁTVÁNYOS ÉS MEGKERÜLHETETLEN a videó a fájlküldés alatt jelenik meg, miközben a feltöltő felület elhalványul  MAGAS DWELL-RÁTA MAGAS DWELL-RÁTA az oldalon töltött idő több mint 4 perc, a hirdetést is percekig látják!  HANG ÉS KÉP EGYÜTT a videóhoz hang is adható, így a hatás még erősebb  MAGAS ÁTKATTINTÁSI ARÁNY MAGAS ÁTKATTINTÁSI ARÁNY 5% feletti átlagos átkattintási arány, magas konverziós arány 

5 EXTRA FUNKCIÓK: INTERAKTÍV VIDEÓHIRDETÉS A VIDEÓ FÁJLKÜLDÉSKOR INDUL, ELŐTTE-UTÁNA KÉP JELENIK MEG A VIDEÓ FÁJLKÜLDÉSKOR INDUL, ELŐTTE-UTÁNA KÉP JELENIK MEG A VIDEÓ MEGÁLLÍTHATÓ, ÚJRAINDÍTHATÓ, A HANG- ERŐ SZABÁLYOZHATÓ A VIDEÓ MEGÁLLÍTHATÓ, ÚJRAINDÍTHATÓ, A HANG- ERŐ SZABÁLYOZHATÓ A VIDEÓ VÉGÉN KIEGÉSZÍTŐ BANNER IS MEGJELENHET A VIDEÓ VÉGÉN KIEGÉSZÍTŐ BANNER IS MEGJELENHET FÁJLKÜLDÉS KÖZBEN A FELTÖLTŐ FELÜLET ELHALVÁNYUL FÁJLKÜLDÉS KÖZBEN A FELTÖLTŐ FELÜLET ELHALVÁNYUL

6 A TELEVÍZIÓS HIRDÉTÉS VS. ONLINE VIDEÓHIRDETÉS NEM „HÁTTÉRZAJ” A TELEVÍZIÓS REKLÁMOKRÓL LEGTÖBBSZÖR ELKAPCSOLNAK. A MAMMUTMAILEN A VIDEÓHIRDETÉS SZEM ELŐTT VAN, SŐT SZÓRAKOZTAT A FÁJLKÜLDÉS ALATT. A VIDEÓHIRDETÉS A TREND AMERIKÁBAN A DISPLAY HIRDETÉSEK 23%-A MÁR VIDEÓHIRDETÉS!* EGYÜTT A LEGHATÉKONYABB A TELEVÍZIÓS HIRDETÉSEK MELLETT FUTTATOTT ONLINE VIDEÓK EGYÜTT A LEGHATÉKONYABBAK: NÖVELIK AZ ELÉRÉST ÉS A HATÉKONYSÁGOT. *KÖLTÉS ALAPJÁN, EMARKETER

7 TV ÉS ONLINE VIDEÓHIRDETÉS: EGYÜTT A LEGHATÉKONYABB FORRÁS:IAB-MAGGI BRAND AWARENESS AD AWARENESS BRAND FAVOURABILITY PURCHASE INTENT ONLINE TV ONLINE + TV

8 ONLINE VIDEÓHIRDETÉSSEL LEHET A A FIATALOKAT ELÉRNI FORRÁS:EMARKETER A ÉV KÖZÖTTIEK KÖRÉBEN AZ INTERNET MEGELŐZI A TELEVÍZIÓT, ÍGY EZT A CÉLCSOPORTOT ONLINE VIDEÓKKAL LEHET JOBBAN ELÉRNI. A MAMMUTMAILEN FUTÓ VIDEÓHIRDETÉST PEDIG NAGYRÉSZT ÉV KÖZÖTTI, ILLETVE AB STÁTUSZÚ FELHASZNÁLÓ LÁTJA. FELHASZNÁLÓK ÉLETKORA MÉDIATÍPUSOK SZERINT

9 „AZ ONLINE VIDEÓHIRDETÉS VAN LEGNAGYOBB HATÁSSAL” FORRÁS:PLAYERTISE-IAB „MIT GONDOLSZ, A CÉLKÖZÖNSÉGEDRE MELYIK ALÁBBI HIRDETÉSI FORMA VAN A LEGNAGYOBB HATÁSSAL?” HAGYOMÁNYOS ONLINE BANNER HAGYOMÁNYOS ONLINE BANNER TV SPOT VIDEÓBAN ELHELYEZETT HIRDETÉS VIDEÓBAN ELHELYEZETT HIRDETÉS 19% 31% 29% 20% 52% 49% Teljes döntéshozói minta Hirdető

10 TARIFALISTA Az árak listaárak, forintban értendőek, az ÁFA-t, illetve a hosting díjakat nem tartalmazzák. A TELJES MÉDIAAJÁNLAT LETÖLTHETŐ: MAMMUTMAIL.COM/HU/MENU/MEDIAAJANLAT

11 HIRDETŐINK

12 KONTAKT Bokor Péter


Letölteni ppt "MEGÉRKEZETT A LEGNAGYOBB VIDEÓHIRDETÉSI FELÜLET A MAMMUTMAILRE! ÚJ HIRDETÉSI FORMA ÚJ."

Hasonló előadás


Google Hirdetések