Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Kampányok könyvszerinti értéken Starcz Ákos Bookline.hu Nyrt 2009. április 29.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Kampányok könyvszerinti értéken Starcz Ákos Bookline.hu Nyrt 2009. április 29."— Előadás másolata:

1 Kampányok könyvszerinti értéken Starcz Ákos Bookline.hu Nyrt április 29.

2 Válság hatására paradigma váltásra van szükség

3 A korábbi gyakorlatot eltemethetjük

4 Mit tehetünk az interneten? 1) Átstrukturáljuk a költéseinket 2) Értéklánc kalibrálható pontjain beavatkozunk

5 Költések átstrukturálása

6 1. Fontos szerepet kapnak a kreatív, költséghatékony megoldások (saját blog, közösségi oldalak, stb) 2. Korlátlan direkt sales budget  Etarget, Google  Ár összehasonlító oldalak  Affiliate rendszerben partner site-ok 3. Display megoldások mellett hangsúlyos CPO kampányok

7 Megjelenés (AV) Vásárlás webáruház Konverzió - CR webáruház Konverzió - CR Beavatkozunk az internetes értékláncba Kattintás - CTR Organikus keres ő találatok

8 Kattintás - CTR SEO Konverzió- CR

9 Kattintás – CTR méréssel, iterációval, folyamatos fejlesztéssel és kutatással javítható az átkattintási ráta (CTR) SEO – javítható az organikus találatok aránya Konverzió – CR site optimalizálással, aktív folow up stratégiával, méréssel, kutatással javítható a konverziós ráta (CR)

10 Párhuzamosan 2 vagy több kreatív futtatása, cseréje A javuló CTR nyomában

11 Párhuzamosan 2 vagy több kreatív futtatása A javuló CTR nyomában

12 Display hirdetések eltolása termékajánló felületté

13 A javuló CTR nyomában CT alapú kampányoknál CPO szemlélet, magas CR ráta 5499 Ft

14 A konklúzió

15 Köszönöm a figyelmet!


Letölteni ppt "Kampányok könyvszerinti értéken Starcz Ákos Bookline.hu Nyrt 2009. április 29."

Hasonló előadás


Google Hirdetések