Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Hirdetési termékek – Display.  Display (banner) hirdetés:  A legelterjedtebb hirdetési forma az interneten.  Az internetes oldalakon található statikus.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Hirdetési termékek – Display.  Display (banner) hirdetés:  A legelterjedtebb hirdetési forma az interneten.  Az internetes oldalakon található statikus."— Előadás másolata:

1 Hirdetési termékek – Display

2  Display (banner) hirdetés:  A legelterjedtebb hirdetési forma az interneten.  Az internetes oldalakon található statikus vagy dinamikus, álló vagy fekvő, változatos méretű reklámszalag, reklámcsík.  A felületre kattintva a hirdető weboldalára juthatunk Display

3  Leaderboard: 728x90 méretű flash banner  Extra-leaderboard: 728x90- nél szélesebb és magasabb flash banner  Kinyíló: Fekvő, álló, vagy doboz banner, amely magasabbra, vagy szélesebbre nyílik automatikusan, mouseover-re, vagy kattintásra Display formák

4  Dupla: 468x120 pixeles flash banner  Tripla: 468x180 flash banner  Doboz: 250x250 méretű flash banner Display formák

5  Doboz: 250x250 méretű flash banner cikkbe ágyazva jelenik meg  Extra doboz: 500x200 méretű flash banner, cikkbe ágyazva jelenik meg  Vertical,Skyscraper: 120x240/400/600 méretű flash banner Display formák

6  Fehér folt / tapéta: 140x600-as, vagy ennél nagyobb flash banner, amely a site- ok jobb oldali üres fehér felületén jelenik meg (ha a teljes fehér felületet borítja, nevezhetjük tapétának is)  Peel-off: A hirdetési piac által viszonylag ritkábban használt, klasszikusan arculatépítő megoldás. Az oldal jobb felső sarkában egy szamárfül mozog. A felület napi 1x automatikusan lenyílik, a tartalmak alatt láthatóvá válik a kattintható hirdetés, majd automatikusan visszazárul. Ez után már csak kattintásra nyílik le újra Display formák

7  Kapu: A site felső részét kapu formában körbekerítő flash banner  Patkó: iWiW login felületét patkó alakban körbeölelő flash banner  Interstitial: A képernyőn egy weboldal megnyitását megelőzően megjelenő, a teljes képernyőt pár másodpercig lefedő hirdetési forma. A hirdetés bezárható illetve meghatározott időn belül magától is eltűnik Display formák

8  Layer: A képernyőn egy weboldal megnyitását követően, váratlanul, a tartalom felett megjelenő hirdetési forma. A hirdetés bezárható illetve ha nincs interakció, meghatározott időn belül eltűnik. Mérete, alakja, átlátszósága és pozíciója szabadon megadható.  Pop-up: A képernyőn egy weboldal megnyitását követően, váratlanul, külön felugró ablakban megjelenő hirdetési forma. Az ablak a képernyő megnyitásával az oldal tartalma felett bukkan fel. A hirdetés bezárható Display formák

9  Pop-under: A pop-up egy speciális változata, amely az újonnan nyitott reklámablakot a már megnyitott más böngészőablakok mögé helyezi el, ezáltal kevésbé offenzív élményt nyújtva a felhasználónak Display formák

10  A display megjelenés látványos, és nagyon változatos formákat mutat  A kampány céljától függően választható image építő, lojalitást erősítő, értékesítést támogató forma  Újabb és újabb megoldások jelennek meg, kihasználva az internet rugalmasságában rejlő lehetőségeket Az Origo portfólióban található oldalak dinamikus szerkezete miatt a display hirdetések gyakorlatilag korlátlanuk alkalmazhatók minden oldalunkon Display megjelenés előnyei

11 Köszönjük a figyelmet!


Letölteni ppt "Hirdetési termékek – Display.  Display (banner) hirdetés:  A legelterjedtebb hirdetési forma az interneten.  Az internetes oldalakon található statikus."

Hasonló előadás


Google Hirdetések