Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: 2014. január 1-től.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: 2014. január 1-től."— Előadás másolata:

1 ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: 2014. január 1-től

2  a Sport Géza 2008 júniusa óta az Index.hu sportmelléklete, mely naponta több mint 99 ezer valós felhasználóhoz jut el*  az oldal kiemelt sportágai a Forma-1, a tenisz, a vízilabda, az ökölvívás, a futball, melyen belül külön hangsúlyt kap a Bajnokok Ligája és a magyar válogatott  a Sport Géza a fontosabb eseményekről (futball mérkőzések, olimpia) rendszeresen jelentkezik online közvetítéssel  a 2010. évi Labdarúgó-világbajnokság online mozgóképes közvetítése a Sport Gézán volt elérhető  a sportesemények napi követésén kívül az oldal a könnyedebb, bulvárosabb témákat is feldolgozza  a Sport Géza a magyar sajtóban hagyományossá vált gügyögős sportújságírás helyett lényegre törő és tárgyszerű, friss szemléletű stílusban és megközelítéssel, tabuk nélkül kezeli a sporteseményeket 2 2 Forrás: Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data, 2013-11 (15+ belföldi közönség)

3 •férfi (aff. 139) 66% •25-59 éves (aff. 101) 71% •diplomás (aff. 214) 42% •budapesti (aff. 186) 35% •Esomar AB státuszú (aff. 191) 38% •főkereső (aff. 105) 56% Forrás: Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data, 2013-11 (15+ belföldi közönség) 3 KÖZÖNSÉGE

4 4  havi valós felhasználó: 435.000 RU  napi valós felhasználó: 99.000 RU  napi oldalletöltés: 199.000 PI  napi megjelenésszám: leaderboard (teljes site): 176.000 AV roadblock „A” (cikkoldalak): 148.000 AV 4 LÁTOGATOTTSÁGA Forrás: Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data, 2013-11 (15+ belföldi közönség); Adverticum Adserver NG, 2013. november

5 5 KreatívNapi listaár Leaderboard 1 (970x90 px vagy 728x90 px) 600 000 Ft Roadblock (640x360 px, cikkoldalakon) 700 000 Ft Half page/filmstrip 2 (300x600 px) 910 000 Ft LeaderboardLeaderboard RoadblockRoadblock 5 1 A kiadvány minden oldalán, fejléc alatt megjelenő hirdetés. Leaderboard, pushdown és billboard azonos napra, azonos kiadványra nem rendelhető 2 Half page/filmstrip, medium rectangle „A” azonos napra, azonos kiadványra nem rendelhető Half page NAPI LISTAÁRAK A SPORT GÉZÁN

6 6 6 KreatívKreatív méretNapi listaár Billboard 1 970x250 px → 970x31 px 900 000 Ft Interstitial 2 970x550 px, 8 mp 1 200 000 Ft Pushdown 3 970x90 px → 970x415 px, ÚJ HELYEN! 900 000 Ft XL layer 2 max. 970x550 px, 8 mp 1 320 000 Ft 1 A hirdetés naponta egy felhasználónak egyszer jelenik meg nyitott állapotban, kattintásra bezárható. Bezárva egy csík marad a helyén, amelyre kattintva a kreatív újra kinyitható. Kiadvány fejléc alatt megjelenő hirdetés. Azonos napra, azonos kiadványra leaderboard nem rendelhető. 2 Egy felhasználónak naponta egy alkalommal jelenik meg. 3 A hirdetés naponta egy felhasználónak egyszer nyílik le automatikusan, letolva az adott kiadvány tartalmát. Minden további alkalommal kattintásra aktiválható. Kiadvány fejléc alatt megjelenő hirdetés. Azonos napra, azonos kiadványra leaderboard nem rendelhető. Azonos napra, azonos kiadványra nem rendelhető billboard, interstitial, pushdown és XL layer. RICH MEDIA MEGDOLDÁSOK NAPI LISTAÁRAI

7 7 PR CIKK  Megjelenés: Sport Géza címlap + cikkoldalak  PR cikk: • max. 2.000 karakter • 2-3 statikus kép  PR lead (szövegdoboz, a lead a pr cikkoldalra mutat) • cím: max. 35 karakter szóközökkel • lead: max. 200 karakter szóközökkel  Listaár: 350.000 Ft/nap  Várható megjelenés: 176.000 AV/nap  Várható elérés: 99.000 RU/nap Sport Géza címlap, helye változhat Forrás: Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data, 2013-11 (15+ belföldi közönség); Adverticum Adserver NG, 2013. november Sport Géza cikkoldalak

8 8 8 Szponzorációs megoldásainkról érdeklődjön kapcsolattartójától

9 SPORT GÉZA ESEMÉNY SZPONZORÁCIÓK 9 Kérje ajánlatunkat! 9

10 RICH MEDIA MEGOLDÁSOK

11 Látványos, megkerülhe- tetlen hirdetési formátumok Kreatív, interaktív megoldásokra alkalmas felületek Márkaépítési célokat támogató megjelenések Nagyobb felhasználói bevonódás: magasabb interakciós ráta és idő 11

12  A half page egy 300x600 pixeles, márkaüzenetek elhelyezésére tökéletesen alkalmas óriáshirdetés  Megjelenése: a hajtás fölött kezdődő medium rectangle „A” helyen  A half page helyén filmstrip formátum is futtatható 12 Azonos napra, azonos kiadványra nem rendelhető half page/filmstrip és medium rectangle „A” Half page HALF PAGE / FILMSTRIP

13 13  A billboard egy olyan új, figyelemfelkeltő, kinyitható-bezárható hirdetési forma, amely fixen a fejléc alatt jelenik meg, letolva az oldal tartalmát.  Nyitott állapotban indul a banner, mely kattintásra bezárható. Bezárva egy csík marad a helyén, amire kattintva újra kinyitható. A tartalom feletti megjelenés miatt a felhasználó számára kevésbé zavaró.  Interaktív elemek elhelyezésére különösen alkalmas formátum.  A hirdetés cookizott, egy felhasználónak naponta egyszer jelenik meg nyitott állapotban.  A kreatív mérete: 970x250 px → 970x31 px 13 970x250 px x BILLBOARD Azonos napra, azonos kiadványra nem rendelhető leaderboard, billboard, interstitial, pushdown és XL layer.

14 14  Az interstitial a címlap betöltődése előtt megjelenő megkerülhetetlen hirdetési forma, amely a hirdető landing page-ére visz  Automatikusan, 8 másodpercre jelenik meg a 970x550 px méretű hirdetés, egy felhasználónak naponta egy alkalommal INTERSTITIAL 14 970x550 px, 8 mp Azonos napra, azonos kiadványra nem rendelhető billboard, interstitial, pushdown és XL layer.

15  A pushdown egy 970x90 px-es super leaderboardból 970x415 px-esre lenyíló, márkaüzenetek elhelyezésére tökéletesen alkalmas hirdetés  Egy felhasználónak egy nap egyszer automatikusan lenyílik, majd 8 mp után magától bezáródik.  Megjelenése: a kiadvány fejléc alatt, leaderboard helyen 970x90 px 970x415 px 15 PUSHDOWN Azonos napra, azonos kiadványra nem rendelhető leaderboard, billboard, interstitial, pushdown, és XL layer.

16 16  Az XL layer az oldal betöltődését követően megjelenő látványos hirdetési forma, amely kattintásra a hirdető landing page-ére visz.  Automatikusan, 8 másodpercre jelenik meg a max. 970x550 px méretű hirdetés, egy felhasználónak naponta egy alkalommal. XL LAYER 16 Azonos napra, azonos kiadványra nem rendelhető billboard, interstitial, pushdown és XL layer. 970x550 px, 8 mp

17 MOBIL, TABLET HIRDETÉSI MEGOLDÁSAINKRÓL ÉRDEKLŐDJÖN KAPCSOLATTARTÓJÁTÓL! 17 mobil alkalmazás mobil böngésző

18 Áraink a publikálás napjától visszavonásig érvényesek és az ÁFÁ-t nem tartalmazzák. A CEMP Sales House a változtatás jogát fenntartja. Az ajánlatban felhasznált képek illusztrációk. Az ajánlatban szereplő becsült adatokat gemius Online Publishers’ Audit, gemius/Ipsos Audience és Adverticum AdServer NG eredmények alapján határoztuk meg. Az ajánlatban foglalt információk az Index.hu Zrt. és a Közép Európai Média és Kiadó Zrt. („CEMP”) tulajdonát képezik. Az ajánlatban foglalt adatok bizalmas jellegűek és az ajánlat megtétele céljából az ajánlat címzettjének kerülnek átadásra. Az ajánlat címzettje tudomásul veszi, hogy nem jogosult az ajánlatban foglalt adatokat, a feleken kívülálló harmadik személynek átadni vagy harmadik személynek hozzáférhetővé tenni. Ellenkező esetben az ajánlat címzettje tudomásul veszi, hogy az Index.hu Zrt. vagy a CEMP csoport bármelyik tagja az adatot jogosulatlanul átadóval vagy az adatot felhasználóval szemben kártérítési követeléssel élhet. 18

19 sales@cemp.hu


Letölteni ppt "ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: 2014. január 1-től."

Hasonló előadás


Google Hirdetések