Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Online kreativitás 2011.04.27. Erőss Csaba. Mi is?

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Online kreativitás 2011.04.27. Erőss Csaba. Mi is?"— Előadás másolata:

1 Online kreativitás Erőss Csaba

2 Mi is?

3 Online reklámozás

4 Miben különbözik az internet Előny Hátrány Presztízsérték magassokan még mindig idegenkednek a használatától Befogadói szituációkedvező, interakciókönnyű „átkapcsolni”, reklámokat nem jelenítik meg Technikai adottságoknagyon jó, szinte minden megvalósítható; interaktív korszerűtlen számítógéppark (lassúság), önszabályozás Közönség-összetételiskolázott, magas jövedelmű, fiatal széles rétegek elérésére korlátozottan alkalmas Célozhatóságrendkívül jó Hirdetési költségközepes, jól kalkulálható, alacsony produkciós költség, de tervezési és médiaköltségek vannak Rugalmasságrugalmasan változtatható ÉlettartamKözösségi médiában „ingyenes” jelenlét rövid, gyakori változtatás szükséges Jogi szabályozásViszonylagos szabadságerős önszabályozás, „saját törvények”, jogi szabályozás nehéz

5 Miben más az online

6 Mérhetőség

7 Miben más az online Célzás

8 Miben más az online Kétirányú kommunikáció

9 Miben más az online Interaktivitás

10 Miben más az online Rugalmasság

11 Miben más az online Platform vs kreativitás

12 Mi a kreativitás

13 • Szórakoztató • Megragad • Emlékeznek • Kattintanak • Oldalt látogatnak • Engagement • (Végül vásárlás)

14 Klasszikus hirdetések

15 Hirdetések típusai + mobil: 500 millió Ft + mobil: 500 millió Ft

16 Listing • Szöveg • Kép • Listázásban kiemelés • Banner

17 • Tárgy • Perszonalizáció • Szöveg • Képek • Mérés • …szabályozás

18 Search

19 Korlátozott kreativitás: • Szöveg: 25 karakter cím, karakter a szöveg •A címsor a csalija a hirdetésnek •A további sorok adják a kattintást • Kulcsszó: Tevékenységhez kapcsolódó, konkurencia, egyéb

20 Search – Copywriter helyezett: Tóth Bettina (Like Media) A hirdetés szövege: Kagylózz ide Öregem Beszélj *ingyen*1 órát a mobiloddal! 2.helyezett: Kozarek Andrea (Sakkom Interaktív) A hirdetés szövege: Beszélj többet kevesebbért! Akár fix 26 Ft sms- és percdíj bármikor,bármely hálózatba, most havidíj nélkül! 3. helyezett: Vass Viktória A hirdetés szövege: Ne légy puding: Vitamax Tuning Töltsd fel egyenleged nagyobb összeggel, fizess kevesebbet a hívásokért/SMS-ekért

21 Display

22

23

24 Display – Méret a lényeg A gyakorlatban…

25 Display – Speciális megjelenések •Beágyazott • Az oldal tartalma mellett, között megjelenő banner • Pop-up/under • Új böngésző ablakban megnyíló banner • Interstitial Interstitial • A kért oldal előtt megjelenő, teljes képernyős banner • Skyscraper (Lebegő felhőkarcoló) Skyscraper • Az oldal görgetésével mozgó, mindig látótérben maradó banner • Layer Layer • A weboldal fölötti rétegen megjelenő banner • Scroll Scroll • Az oldal megnyitásakor beágyazottként jelenik meg, de görgetéskor lebegőként viselkedik, azaz folyamatosan a látótérben marad. A hirdetés bezárását követően „visszaugrik” a helyére, a beágyazott zónába, és a továbbiakban ott lesz látható

26 Display – Speciális megjelenések • Peel (Szamárfül) Peel •Az a banner, mely a weboldal sarkában, egy legördülő szamárfül mögött válik láthatóvá • Expand (Méretet változtató) Expand •Hagyományos méretű banner, mely interakció hatására a területe többszörösét veszi fel • Böngésző ablakhoz ragadó Böngésző ablakhoz ragadó •A böngésző szélén (ált. alul) folyamatosan jelen lévő banner • Preroll/Postroll •Videó lejátszása előtt, után megjelenő hirdetés • Sidekick Sidekick • Egy olyan hirdetési forma, amely egy hagyományos, oldalba beágyazott flash hirdetésből indulva félretolja az oldalt, helyet adva egy másik zónában futó, nagyobb méretű hirdetésnek. Az oldalba ágyazott kreatív egy megadott részére történő kattintással aktiválható.

27 Hagyományos bannerek

28 Túl a 468x60-on

29 A jövő bannerei További videók

30 Kreatív célzás • Böngésző • Domain • Dátum/Idő • Gyakoriság • Keresőszó • Bővítmények • GeoIP • Konkurencia kizárás • Képernyő felbontás • Mobil • Operációs rendszer • Felhasználói adatbázis • …M.O.R.E.

31 M.O.R.E. - Retargeting

32 Klasszikusokon túl

33 Mobil Egy kis hazai

34 Augmented Reality

35 Video

36 Közösségi média

37 Köszönöm a figyelmet! twitter.com/adverticum adserver.blog.hu


Letölteni ppt "Online kreativitás 2011.04.27. Erőss Csaba. Mi is?"

Hasonló előadás


Google Hirdetések