Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Digitális világ A digitális reklám. Bevezetés Hol találkozhatunk reklámokkal? Ma hány reklámot láttatok? 1.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Digitális világ A digitális reklám. Bevezetés Hol találkozhatunk reklámokkal? Ma hány reklámot láttatok? 1."— Előadás másolata:

1 Digitális világ A digitális reklám

2 Bevezetés Hol találkozhatunk reklámokkal? Ma hány reklámot láttatok? 1.

3 Bevezetés Hol találkozhatunk reklámokkal? Sokkal több helyen, mint gondolnátok! Egyes kutatások szerint több mint 500 reklámot látunk naponta.

4 Melyik reklám jobb? • – Adidas • – Nike

5 Melyik reklám jobb? 4.

6 Mi a reklám? Mi a reklám? Fogalmazzátok meg, mi a reklám! 4.

7 Mi a reklám? „A reklám egy üzenet, amely tájékoztat egy tudnivalóról, vagy ajánlja, hogy vegyél meg valamit, vagy egy véleményt közöl.”

8 Mitől jó a reklám? • A termék neve: hogy néz ki? Hogyan hangzik és miért éppen ez a neve? • A reklámszöveg a hirdetés közepén vagy szélén: mire vesz rá? Milyen jelzőket használnak a termék vonzóvá tétele érdekében? • Mire számítanál, mit találhatsz majd a termék honlapján? A reklám kinézete és stílusa: különbözik ez a hirdetés más, hasonló terméket hirdető reklámtól? Miért választották az alkotók ezt a stílust? Kik a reklám célközössége? Milyen utalásokból lehet ezt tudni ? Mit sugall a reklám a termékről, és mit azokról az emberekről, akik használják azt?

9 A digitális reklám arculata • Most ismét lépésenként „olvassuk el” ezeket a reklámokat:

10 Digitális reklámok típusai •Banner (szalagszerű) hirdetések honlapokon • Honlapok, amelyeket azért hoztak létre, hogy egy terméket vagy márkát népszerűsítsenek • Internetes rövid reklámfilm, videoklip • Reklámcélú játékok • Letölthető vagy továbbküldhető márkával ellátott online tartalmak • Olyan weboldalak, ahol versenyezni lehet vagy nyereményre beváltható pontokat gyűjthetsz • Hirdetések, amelyek közösségi médiafelületeken jelennek meg (pl. Facebook) • Márkaoldalak (pl. újság, film, popsztár, étterem), amelyek közösségi médiafelületeken jelennek meg • Mobiltelefonon vagy sms-ben küldött reklámok • Reklám és termékelhelyezés videojátékokban és a virtuális világ más helyein • Fizetett megjelenés a találatok között ismert keresőfelületeken (pl. Google)

11 Feladat • Mutasd be a kedvenc reklámodat, és azt amelyiket a legrosszabbnak gondolsz! • A bemutatás blogbejegyzés formájában történjen az osztályod média blogjának reklám oldalán. • Néhány mondattal írd le a véleményedet, és linkeld is fel, ha internetes reklámról van szó!


Letölteni ppt "Digitális világ A digitális reklám. Bevezetés Hol találkozhatunk reklámokkal? Ma hány reklámot láttatok? 1."

Hasonló előadás


Google Hirdetések