Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Médiainformációk www.f1-live.hu. Az F1-live.hu bemutatása A 2008-ban indított F1-live.hu az elmúlt években Magyarország legkedveltebb és legaktívabb Forma-1-gyel.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Médiainformációk www.f1-live.hu. Az F1-live.hu bemutatása A 2008-ban indított F1-live.hu az elmúlt években Magyarország legkedveltebb és legaktívabb Forma-1-gyel."— Előadás másolata:

1 Médiainformációk

2 Az F1-live.hu bemutatása A 2008-ban indított F1-live.hu az elmúlt években Magyarország legkedveltebb és legaktívabb Forma-1-gyel foglalkozó hírportáljává vált. Az oldal 2013 elején látványos ráncfelvarráson esett át - a design mellett a tartalom is bővült: immáron más motorsportokkal kapcsolatos hírek, bulvárhírek és autós játékszoftverekről szóló információk is megtalálhatók az oldalon. Napi átlag 35 új, saját gyártású, egyedi tartalom jelenik meg, az élő közvetítések mellett pedig podcastok is felkerülnek a site-ra. Sokan néznek minket mobilról, a hivatalos Facebook- oldalunkon pedig ( tag) Magyarország egyik legaktívabb közösségét célozhatja meg a hirdető. Az F1-live.hu az idei szezonban – egyedülikéntFacebook- oldalunk Magyarországon – mindhárom spanyolországi téli teszten képviseltette magát.

3 Megcélzott közönség • A Forma-1 és egyéb motorsportok iránt masszívan érdeklődők • Fiatalok, akik akár hajlandók is jegyet váltani, kiutazni futamokra • F-1-fanatikusok, akik szeretik a Forma-1-es reklám- és szóróajándékokat • Aktív, rendszeres, illetve életmódszerűen netezők, akik a napi (sport) híreket is inkább online fogyasztják • Interaktivitásra „rávehető” felhasználók, akiknek van véleményük, pozitív gondolkodásúak, örülnek mások (illetve saját kedvencük) sikereinek • Olyan olvasók, akik nyitottak a sokféle médiafogyasztási módra: cikkek, videók, képgalériák, podcast-ok, élő közvetítések…

4 Látogatottsági adatok (2013 Q1) • látogatás hetente • 2013 első 3 hónapjában összesen PI érkezett látogatótól • Egy látogatással a felhasználók 5,37 PI-t generálnak 4 perc 19 mp-et eltöltve nálunk • értelemszerűen a hétvégi napokon erősebb a forgalom • eddigi napi csúcsok: , illetve látogatás • a látogatások cca. 15%-a mobilról érkezik PI PI

5 Látogatottsági adatok (2013. március)

6 Látogatottsági adatok (2013. március, utolsó két hét adatai)

7 Médiafelületek felsorolása • Fejlécben minden oldalon728x90banner • Jobb hasábban3db 300x250banner • Nyitóoldalon a főhasábban300x250 és 728x90banner • Cikkoldalon a cím és a lead között728x90banner • Cikkoldalon a cikk szövege alatt2db 300x250banner • Nyitóoldali visszaszámláló1117x114szponzoráció • Jobb hasáb naptár doboz360x72 vagy egyediszponzoráció • Full site-háttér, bannerek • Rovat-háttér, bannerek • Élő közvetítés (á la „percről percre)728x90 vagy egyedibejegyzés, banner • Splash, popupigény szerint • Podcastoldaligény szerintbanner • Podcast oldal szponzoráció-háttér, bannerek • Facebook post • Facebook nyereményjáték • Facebook-szavazás, stb. A szerkesztőség nyitott bármilyen hirdetési forma/méret bevezetésére – az oldal reszponzív, mobilos hirdetések is megjeleníthetők.

8 Facebook-aktivitás (ápr.3.) • Facebook-közösségünk keretszámai:Facebook-közösségünk • lájkoló ( én) • „beszélnek róla” • normál posztok minimális elérése: 2300 FB-felhasználó • legsikeresebb poszt elérése: FB-felhasználó • Első Facebook-nyereményjátékunk:nyereményjátékunk • én indult • egy 5000 forint értékű Bburago kisautó a nyeremény • 1420 lájk • 1399 megosztás • 280 komment


Letölteni ppt "Médiainformációk www.f1-live.hu. Az F1-live.hu bemutatása A 2008-ban indított F1-live.hu az elmúlt években Magyarország legkedveltebb és legaktívabb Forma-1-gyel."

Hasonló előadás


Google Hirdetések