Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

On-line kommunikáció a WebDokin 2013. WebDoki - a számok tükrében •Regisztráltak száma: 21 272 fő •Napi hírlevelet kér: 85% •Napi látogatások száma: 6100-6800.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "On-line kommunikáció a WebDokin 2013. WebDoki - a számok tükrében •Regisztráltak száma: 21 272 fő •Napi hírlevelet kér: 85% •Napi látogatások száma: 6100-6800."— Előadás másolata:

1 On-line kommunikáció a WebDokin 2013

2 WebDoki - a számok tükrében •Regisztráltak száma: fő •Napi hírlevelet kér: 85% •Napi látogatások száma: között! •Aktív fórumélet, aktív portálközösség: elmúlt 3 hónap alatt fórumhozzászólás •*Oldalletöltés/felhasználó: 3,6 db •*A portálon töltött átlagidő: 6,4 perc *Forrás:

3 Összehasonlító adatok Index Oldalletöltés/felhasználó: 4,31 db A portálon töltött átlagidő: 8,5 percOrigo Oldalletöltés/felhasználó: 2,48 db A portálon töltött átlagidő: 5,18 perc Forrás:

4 Mennyiségi és minőségi paraméterek* •Orvosokat is megszólító hazai weboldalak összehasonlítása, amelyek a global rank-ben pozíciójukat tekintve benne vannak az első ban és a mérési rendszerében elérik azt a kritikus felhasználói tömeget, hogy magyarországi besorolással (rank in Hungary) is rendelkezzenek.www.alexa.com •Bounce rate (visszafordulási arány): lepattanó látogatók arányának mutatószáma (látogatók aránya, akinél a ki- és belépőoldal azonos, tehát nem tekintenek meg több oldalt a portálon) •Daily pageviews per visitors: látogatónkénti átlagos oldalletöltés * november * november

5 Zárt magyar orvosi portálok adatai* WebDoki Olo.hu drportal Otszonline univadis.hu *www.alexa.com

6 Orvosi és laikus portálok adatai* Medicalonline Weborvos *Látogatóik jelentős részét adják a laikusok. *www.alexa.com

7 WebDoki: a célok megvalósítása I. Stratégiai eszközök •metrikus alapú (trend-) analízis •dinamikus alkalmazkodás •hosszú távú, program alapú együttműködés

8 WebDoki: a célok megvalósítása II. Technológiai eszközök •folyamatos innováció, •webergonómiai szempontok

9 WebDoki: a célok megvalósítása III. Szerkesztőségi eszközök Szerkesztőségi eszközök •perszonalizált megoldások •multiplikáció o offline – online marketing mixe o online belső promóció

10 Értékelés Visszajelzés minden online aktivitás esetében: •Az olvasói számról •a hozzászólásokról, véleményekről (48 órán belül) •szerkesztői vélemény a megvalósult aktivitásról

11 Köszönjük a figyelmet!


Letölteni ppt "On-line kommunikáció a WebDokin 2013. WebDoki - a számok tükrében •Regisztráltak száma: 21 272 fő •Napi hírlevelet kér: 85% •Napi látogatások száma: 6100-6800."

Hasonló előadás


Google Hirdetések