Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

A Magyar Nemzeti Vidéki Hálózat tevékenysége Kiss Ágnes mb. igazgatóhelyettes MNVH Hatékonyság, Innováció, Szakmaiság HISZ-ünk benne! Budapest, 2012. november.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "A Magyar Nemzeti Vidéki Hálózat tevékenysége Kiss Ágnes mb. igazgatóhelyettes MNVH Hatékonyság, Innováció, Szakmaiság HISZ-ünk benne! Budapest, 2012. november."— Előadás másolata:

1 A Magyar Nemzeti Vidéki Hálózat tevékenysége Kiss Ágnes mb. igazgatóhelyettes MNVH Hatékonyság, Innováció, Szakmaiság HISZ-ünk benne! Budapest, november 24.

2 Az MNVH feladatai • A politikai -, a szakmai- és a civil szféra közötti információáramlás megszervezése • A vidékfejlesztéshez kapcsolódó jelentős témák, problémák folyamatos felvetése, vizsgálata, • A jövőbeli vidékprogramokkal kapcsolatos véleményezés, tanácsadás, állásfoglalás • A legjobb gyakorlatok terjesztése • Az MNVH-hoz regisztrált tagok szakmai összefogásának, párbeszédének elősegítése EGY ALULRÓL ÉPÍTKEZŐ, INTEGRÁLT VIDÉKFEJLESZTÉS ÉRDEKEBEN

3 Új regisztráltjaink együtt, több, mint 8000 fő

4 Az MNVH projektötleti felhívásai • Az ÚMVP jelenlegi finanszírozási keretei alapján, az Irányító Hatóság, az Elnökség és a Szakosztályok is külön projekteket hirdetnek. • Vidékfejlesztési projektötleteket támogat, öt féle témában, 2014 közepéig, előre tervezett ütemezésben, előzetesen nyilvántartásba vett vidékfejlesztő szervezetek számára. • Honlapot működtet: www. mnvh.eu • Sokfelé tanácskozást szervez, terjeszti a tudást, segíti a helyi közösségeket.

5 A vidékfejlesztési projektötletek ütemezése

6 A vidékfejlesztési projektötletekre pályázni szándékozó regisztrált szervezetek (több mint 500)

7 Rövid és hosszú értékesítési csatornák a termelők szemszögéből • Közvetlen értékesítés esetén  Nők: 23 %  Férfiak: 15,2 % • Közvetett értékesítés esetén  Nők: 45,7 %  Férfiak: 50,5 %

8 Rövid és hosszú értékesítési csatornák a fogyasztók szemszögéből • Rendszeres (2-3 alk.) vásárlás piacon  Nők: 66 %  Férfiak: 57,6 % • Havi rendszerességű vásárlás piacon  Nők: 25,7 %  Férfiak: 31,5 % • A piacot nem látogatók aránya hasonló a férfiak és nők tekintetében

9 Vásárlás helyszínét befolyásoló tényezők • Termék minősége • Termék frissessége • Termék megbízhatósága A termékekkel kapcsolatos elvárások a nők számára fontosabbak

10 További információk…

11 Köszönöm megtisztelő figyelmüket! Hatékonyság, Innováció, Szakmaiság HISZ-ünk benne! Kiss Ágnes mb. igazgatóhelyettes MNVH


Letölteni ppt "A Magyar Nemzeti Vidéki Hálózat tevékenysége Kiss Ágnes mb. igazgatóhelyettes MNVH Hatékonyság, Innováció, Szakmaiság HISZ-ünk benne! Budapest, 2012. november."

Hasonló előadás


Google Hirdetések