Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Allegroup.hu Grando.hu – Az online pláza. Magyarország legnagyobb e-kereskedelmi cégcsoportja • Vatera.hu • Apród.hu • Teszvesz.hu • Lealkudtuk.hu • Vateraauto.hu.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Allegroup.hu Grando.hu – Az online pláza. Magyarország legnagyobb e-kereskedelmi cégcsoportja • Vatera.hu • Apród.hu • Teszvesz.hu • Lealkudtuk.hu • Vateraauto.hu."— Előadás másolata:

1 Allegroup.hu Grando.hu – Az online pláza

2 Magyarország legnagyobb e-kereskedelmi cégcsoportja • Vatera.hu • Apród.hu • Teszvesz.hu • Lealkudtuk.hu • Vateraauto.hu • Árukereső.hu • Fashiondays.hu

3 Tények: • Az Allegroup.hu októberében indította el a grando.hu online plázát • Az eddigi Vaterás B2C kereskedők átmigrálásával és új kereskedők akvirálásával 3 hónap alatt Magyarország legnagyobb online bevásárlóközpontja jött létre • Az oldalon csak új, számlával és garanciával árusított termékek vásárolhatóak meg Számok • Havi 1-1,5 millió egyedi látogató az indulás óta átlagosan • A Vaterás átlagos eladási árakhoz képest kétszer, a teszvesz.hu-hoz képest átlagosan ötször magasabb átlagos eladási érték

4 5 nagy „vertikális” online áruház elérésnek összehasonlítása ( alexa.com)

5 • Az oldalon 22 fő termékkategória található meg • 2 legerősebb kategória :számítástechnika, építkezés-otthon- > nem „szokványos online kategória” • A grando.hu-n minden termékkategóriában népszerűség szerint rendezve jelennek meg a termékek • A vatera.hu és teszvesz.-hu –ra történő átlistázás is népszerűségi sorrendben történik • Közel 2 milliós termékszám • A legjobb ajánlatok kapják a legtöbb forgalmat Termékkategóriák:

6 • Minden grando.hu –ra belistázott termék átlistázódik a vatera.hu –ra és a teszvesz.hu-ra, mellette apród.hu, árukereső.hu és lealkudtuk.hu –s megjelenések. • Heti hírlevél a teljes vatera és teszvesz adatbázisra (1,5 millió hírlevélcím) • Átlagosan havi több százezer látogató az erőteljes adwords kampányok hatására • Folyamatosan emelkedő organic és direct forgalom ( küzdelmes első 1 év) • Összesen 3 jelentős atl kampány Főbb forgalmi források :

7 • Online vs offline • Minden egy helyen koncepció, erős árkommunikációval • Nem csak „A” státusz a célcsoport ATL kampányok :

8 „Nagy” szereplők, erős bizalomépítő hatás, pláza jelleg • Kika • Baumax • Praktiker • Vodafone • Office Depot • Több előkészületben..

9 • Több száz kisebb webáruház • Nagy szereplő: ebolt, Avplanet, Mall,Aqua, Líra • Vateráról kinőtt nagy eladók • Nagykereskedelmi cégek • „Multik” beszállítói • Folyamatos „rotáció”… • Csak a „jó” kereskedőkre van szükség Sok fajta szereplő(5-600 aktív,1300 regisztrált), igazi „pláza” jelleg

10 Célok: • Tömegigények kielégítése • „Minden legyen kapható” • Alacsonyabb keresetűek is találják meg amire szükségük van • Legyen prémium is Megvalósítás • Folyamatos partnerakvizíció, csökkenő partnerszám mellett • Eladók folyamatos szűrése • Akciók folyamatos szervezése

11 Mutasd meg a felhasználóidnak ami van :

12 Mutasd meg a felhasználóidnak ami van 2 :

13 Kika - Grando együttműködés • Nehéz indulás • Mindent kulcsra készen kell csinálni • Logisztika megszervezése • Megfelelő kollegák megtalálása • milliós forgalom első évben

14

15 A márkanév bonzobonzijevics • Vaterás kiseladó • Főleg gadget, konyhai eszközök • Alacsony ár, kitűnő probléma kezelés • Tömegigények megérzése • Havi több tízmilliós forgalom

16 Ha kifacsartak a multik… • Több mint 15 éves beszállítói tapasztalat • Kerti és fittness eszközök • Hatalmas árukészlet • Erős függés az áruházláncoktól • A válasz: saját online forgalmazás

17 Köszönöm a megtisztelő figyelmet! Orova Balázs B2C üzletág igazgató Allegroup.hu


Letölteni ppt "Allegroup.hu Grando.hu – Az online pláza. Magyarország legnagyobb e-kereskedelmi cégcsoportja • Vatera.hu • Apród.hu • Teszvesz.hu • Lealkudtuk.hu • Vateraauto.hu."

Hasonló előadás


Google Hirdetések