Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Allegroup.hu Grando.hu – Az online pláza.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Allegroup.hu Grando.hu – Az online pláza."— Előadás másolata:

1 Allegroup.hu Grando.hu – Az online pláza

2 Magyarország legnagyobb e-kereskedelmi cégcsoportja
Vatera.hu Apród.hu Teszvesz.hu Lealkudtuk.hu Vateraauto.hu Árukereső.hu Fashiondays.hu

3 Tények: Az Allegroup.hu októberében indította el a grando.hu online plázát Az eddigi Vaterás B2C kereskedők átmigrálásával és új kereskedők akvirálásával 3 hónap alatt Magyarország legnagyobb online bevásárlóközpontja jött létre Az oldalon csak új, számlával és garanciával árusított termékek vásárolhatóak meg Számok Havi 1-1,5 millió egyedi látogató az indulás óta átlagosan A Vaterás átlagos eladási árakhoz képest kétszer, a teszvesz.hu-hoz képest átlagosan ötször magasabb átlagos eladási érték

4 5 nagy „vertikális” online áruház elérésnek összehasonlítása ( alexa
5 nagy „vertikális” online áruház elérésnek összehasonlítása ( alexa.com)

5 Termékkategóriák: Az oldalon 22 fő termékkategória található meg
2 legerősebb kategória :számítástechnika, építkezés-otthon- > nem „szokványos online kategória” A grando.hu-n minden termékkategóriában népszerűség szerint rendezve jelennek meg a termékek A vatera.hu és teszvesz.-hu –ra történő átlistázás is népszerűségi sorrendben történik Közel 2 milliós termékszám A legjobb ajánlatok kapják a legtöbb forgalmat

6 Főbb forgalmi források:
Minden grando.hu –ra belistázott termék átlistázódik a vatera.hu –ra és a teszvesz.hu-ra, mellette apród.hu, árukereső.hu és lealkudtuk.hu –s megjelenések. Heti hírlevél a teljes vatera és teszvesz adatbázisra (1,5 millió hírlevélcím) Átlagosan havi több százezer látogató az erőteljes adwords kampányok hatására Folyamatosan emelkedő organic és direct forgalom ( küzdelmes első 1 év) Összesen 3 jelentős atl kampány

7 ATL kampányok: Online vs offline
Minden egy helyen koncepció, erős árkommunikációval Nem csak „A” státusz a célcsoport

8 „Nagy” szereplők, erős bizalomépítő hatás, pláza jelleg
Kika Baumax Praktiker Vodafone Office Depot Több előkészületben..

9 Sok fajta szereplő(5-600 aktív,1300 regisztrált), igazi „pláza” jelleg
Több száz kisebb webáruház Nagy szereplő: ebolt, Avplanet, Mall,Aqua, Líra Vateráról kinőtt nagy eladók Nagykereskedelmi cégek „Multik” beszállítói Folyamatos „rotáció”… Csak a „jó” kereskedőkre van szükség

10 Célok: Megvalósítás Tömegigények kielégítése „Minden legyen kapható”
Alacsonyabb keresetűek is találják meg amire szükségük van Legyen prémium is Megvalósítás Folyamatos partnerakvizíció, csökkenő partnerszám mellett Eladók folyamatos szűrése Akciók folyamatos szervezése

11 Mutasd meg a felhasználóidnak ami van :

12 Mutasd meg a felhasználóidnak ami van 2 :

13 Kika - Grando együttműködés
Nehéz indulás Mindent kulcsra készen kell csinálni Logisztika megszervezése Megfelelő kollegák megtalálása 1-200 milliós forgalom első évben

14

15 A márkanév bonzobonzijevics
Vaterás kiseladó Főleg gadget, konyhai eszközök Alacsony ár, kitűnő probléma kezelés Tömegigények megérzése Havi több tízmilliós forgalom

16 Ha kifacsartak a multik…
Több mint 15 éves beszállítói tapasztalat Kerti és fittness eszközök Hatalmas árukészlet Erős függés az áruházláncoktól A válasz: saját online forgalmazás

17 Köszönöm a megtisztelő figyelmet!
Orova Balázs B2C üzletág igazgató Allegroup.hu


Letölteni ppt "Allegroup.hu Grando.hu – Az online pláza."

Hasonló előadás


Google Hirdetések