Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Vatera-forintok a kalapács alatt Gerő Viktor. A vatera marketing céljai - Minél több vevő (több felhasználó) ‏ - Minél többször (gyakoribb tranzakció)‏

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Vatera-forintok a kalapács alatt Gerő Viktor. A vatera marketing céljai - Minél több vevő (több felhasználó) ‏ - Minél többször (gyakoribb tranzakció)‏"— Előadás másolata:

1 Vatera-forintok a kalapács alatt Gerő Viktor

2 A vatera marketing céljai - Minél több vevő (több felhasználó) ‏ - Minél többször (gyakoribb tranzakció)‏ - Minél nagyobb értékű árut vegyen (nagyobb értékű tranzakció)‏

3 Hogy néz ki a gyakorlatban? -Új felhasználók szerzése -Meglévő felhasználók aktiválása

4 Új felhasználók szerzése - Ismerjük a forrásokat (egyelőre on-line)‏

5 Új felhasználók szerzése -Minden kampányt mérünk megvizsgáljuk minden egyes kampányfelület hatékonyságát (hányan regisztrálnak onnan?)‏ -Minden egyes felületről tudjuk, hogy mennyit hoz

6 - Ismerjük felhasználóink éves jövedelmezőségét (mekkora forgalmat generálnak részünkre)‏ Új felhasználók szerzése - Van egy átlagérték felhasználóink jövedelmezőségére = csatornánkénti (felület) marketingköltés határértéke

7 Elemzés, adatbányászat

8 Meglévő felhasználók aktiválása - Óriási adatbázissal rendelkezünk a felhasználóinkról, hiba lenne kihasználatlanul hagyni

9 Meglévő felhasználók aktiválása Aktiváló eszközök

10 Targetálás, szegmentáció

11 Miért fontos a szegmentáció?

12 - Nem - Életkor - Lakóhely - Iskolai végzettség VAGY Mi alapján szegmentáljuk felhasználóinkat? 38

13 Mi alapján szegmentáljuk felhasználóinkat? Felhasználói státusz szerint – Látogató – Vevő – Eladó Termékkategóriák szerint – Melyik kategóriában adott el/vásárolt?

14 Böngészés, licit, vásárlás

15

16

17

18 Magas korreláció!

19 Motiváció Függőség!!! PI/UV > 40

20 Mit szeretnénk – jövő? Személyre szóló ajánló rendszer: – Milyen kategóriában vásárolt/adott el (elsődleges kategória)? – Milyen más kategóriában vásárolt(adott el)? – Milyen más kategória érdekelheti?

21 Gerő Viktor Köszönöm a figyelmet!

22 A licitálás izgalma


Letölteni ppt "Vatera-forintok a kalapács alatt Gerő Viktor. A vatera marketing céljai - Minél több vevő (több felhasználó) ‏ - Minél többször (gyakoribb tranzakció)‏"

Hasonló előadás


Google Hirdetések