Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

GfK Hungária-Szonda Ipsos Internet Audience Research 2005. IV. negyedév időszakban végzett felmérés alapján készült A Magyar Online (Hajdú Online – Szabolcs.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "GfK Hungária-Szonda Ipsos Internet Audience Research 2005. IV. negyedév időszakban végzett felmérés alapján készült A Magyar Online (Hajdú Online – Szabolcs."— Előadás másolata:

1 GfK Hungária-Szonda Ipsos Internet Audience Research 2005. IV. negyedév időszakban végzett felmérés alapján készült A Magyar Online (Hajdú Online – Szabolcs Online – Borsod Online látogatottságának elemzése, mely a

2 A MON regionális portálok csoportja, melyek még országos szinten is jelentős számú internetezőt érnek el.

3 A Magyar Online (HAON/SZON/BOON) elérései A felmérés szerint a Magyar Online elérése országos szinten a következőképp alakult: A MON látogatóinak 88%-a vidékről, 12%-a Budapestről nézi a portálokat. Régiók szerint

4 A Borsod Online a megye vezető hírportálja, az országos portálok közül Borsodban többek között maga mögé utasítja az Index portált, a Chat.hu-t, az Rtlklub.hu-t, a Kurzort, a T-Online-t, a TV2-t, országos hírportálok közül csupán az Origo előzi meg havi elérésben. A 20 leglátogatottabb portál havi szinten Borsodban

5 A 20 leglátogatottabb portál havi szinten Hajdú-Biharban A Hajdú Online a megye vezető hírportálja, az országos portálok közül Hajdú-Biharban többek között maga mögé utasítja az Index portált, a Chat.hu-t, az Rtlklub.hu-t, a Kurzort, a T-Online-t, a TV2-t, országos hírportálok közül csupán az Origo előzi meg havi elérésben.

6 A 20 leglátogatottabb portál havi szinten Szabolcsban A Szabolcs Online a megye vezető hírportálja, az országos portálok közül Szabolcsban többek között maga mögé utasítja az Index portált, a Chat.hu-t, az Rtlklub.hu-t, a Kurzort, a T-Online-t, a TV2-t, országos hírportálok közül csupán az Origo előzi meg havi elérésben.

7 Nemek megoszlása - MON Általánosságban elmondható, hogy a Magyar Online-t összességében több férfi látogatja, mint nő, arányuk 59% : 41%. Összehasonlítva más hírportálokkal, (origo:55:45, index: 62:38, startlap:53:47) ez az arány országosan állandónak tekinthető.

8 Korcsoportok -MON A Magyar Online látogatói 74%-ban a fizetőképes keresletet reprezentálják (18-49 éves korosztály):

9 A MON látogatóinak iskolai végzettség szerinti megoszlása Az ábráról jól leolvasható, hogy a Magyar Online látogatóinak nagy része (78%) rendelkezik középfokú iskolai végzettséggel, a diplomások aránya Pedig 29%!

10 A MON látogatóinak foglalkozás szerinti megoszlása A vállalkozók, diplomások, szellemi foglalkozásúak a látogatók több mint 40%-át teszik ki.

11 A MON látogatóinak lakóhely szerinti megoszlása A látogatók több mint fele városban, vagy községben lakik.

12 A MON látogatóinak megoszlása érdeklődési kör és szabadidő eltöltése szerint Első helyen áll a könnyűzene, a számítástechnika, a szórakoztató elektronika, ezeket követi a sport, környezetvédelem, és az egészséges életmód.

13 Látogatók megoszlása az internethez való hozzáférés helye szerint A MON-t legtöbben otthonról és iskolából érik el, de jelentős csoportot képeznek a munkahelyről és egyéb helyről internetezők is.

14 Látogatók megoszlása az internethasználat gyakorisága szerint A látogatók közel fele naponta internetezik, 22%-a hetente többször. A megkérdezettek között nem volt olyan,aki soha nem internetezik.

15 Látogatók besorolása vagyoni helyzetük alapján A felmérésben a látogatók vagyoni helyzetük alapján 6 kategóriába lettek sorolva:

16 Eltérések, hasonlóságok a 3 portál esetében A felső két kategória képviselteti magát 60-70%-ban mindhárom portál esetén, a legfelső 10% aránya a legnagyobb a HAON látogatói között. A két alsó kategória alig megtalálható a látogatók között, a 11-30%-os jelenik meg 5%-ban a BOON esetén.

17 Köszönjük a megtisztelő figyelmet! Inform Média Kft. Budapest, V.ker. Báthory u.7. Tel: +36 1 3542000 E-mail: sales@inform.hu www.boon.hu www.haon.hu www.szon.hu


Letölteni ppt "GfK Hungária-Szonda Ipsos Internet Audience Research 2005. IV. negyedév időszakban végzett felmérés alapján készült A Magyar Online (Hajdú Online – Szabolcs."

Hasonló előadás


Google Hirdetések