Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

GfK Custom ResearchTalpra, magyar! Bacher János2010/03/03 Talpra, magyar! Számokban a sport fogyasztásról Bacher János GfK Hungária.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "GfK Custom ResearchTalpra, magyar! Bacher János2010/03/03 Talpra, magyar! Számokban a sport fogyasztásról Bacher János GfK Hungária."— Előadás másolata:

1 GfK Custom ResearchTalpra, magyar! Bacher János2010/03/03 Talpra, magyar! Számokban a sport fogyasztásról Bacher János GfK Hungária

2 GfK Custom ResearchTalpra, magyar! Bacher János2010/03/03 A sport társadalmi szinten Mi történt 1999 és 2009 között? 1

3 3 GfK Custom ResearchTalpra, magyar! Bacher János2010/03/03 Milyen gyakran sportol a magyar? Egyre ritkábban Forrás: GfK Hungária - Ipsos Nemzeti Médiaanalízis – II. félév és II. félév Célcsoport: 15+ Évről évre jelentősen csökken az aktívan sportolók aránya. A legalább heti rendszerességgel sportolók aránya 10 év alatt 20 százalékról 11 százalékra esett vissza, míg a legalább havi néhány alkalommal sportolók aránya 24-ről 16 százalékra csökkent. A felnőtt lakosság közel 70 százaléka nem sportol szinte soha.

4 4 GfK Custom ResearchTalpra, magyar! Bacher János2010/03/03 Milyen gyakran sportol a magyar? Egyre ritkábban Forrás: GfK Hungária - Ipsos Nemzeti Médiaanalízis – II. félév és II. félév Célcsoport: 15+ A rendszeresen sportolók arányában 35 százalékos visszaesés figyelhető meg 10 év távlatában. A nők és az idősebbek körében a legmagasabb a visszaesés.

5 5 GfK Custom ResearchTalpra, magyar! Bacher János2010/03/03 Kik sportolnak? A fiatal férfiak… Forrás: GfK Hungária - Ipsos Nemzeti Médiaanalízis – II. félév Célcsoport: 15+

6 6 GfK Custom ResearchTalpra, magyar! Bacher János2010/03/03 Forrás: GfK Hungária - Ipsos Nemzeti Médiaanalízis – II. félév Célcsoport: 15+ (szinte) soharitkánrendszeresen Kik sportolnak? …a városiak és a magas végzettségűek.

7 7 GfK Custom ResearchTalpra, magyar! Bacher János2010/03/03 Forrás: GfK Hungária - Ipsos Nemzeti Médiaanalízis – II. félév Célcsoport: 15+ (szinte) soharitkánrendszeresen Kik sportolnak? Az életstílus is determinál

8 8 GfK Custom ResearchTalpra, magyar! Bacher János2010/03/03 Mit sportol? A focihoz mindenki ért Forrás: GfK Hungária - Ipsos Nemzeti Médiaanalízis – II. félév Célcsoport: 15+, akik valamilyen rendszerességgel sportolnak

9 GfK Custom ResearchTalpra, magyar! Bacher János2010/03/03 Bezzegországok 2

10 10 GfK Custom ResearchTalpra, magyar! Bacher János2010/03/03 Európai összehasonlításban… Középmezőny… Forrás: GfK csoport – Roper Report Worldwide Célcsoport: 13+ városi

11 11 GfK Custom ResearchTalpra, magyar! Bacher János2010/03/03 Mi számít? Tömegsport vagy olimpia? 14 41% 10 50% 4 49% 21 38% 9 37% 20 28% 3 35% 46 63% 5 41% 23 47% 2008-as Pekingi Olimpiai helyezés Aktív testmozgás

12 GfK Custom ResearchTalpra, magyar! Bacher János2010/03/03 Fotel és „B közép” 3

13 13 GfK Custom ResearchTalpra, magyar! Bacher János2010/03/03 Sportközvetítések Jóból is megárt a sok? Forrás: GfK Hungária - Ipsos Nemzeti Médiaanalízis – II. félév és II. félév Célcsoport: 15+

14 14 GfK Custom ResearchTalpra, magyar! Bacher János2010/03/03 Milyen gyakran jár sporteseményre? Nem csökken az érdeklődés A sportrendezvényre járók száma lényegesen kisebb mértékben csökkent, mint a rendszeresen sportolóké A felnőtt lakosság 12 százaléka, azaz körülbelül 1 millió ember számít rendszeres szurkolónak. Forrás: GfK Hungária - Ipsos Nemzeti Médiaanalízis – II. félév és II. félév Célcsoport: 15+

15 15 GfK Custom ResearchTalpra, magyar! Bacher János2010/03/03 Forrás: GfK Hungária - Ipsos Nemzeti Médiaanalízis – II. félév Célcsoport: 15+ Nagyobb sport-, vagy kulturális esemény közvetítésekor nyilvános helyen is szoktam televíziót nézni Nyilvánosan nézni? Divat

16 GfK Custom ResearchTalpra, magyar! Bacher János2010/03/03 Ülősport 4

17 17 GfK Custom ResearchTalpra, magyar! Bacher János2010/03/03 Szokott számítógépen sport témájú játékot játszani Sok? Sokk! Forrás: GfK Hungária - Ipsos Nemzeti Médiaanalízis – II. félév és II. félév Célcsoport: 15+

18 GfK Custom ResearchTalpra, magyar! Bacher János2010/03/03 Attitűdök 5

19 19 GfK Custom ResearchTalpra, magyar! Bacher János2010/03/03 Mindig odafigyelek arra, hogy egészségesen táplálkozzak Forrás: GfK Hungária - Ipsos Nemzeti Médiaanalízis – II. félév Célcsoport: 15+

20 20 GfK Custom ResearchTalpra, magyar! Bacher János2010/03/03 Ha napilapot olvasok, mindig a sportrovattal kezdek Forrás: GfK Hungária - Ipsos Nemzeti Médiaanalízis – II. félév Célcsoport: 15+

21 21 GfK Custom ResearchTalpra, magyar! Bacher János2010/03/03 Az olimpiai bajnokok jó hírét keltik az országnak Mindenki egyetért Forrás: GfK Hungária - Ipsos Nemzeti Médiaanalízis – II. félév Célcsoport: 15+

22 GfK Custom ResearchTalpra, magyar! Bacher János2010/03/03 Sztárjaink 6

23 23 GfK Custom ResearchTalpra, magyar! Bacher János2010/03/03 Sportolók ismertség és pozitív megítélés Forrás: GfK Hungária – Sztár Monitor Célcsoport: Internetezők

24 24 GfK Custom ResearchTalpra, magyar! Bacher János2010/03/03 Köszönöm Bacher János figyelmüket!


Letölteni ppt "GfK Custom ResearchTalpra, magyar! Bacher János2010/03/03 Talpra, magyar! Számokban a sport fogyasztásról Bacher János GfK Hungária."

Hasonló előadás


Google Hirdetések