Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

[freemail]. Internetezők – internethasználat alakulása, 2005-2009 Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás: Szonda.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "[freemail]. Internetezők – internethasználat alakulása, 2005-2009 Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás: Szonda."— Előadás másolata:

1 [fre ]

2 Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás: Szonda Ipsos Nemzeti MédiaAnalízis, I. félév I. félév A teljes (15 évnél idősebb) népesség 27%-a, 2,34 millió fő nem olvas rendszeresen nyomtatott lapokat. A teljes (15 évnél idősebb) népesség 45%-a, 3,83 millió fő legalább hetente internetezik.

3 Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás: Szonda Ipsos Nemzeti MédiaAnalízis, I. félév – I. félév A éves célcsoport 29%-a, ezer fő nem olvas rendszeresen nyomtatott lapokat. A éves célcsoport 62%-a, ezer fő legalább hetente internetezik.

4 Internetezők – affinitás Online hirdetés: hatékony célzás a fiatal, aktív, városi, diplomás, vezető beosztású és magas státuszú célcsoportok körében internetezők: legalább h etente internetezők affinitás: a teljes lakosságban képviselt súlyához képest Forrás: Szonda Ipsos Nemzeti MédiaAnalízis, né né.

5 Internet használat a éves célcsoport körében internetezők: legalább h etente internetezők affinitás: a teljes lakosságban képviselt súlyához képest Forrás: Szonda Ipsos Nemzeti MédiaAnalízis, né né.

6 Történet  A [fre ] 1997 októberében jött létre, mint az első magyar ingyenes levelező szolgáltatás.  A sajtóhírekben és utcán kiragasztott matricákban népszerűsített szolgáltatásra az indulását követő két napban mintegy kétszázan regisztráltak, egy héten belül pedig már kétezren rendelkeztek [fre ]-es címmel.  Az elmúlt több, mint 10 évben a [fre ] számos változáson esett át, hogy megfeleljen a növekedő felhasználói számnak és a felhasználói igényeknek.  2008-ban két új felülettel is megjelent a [fre ]: egyik a mobil, másik a szimpla egyszerűsített felülete, azon felhasználók részére akik technikai okok miatt nem tudják használni az új felületet

7 Tartalmi elemek és szolgáltatások  mobil megjelenés  egyszerűsített fre Szimpla  1 GB tárhely  10 MB csatolmány méret  1GB óriás-file küldési lehetőség  chat  címtár  keresés ekben  fotótár  telefon  SMS-értesítő  névjegy

8 Márkaértékek, hívószavak MÁRKAÉRTÉKEK  A legnagyobb magyar ingyenes webmail szolgáltatás, 12 éve folyamatosan, a magyarországi internet elterjedés kezdetétől HÍVÓSZAVAK  Ingyenes  Magyar  Egyszerű  Megbízható  Könnyen kezelhető  Gyors

9 [fre ] számokban  Napi 800e, heti 1,4 M, havi 2,1 M UV  Jelenleg több, mint 3,5 M postafiók  Átlagosan naponta körülbelül 7 M beérkező levél és majdnem 1 M kimenő levél kerül kezelésre.  Havi egy alkalommal küldünk hírlevelet, ezt mind a 3,5 M aktív felhasználói postafiókba kézbesítjük Aktív postafiókok száma

10 Origo Adhouse elérés Forrás: Szonda Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data, november (15+ belföldi internetező közönség)

11 Közönség összetétel – nem, kor Forrás: Szonda Ipsos-Gfk Hungária Nemzeti MédiaAnalízis (NMA), név. és Szonda Ipsos-Gemius SA gemius/Ipsos Fusion Data (gIA), átlaga Megjegyzés: megoszlás és affinitás adatok a teljes (15 évesnél idősebb, belföldi) népességhez viszonyítva Jelölés színekkel: a vizsgált Origo termék közönség összetétele Szürkeárnyalatokkal: adott csoport lakosságban képviselt aránya

12 Közönség összetétel – végzettség, településtípus Forrás: Szonda Ipsos-Gfk Hungária Nemzeti MédiaAnalízis (NMA), név. és Szonda Ipsos-Gemius SA gemius/Ipsos Fusion Data (gIA), átlaga Megjegyzés: megoszlás és affinitás adatok a teljes (15 évesnél idősebb, belföldi) népességhez viszonyítva Jelölés színekkel: a vizsgált Origo termék közönség összetétele Szürkeárnyalatokkal: adott csoport lakosságban képviselt aránya

13 Közönség összetétel – foglalkozás, státusz Forrás: Szonda Ipsos-Gfk Hungária Nemzeti MédiaAnalízis (NMA), név. és Szonda Ipsos-Gemius SA gemius/Ipsos Fusion Data (gIA), átlaga Megjegyzés: megoszlás és affinitás adatok a teljes (15 évesnél idősebb, belföldi) népességhez viszonyítva Jelölés színekkel: a vizsgált Origo termék közönség összetétele Szürkeárnyalatokkal: adott csoport lakosságban képviselt aránya

14 Közönség összetétel – család, főbevásárló Forrás: Szonda Ipsos-Gfk Hungária Nemzeti MédiaAnalízis (NMA), név. és Szonda Ipsos-Gemius SA gemius/Ipsos Fusion Data (gIA), átlaga Megjegyzés: megoszlás és affinitás adatok a teljes (15 évesnél idősebb, belföldi) népességhez viszonyítva Jelölés színekkel: a vizsgált Origo termék közönség összetétele Szürkeárnyalatokkal: adott csoport lakosságban képviselt aránya

15 Közönség összetétel – gazdasági aktivitás Forrás: Szonda Ipsos-Gfk Hungária Nemzeti MédiaAnalízis (NMA), név. és Szonda Ipsos-Gemius SA gemius/Ipsos Fusion Data (gIA), átlaga Megjegyzés: megoszlás és affinitás adatok a teljes (15 évesnél idősebb, belföldi) népességhez viszonyítva Jelölés színekkel: a vizsgált Origo termék közönség összetétele Szürkeárnyalatokkal: adott csoport lakosságban képviselt aránya

16 Elérés és költséghatékonyság Reach: a célcsoport százalékában (NMA adatok; [origo], index.hu portál szintű napi elérés); CPT: ezer fő elérésének költsége listaáron, alapja offline esetében NMA megjelenésenkénti elérés (RPI), online: gIA átlag napi elérés iwiw.hu, fre .hu, [origo] nyitólap, Index nyitólap Hirdetési formátumok: [origo] 728x90, Fre 468x120, iwiw.hu 728x90, Index 920x110 banner (napi ár), 1/1 színes print, illetve 9x30mp rádió inzert, átlag nap (hétfő-vasárnap), inzert eloszlás: 7-7:15, 8-8:15, 9-9:15, 11-11:15, 12-12:15, 13-13:15, 16-16:15, 17-17:15, 18-18:15 Forrás: Nemzeti MédiaAnalízis (NMA), 2009.I.félév, teljes népesség (8 515 ezer fő) és Szonda Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data (gIA), , 15+ belföldi internetező közönség, fő

17 Elérés és költséghatékonyság Reach: a célcsoport százalékában (NMA adatok; [origo], index.hu portál szintű napi elérés); CPT: ezer fő elérésének költsége listaáron, alapja offline esetében NMA megjelenésenkénti elérés (RPI), online: gIA átlag napi elérés iwiw.hu, fre .hu, [origo] nyitólap, Index nyitólap Hirdetési formátumok: [origo] 728x90, Fre 468x120, iwiw.hu 728x90, Index 920x110 banner (napi ár), 1/1 színes print, illetve 9x30mp rádió inzert, átlag nap (hétfő-vasárnap), inzert eloszlás: 7-7:15, 8-8:15, 9-9:15, 11-11:15, 12-12:15, 13-13:15, 16-16:15, 17-17:15, 18-18:15 Forrás: Nemzeti MédiaAnalízis (NMA), 2009.I.félév, teljes népesség (8 515 ezer fő) és Szonda Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data (gIA), , 15+ belföldi internetező közönség, fő

18 Forrás: Szonda Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data, november Teljes havi elérés a 15+ hazai internetezők körében: 3,87 millió fő Az Adhouse és konkurenseinek exkluzív elérése

19 belföldi internetező közönség: (ezer fő) Levelező oldal felhasználó: (ezer fő) Forrás: Szonda Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data, október A [fre ] 533 ezer felhasználója nem látogat más levelező oldalt. A levelező olda- lak látogatóinak 15%-a csak az [fre ]-en érhető el. Levelező oldalak elérése

20 Havi elérés a 1 5+ célcsoport körében Elemzés hatóköre: gIA domain-szintű toplista + [origo] és index.hu portál-szintű UV és elérés % (15+ teljes lakosság); NMA print RPI Forrás: Szonda Ipsos Nemzeti MédiaAnalízis, I. fév. és Szonda Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data,

21 Havi elérés a 1 5+ célcsoport körében Elemzés hatóköre: gIA domain-szintű toplista + [origo] és index.hu portál-szintű UV és elérés % (15+ teljes lakosság); NMA print RPI Forrás: Szonda Ipsos Nemzeti MédiaAnalízis, I. fév. és Szonda Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data,

22 Heti elérés a 1 5+ célcsoport körében Elemzés hatóköre: gIA domain-szintű toplista + [origo] és index.hu portál-szintű UV és elérés % (15+ teljes lakosság); NMA print RPI Forrás: Szonda Ipsos Nemzeti MédiaAnalízis, I. f év. és Szonda Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data,

23 Heti elérés a 1 5+ célcsoport körében Elemzés hatóköre: gIA domain-szintű toplista + [origo] és index.hu portál-szintű UV és elérés % (15+ teljes lakosság); NMA print RPI Forrás: Szonda Ipsos Nemzeti MédiaAnalízis, I. fév. és Szonda Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data,

24 Napi elérés a 1 5+ célcsoport körében Elemzés hatóköre: gIA domain-szintű toplista + [origo] és index.hu portál-szintű UV és elérés % (15+ teljes lakosság); NMA print RPI Forrás: Szonda Ipsos Nemzeti MédiaAnalízis, I. fév. és Szonda Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data,

25 Napi elérés a 1 5+ célcsoport körében Elemzés hatóköre: gIA domain-szintű toplista + [origo] és index.hu portál-szintű UV és elérés % (15+ teljes lakosság); NMA print RPI Forrás: Szonda Ipsos Nemzeti MédiaAnalízis, I. fév. és Szonda Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data,

26  Display (banner) hirdetés: A [fre ]-en lehetőség van leaderboard, doboz, dupla, tripla, layer, vertical, sky elhelyezésére.  Targetálás: A ROS bannereket nem, kor, irányítószám alapján tudjuk targetálni Megjelenési lehetőségek

27  Képes ajánló: Kis kép és rövid pár karakteres szöveg együttese, amely mutathat a hirdető oldalára, pr-cikkre vagy belső tartalomra Megjelenési lehetőségek

28  Szöveges link: A legegyszerűbb és egyben legkevésbé tolakodó fajtája az internetes reklámoknak. Mivel nem különül el élesen az adott oldalon található többi hivatkozástól (link), a felhasználóban nem mindig tudatosul, hogy hirdetésre kattintott.  [fre ] levélvégi üzenet: Szöveges hirdetés a kimenő [fre ] levelek végén azoknak, akik korábban engedélyezték ennek megjelenését. Hozzávetőlegesen 1,4M levél végén jelenik meg naponta Megjelenési lehetőségek

29 Miért a Fre ?  Elérés és targetált kampányokra egyaránt megfelelő  Nem, kor, irányítószám alapú targetálás!  Hazai legnagyobb & legismertebb levelező és kommunikációs portál  Új arculat és szolgáltatások

30 Köszönjük a figyelmet!


Letölteni ppt "[freemail]. Internetezők – internethasználat alakulása, 2005-2009 Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás: Szonda."

Hasonló előadás


Google Hirdetések