Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

PR BLOGOK BLOGPROMÓCIÓS CSOMAGOK Érvényes: 2014. március 14-től.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "PR BLOGOK BLOGPROMÓCIÓS CSOMAGOK Érvényes: 2014. március 14-től."— Előadás másolata:

1 PR BLOGOK BLOGPROMÓCIÓS CSOMAGOK Érvényes: március 14-től

2 • blog • aktív felhasználó • napi bejegyzés • napi komment Forrás: Blog.hu belső statisztika 2

3 • havi 1,9 millió 15 évnél idősebb, belföldi látogató • elérés a hazai internetezők között: 38% • elérés a teljes lakosságban: 23% #Weboldal Visitors (real users) Reach- Internet Reach-Total Population 1.google.hu ,20%55,17% 2. facebook.com ,66%49,00% 3.youtube.com ,24%47,00% 4.mail.google.com ,72%26,78% 5.blogspot.com ,19%22,95% 6.blog.hu ,49%22,54% 7.aprod.hu ,29%20,67% Forrás: Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data, (15+ belföldi közönség) A LEGLÁTOGATOTTABB HAZAI OLDAL! 3

4 4

5 5

6 Forrás: Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data, (15+ belföldi közönség) 6 LÁTOGATÓK

7 7 7 A BLOG.HU FELÉPÍTÉSE

8 • a CEMP SH által szervezett vagy a hirdető által kijelölt blogger(ek) • a blog kitűnő eszköz az edukációra, illetve a fogyasztókkal folytatott interakcióra • blogpromóció a látogatottság növeléséhez • kiemelés az Index címlapján lévő Index2 dobozban 8 PR BLOGOK

9 PR blog szerkesztőségi blogger bevonásával • Index által biztosított, dedikált blogger • folyamatos frissítés, min. heti 2 poszt • havi 8 alkalommal min. 2 órára kiemelés a pr-blogok között Index címlapon (garantált) • fix kiemelés a Blog.hu címlapján a szponzorblogok között (garantált) • havi AV a blogra mutató co- branded kampány (medium rectangle, roadblock „B”) - felület: Index, Sport Géza, Velvet, Totalcar, Inda A PR blog várható elérése témától függően: UV/hó Hirdetési díj: net-net Ft/hó 9 A blogger díja esetileg egyeztetendő és nem része a médiaköltésnek. Blogdizájn egyszeri díja: nettó Ft, ami nem része a médiaköltésnek. Min. 3 hónap megrendelés esetén grátisz biztosítjuk. PR BLOG BELSŐ BLOGGERREL

10 HOGYAN LESZ LÁTOGATOTT ÉS SIKERES EGY BLOG? Erre találtuk ki a blogpromóciós csomagokat. 10 BLOGPROMÓCIÓS CSOMAG

11 1.Index címlapi Index2 blokk • Naponta automatikusan a legfrissebb poszt kerül kiemelésre, min. 2 órára • Kikerülés ideje: adott napon, szabad helyek függvényében az Index2 blokk szerkesztője dönti el • Átlag heti elérés és megjelenésszám: RU, AV 2.Blog.hu címlap szponzorált blokk • Naponta automatikusan a legfrissebb poszt kerül kiemelésre • Átlag heti elérés és megjelenésszám: RU, AV 3.Inda kilépő oldali blogajánló • Naponta automatikusan a legfrissebb poszt kerül kiemelésre • Átlag heti elérés és megjelenésszám: RU, AV 11 Csak a Blog.hu-n futó blogok adott napi posztjainak kiemelése lehetséges. Forrás: Online Publisher’s Audit február átlag (RU=15+ belföldi valós felhasználó), Adverticum Adserver NG február BLOGPROMÓCIÓS FELÜLETEK

12 12 Index címlapi Index2 blokk Blog.hu címlap Inda kilépő oldal BLOGPROMÓCIÓS FELÜLETEK MINTÁK

13 13 •Index címlapi Index2 blokk: 1 hét •Blog.hu címlap: 1 hét •Inda kilépő oldal: 1 hét 1. „Egy – megérett a meggy” csomag Listaár: Ft •Index címlapi Index2 blokk: 3 hét •Blog.hu címlap: 3 hét •Inda kilépő oldal: 3 hét 2. „Három – te leszel a párom” csomag Listaár: Ft •Index címlapi Index2 blokk: 5 hét •Blog.hu címlap: 5 hét •Inda kilépő oldal: 5 hét 3. „Öt – érik a tök” csomag Listaár: Ft BLOGPROMÓCIÓS CSOMAGOK Naponta max. 1 poszt kerül kiemelésre.

14 Áraink a publikálás napjától visszavonásig érvényesek és az ÁFÁ-t nem tartalmazzák. A CEMP Sales House a változtatás jogát fenntartja. Az ajánlatban felhasznált képek illusztrációk. Az ajánlatban szereplő becsült adatokat gemius Online Publishers’ Audit, gemius/Ipsos Audience és Adverticum AdServer NG eredmények alapján határoztuk meg. Az ajánlatban foglalt információk a CEMP SH Kft., az Index.hu Zrt. és a Közép Európai Média és Kiadó Zrt. („CEMP”) tulajdonát képezik. Az ajánlatban foglalt adatok bizalmas jellegűek és az ajánlat megtétele céljából az ajánlat címzettjének kerülnek átadásra. Az ajánlat címzettje tudomásul veszi, hogy nem jogosult az ajánlatban foglalt adatokat, a feleken kívülálló harmadik személynek átadni vagy harmadik személynek hozzáférhetővé tenni. Ellenkező esetben az ajánlat címzettje tudomásul veszi, hogy a CEMP SH Kft. vagy a CEMP csoport bármelyik tagja az adatot jogosulatlanul átadóval vagy az adatot felhasználóval szemben kártérítési követeléssel élhet. 14

15


Letölteni ppt "PR BLOGOK BLOGPROMÓCIÓS CSOMAGOK Érvényes: 2014. március 14-től."

Hasonló előadás


Google Hirdetések