Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

2010. szeptember 13. Egészség rovat ajánlat.  a CEMP női életmód oldala  célcsoportja a 20-40 év közötti, aktív, Esomar AB státuszú, nyitott, igényes,

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "2010. szeptember 13. Egészség rovat ajánlat.  a CEMP női életmód oldala  célcsoportja a 20-40 év közötti, aktív, Esomar AB státuszú, nyitott, igényes,"— Előadás másolata:

1 2010. szeptember 13. Egészség rovat ajánlat

2  a CEMP női életmód oldala  célcsoportja a év közötti, aktív, Esomar AB státuszú, nyitott, igényes, városi nő  látványát tekintve letisztult, szellemiségét tekintve vagány  erős, saját szakértői gárdával rendelkezik  a hírek és aktualitások mellett megjelennek a magazinos tartalmak, illetve a folytatásos cikkek, sorozatok  nyitott az újszerű, egyedi hirdetések fogadására is

3 Dívány – Itt a helyed! 3 Látogatottság:  napi egyedi látogató  napi oldalletöltés  havi egyedi látogató Forrás: Webaudit.hu – Dívány, összes látogatószám, június Támogatás:  februártól: Index címlapi ajánló  egyéb ajánló dobozok: Index Kult, Bulvár, Inda kilépő oldal stb.

4 A Dívány Egészség rovata 4 Tartalmi koncepció: 1. Nyugati orvoslás – ez a tematikus blokk adott betegségekkel, ill. azok megelőzési és kezelési módjával foglalkozik 2. Egészség és táplálkozás – a téma fő fókusza, hogy a táplálkozási szokások változtatásával betegségek gyógyíthatók 3. Keleti orvoslás, holisztikus gyógymódok – olyan problámákkal foglalkozik, mint a kimerültség, az álmatlanság vagy a kiszáradás 4. Energiagyógyítás – az energiarendszeren keresztül történő öngyógyítással foglalkozó tematikus egység A megjelenés gyakorisága: hetente legalább három vezető cikk + napi friss hírek

5 Dívány Egészség rovatszponzoráció (1) 5 Index címlapi Dívány doboz 930x70 310x232 „L” alakú fejlécszponzoráció (1):  leadandó anyagok: –930x70 px + 310x232 px statikus kép 1 1 Dívány és Index címlapi tartalmi kiemelés (2,3)  a melléklet cikkeinek rendszeres kiemelése Dívány tartalmi együttműködés (5)  szerkesztőségi és pr cikkek a hirdető által megadott témákban Dívány pr doboz (4)  a legfrissebb cikk folyamatos kiemelése a Dívány oldalsávjában futó pr dobozban

6 Dívány Egészség rovatszponzoráció (2) 6 6 Videós tartalmak és hirdetések (6)  min. 2 db egészség témájú videó a szponzoráció ideje alatt  megjelenési lehetőségek a videókban:  termékbemutató / teszt  product placement  in-stream hirdetések:  ad-wish (3 mp-es statikus hirdetői üzenet a videók előtt)  pre-roll spot (a videók elé füzőtt max. 10 mp-es hirdetői üzenet)  post-roll spot (a videók mögé fűzőtt max. 30 mp-es hirdetői üzenet)  a videókat az Index videó rovata készíti  várható nézőszám: / videó  médiatámogatás:  alkalmankénti kiemelés az Index címlapon

7 1. Megjelenési csomag 7 Rovatszponzoráció listaár /2 hét Rovatszponzoráció listaár /1 hónap Ft Ft Dívány Egészség rovatszponzoráció elemei  „L” alakú szponzorfejléc a Dívány Egészség rovatában (1)  friss cikkek kiemelése Index és Dívány címlapon (2,3)  a legfrissebb cikk folyamatos kiemelése a Dívány oldalsávjában futó pr dobozban (4)  4 db, a Hirdető által megadott témában, a Dívány szerkesztősége által írt cikk az Egészség rovathoz kapcsolódóan (5)  4 db, a Hirdető vagy a Dívány szerkesztősége által írt pr cikk (5) Továbbá:  AV támogató banner a CEMP női oldalain (Blog.hu női blog csatorna, Tejben-Vajban, Dívány) Várható elérés és megjelenés:  UU: / hó  AV: / hó + Index címlap:  UU: / nap  AV: / nap

8 2. Megjelenési csomag 8 Rovatszponzoráció listaár / 1 hónap Ft + a videók gyártási költsége: net-net Ft + áfa / 2 db videó Dívány Egészség rovatszponzoráció mozgóképes megjelenéssel  „L” alakú szponzorfejléc a Dívány Egészség rovatában (1)  friss cikkek kiemelése Index és Dívány címlapon (2,3)  a legfrissebb cikk folyamatos kiemelése a Dívány oldalsávjában futó pr dobozban (4)  4 db, a Hirdető által megadott témában, a Dívány szerkesztősége által írt cikk az Egészség rovathoz kapcsolódóan (5)  4 db, a hirdető vagy a Dívány szerkesztősége által írt pr cikk (5)  2 db, az Index videó rovata által készített videó a szponzor feltüntetésével, ill. médiatámogatással (6) Továbbá:  AV támogató banner a CEMP női oldalain (Blog.hu női blog csatorna, Tejben-Vajban, Dívány) Várható elérés és megjelenés:  UU: / hó  AV: / hó + Index címlap :  UU: / nap  AV: / nap + mozgóképes támogatás:  videóindítás

9 9


Letölteni ppt "2010. szeptember 13. Egészség rovat ajánlat.  a CEMP női életmód oldala  célcsoportja a 20-40 év közötti, aktív, Esomar AB státuszú, nyitott, igényes,"

Hasonló előadás


Google Hirdetések