Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Keresőmarketing Nap 2007 A keresés mindent visz? Avagy a keresés szerepe a mindennapokban… Darvas Péter Szonda Ipsos.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Keresőmarketing Nap 2007 A keresés mindent visz? Avagy a keresés szerepe a mindennapokban… Darvas Péter Szonda Ipsos."— Előadás másolata:

1 Keresőmarketing Nap 2007 A keresés mindent visz? Avagy a keresés szerepe a mindennapokban… Darvas Péter Szonda Ipsos

2 A piac korlátai – internet-használat ezer fő Szonda Ipsos – Gfk Hungária: Nemzeti MédiaAnalízis, II. féléves adatbázisok

3 Online elérés célcsoportokban Szonda Ipsos – Gfk Hungária: Nemzeti MédiaAnalízis, I.

4 Mire használja az internetet? Szonda Ipsos – Gfk Hungária: Nemzeti MédiaAnalízis, I.

5 Oldaltípusok havi elérése Szonda Ipsos – Gemius Hungary: gIA fúziós panel augusztus – 15+ belföldi forgalom

6 Részesedés a webhasználatra fordított időből Szonda Ipsos – Gemius Hungary: gIA fúziós panel augusztus – 15+ belföldi forgalom

7 Keresések aránya a látogatásokban ● 120 oldal webanalitikai vizsgálata alapján  140 millió látogatás, kb. a total 10-15%-a Szonda Ipsos – Gemius Hungary: gIA gemiusTraffic 2007.október - teljes forgalom

8 Google részesedés a keresésekből ● Belföldi felhasználók, belföldi oldalakra irányuló látogatásai alapján Rankings.hu / lv / pl / ee / lt gemiusTraffic teljes forgalom

9 Keresőoldalak havi elérése Szonda Ipsos – Gemius Hungary: gIA fúziós panel augusztus – 15+ belföldi forgalom * Nem kizárólag keresőszolgáltatás * *

10 Keresőoldalak részesedése: Idő Szonda Ipsos – Gemius Hungary: gIA fúziós panel augusztus – 15+ belföldi forgalom

11 Keresőoldalak részesedése: Látogatás Szonda Ipsos – Gemius Hungary: gIA fúziós panel augusztus – 15+ belföldi forgalom

12 Keresőoldalak profilja ● Augusztusban 2 millió 370 ezer felhasználó átlagosan  196 oldalt töltött le  5 óra 13 percet töltött el  30 alkalommal látogatta meg az oldalt ● A közönség  50%-a nő  50%-a éves  7%-a utazik külföldre  16%-a vállalkozó vagy vezető

13 Keresőoldalak profilja ●Augusztusban 780 ezer felhasználó átlagosan  12 oldalt töltött le  13 percet töltött el  3 alkalommal látogatta meg az oldalt ● A közönség  51%-a nő  49%-a éves  79% háztartásában legalább egy autó van  48%-nak van MP3 lejátszója

14 Keresőoldalak profilja ●Augusztusban 570 ezer felhasználó átlagosan  22 oldalt töltött le  53 percet töltött el  4 alkalommal látogatta meg az oldalt ● A közönség  48%-a nő  50%-a éves  83% háztartásában legalább egy autó van  33% AB státuszú

15 Speciális keresők: térkép oldalak havi elérése Szonda Ipsos – Gemius Hungary: gIA fúziós panel augusztus – 15+ belföldi forgalom

16 Speciális keresők: ár-összehasonlító oldalak havi elérése Szonda Ipsos – Gemius Hungary: gIA fúziós panel augusztus – 15+ belföldi forgalom

17 Kereső kategóriák – havi egyedi látogatók száma Szonda Ipsos – Gemius Hungary: gIA fúziós panel augusztus – 15+ belföldi forgalom

18 Mire használják az üzleti döntéshozók az internetet? Szonda Ipsos – Gfk Hungária: Üzleti Döntéshozók MédiaAnalízise, 2007.

19 Üzleti döntéshozók: mi releváns forrás? Szonda Ipsos – Gfk Hungária: Üzleti Döntéshozók MédiaAnalízise, 2007.

20 PPC hálózati hirdetésekre klikkelők száma ●2007. augusztus: 811 ezer internetező  googlesyndication.com  etargetnet.com  ctnetwork.hu ●Kikre jellemző az átlagnál jobban a klikkelés?  megyeszékhelyen élők  30 évnél idősebbek  intenzív rádióhallgatók, tv nézők, újságolvasók  főbevásárlók  nők  diplomásak  aktívak Szonda Ipsos – Gemius Hungary: gIA fúziós panel augusztus – 15+ belföldi forgalom

21 Keresés vásárlás előtt – IAR 2005 ●2005-ben az IAR kutatás keretében kezdtük el vizsgálni a vásárlás előtti keresés szerepét  Bár az online vásárlók aránya alacsony, az online/offline vásárlást megelőző online információgyűjtés jelentős ◊a heti rendszerességel internetezők – 17%-a vásárolt interneten – 31% keresett gyakran információt vásárlás előtt Szonda Ipsos – Gfk Hungária: Internet Audience Research , 15+ heti internetezők

22 Keres a vásárlás előtt az interneten azért, hogy….? Szonda Ipsos: Keresőmarketing Nap kutatás – Capibusz október, 18+ heti internetezők

23 Vásárlás előtt gyakran információt keresők aránya Szonda Ipsos: Keresőmarketing Nap kutatás – Capibusz október, 18+ heti internetezők

24 Hol kezdi el a keresést? Szonda Ipsos: Keresőmarketing Nap kutatás – Capibusz október, 18+ heti internetezők

25 Közönségmérési módszertan: gIA - fúziós panel cookie panel 50,000 paneltag 2,850 paneltag szoftver panel

26 Köszönöm a figyelmet! Darvas Péter, kutatásvezető Szonda Ipsos


Letölteni ppt "Keresőmarketing Nap 2007 A keresés mindent visz? Avagy a keresés szerepe a mindennapokban… Darvas Péter Szonda Ipsos."

Hasonló előadás


Google Hirdetések