Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Miben mások? A fiatalok internetezési szokásai A honlapod a holnapod workshop 2008. december 3. Kurucz Imre NRC Piackutató.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Miben mások? A fiatalok internetezési szokásai A honlapod a holnapod workshop 2008. december 3. Kurucz Imre NRC Piackutató."— Előadás másolata:

1 Miben mások? A fiatalok internetezési szokásai A honlapod a holnapod workshop december 3. Kurucz Imre NRC Piackutató

2 A honlapod a holnapod workshop - Az NRC adatai a fiatal internetezőkről 2 Öt fiatalból csupán egy nem internetezik A másfél millió éves 79 százaléka, tehát közel 1,2 millió fő használja az internetet a legalább havonta internetezők aránya a TNS-NRC InterBus kutatás 2008/1 féléves adatai alapján

3 A honlapod a holnapod workshop - Az NRC adatai a fiatal internetezőkről 3 Fiatalos online tevékenységek: játék, MSN, videófeltöltés a legalább hetente internetező évesek körében az NRC-TNS VMR2008/1 alapján A 25 évnél idősebb internetezők csupán 44%-a játszik az interneten, 52%-a hallgat rádiót online, 50%-a telefonál MSN-en, Skype-on, 11%-a tölt fel videókat de 40%-a online bankol Az egyes online tevékenységeket legalább alkalmanként végzők aránya

4 A honlapod a holnapod workshop - Az NRC adatai a fiatal internetezőkről 4 A fiatalok többsége nyitott a hirdetésekre Egyes hirdetési formák hatékonysága A éves internetezők 10 százaléka vásárolt már banner hatására a legalább hetente internetező évesek körében az NRC-TNS VMR2008/1 alapján

5 A honlapod a holnapod workshop - Az NRC adatai a fiatal internetezőkről 5 A Google a legtipikusabb kezdőoldal Mit állított be kezdőoldalnak? A fiatalok 13 százalékának nincs kezdőoldala. a legalább hetente internetező évesek körében az NRC-TNS VMR2008/1 alapján

6 A honlapod a holnapod workshop - Az NRC adatai a fiatal internetezőkről 6 A fiatal férfiakat a számítástechnikai, a nőket a női oldalakon kell keresni *az affinitási bázisa a legalább hetente internetező évesek - listán csak a célcsoportban legalább 10%-os havi eléréssel rendelkező honlapok szerepelnek legalább hetente internetező éveke körében a TNS-NRC VMR2008/1 alapján  Google92%  YouTube85%  iWiW 83%  Fre 59%  MyVip 51%  Origo47%  Gmail47%  Startlap46%  Index41%  Videa39%  PCDome296  Gamekapocs263  Gamestar 250  SG.hu 217  MySpace 202  Prohardver199  HWSW175  Mobilarena168  Chat.hu166  Blog.hu154  iWiW94%  Google92%  YouTube 72%  Fre 71%  Startlap 59%  MyVip56%  MSN45%  Barátikör42%  Citromail38%  Gmail35%  Femina204  NLCafé201  Nana 188  Harmonet 180  Astronet 167  Mindmegette166  Házipatika155  Teveclub143  Zene.hu141  Érettségiző139 TOP10 honlap havi látogatószám és affinitás* alapján – fiatal férfiak vs. fiatal nők

7 A honlapod a holnapod workshop - Az NRC adatai a fiatal internetezőkről 7 Ingyenes levelezőrendszert és közösségi oldalt szinte mindenki látogat Milyen típusú honlapokat látogattak a fiatalok az elmúlt egy hétben? a éves internetezők körében, az NRC, 300 fős reprezentatív online kutatása alapján

8 A honlapod a holnapod workshop - Az NRC adatai a fiatal internetezőkről 8 A Google a legtipikusabb kezdőoldal Milyen a jó honlap? a éves internetezők körében, az NRC, 300 fős reprezentatív online kutatása alapján

9 A honlapod a holnapod workshop - Az NRC adatai a fiatal internetezőkről 9 A fiatal férfiakat a számítástechnikai, a nőket a női oldalakon kell keresni Legszebb, legdizájnosabb honlap Legjobb, legérdekesebb honlap Leginkább a korosztályának szól

10 A honlapod a holnapod workshop - Az NRC adatai a fiatal internetezőkről 10 A mozi és a filmek érdeklik a legöbb fiatalt A fiatalokat leginkább érdeklő témák A divat a nők 69, a férfiak 10 százalékát, a számítástechnika a férfiak 79, a nők 26 százalékát érdekli. a legalább hetente internetező évesek körében az NRC-TNS VMR2008/1 alapján

11 A honlapod a holnapod workshop - Az NRC adatai a fiatal internetezőkről 11 A fiatalok számára kifejezetten fontos a honlapok dizájnja Egyes elemek, jellemzők fontossága egy honlap esetében (ötös skálán) a éves internetezők körében, az NRC, 300 fős reprezentatív online kuttatása alapján

12 A honlapod a holnapod workshop - Az NRC adatai a fiatal internetezőkről 12 Új honlapok esetén a szájreklám és a kereső a legfontosabb forrás Általában hány találati oldalt néz végig a keresőben? oldalt:22% oldalt:38% oldalt:20% - több mint 10 oldalt:19% Honnan szerzett tudomást azokról a honlapokról, amelyeket az utóbbi egy évben kezdett látogatni? a éves internetezők körében, az NRC, 300 fős reprezentatív online kuttatása alapján

13 A honlapod a holnapod workshop - Az NRC adatai a fiatal internetezőkről 13 A honlap nem megfelelő frissítése lemorzsolja a látogatókat Miért pártolt el a korábban látogatott honlaptól? A éves internetezők több mint fele elpártolt legalább egy általa látogatott honlaptól az elmúlt egy évben! a legalább egy honlaptól elpártolt éves internetezők körében, az NRC, 300 fős reprezentatív online kuttatása alapján A fiatal internetezők 17 százaléka használ RSS-olvasót!

14 A honlapod a holnapod workshop - Az NRC adatai a fiatal internetezőkről 14...és még néhány érdekesség A éves internetezők egyik fele általában regisztrál az általa látogatott honlapokon, a másik fele viszont csak akkor, ha feltétlenül szükséges. 61 százalékuk gyakran használja a honlapon belüli keresőt, 36 százalék néha, 3 százalék viszont sosem. Ha a honlapon nem találja meg azonnal a keresett információt: 8% otthagyja az oldalt, és ellátogat máshová, 41% néhány percig hajlandó keresgélni, 51% viszont kitartóan keres, amíg meg nem találja.

15 A honlapod a holnapod workshop - Az NRC adatai a fiatal internetezőkről 15 Köszönöm a figyelmet! Kurucz Imre NRC Piackutató


Letölteni ppt "Miben mások? A fiatalok internetezési szokásai A honlapod a holnapod workshop 2008. december 3. Kurucz Imre NRC Piackutató."

Hasonló előadás


Google Hirdetések