Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

„Az utóbbi évek tapasztalatai azt bizonyítják, hogy minél nagyobb egy online hirdetés, annál hatékonyabb.” „…a banner mérete jelentõsen befolyásolja az.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "„Az utóbbi évek tapasztalatai azt bizonyítják, hogy minél nagyobb egy online hirdetés, annál hatékonyabb.” „…a banner mérete jelentõsen befolyásolja az."— Előadás másolata:

1 „Az utóbbi évek tapasztalatai azt bizonyítják, hogy minél nagyobb egy online hirdetés, annál hatékonyabb.” „…a banner mérete jelentõsen befolyásolja az átkattintási arányt és nyilvánvalóan az sem elhanyagolható tény, hogy a nagyobb hirdetés könnyebben észrevehetõ, a felület adta kreatív szabadság jobban kihasználható.” Forrás: internet-marketing.hu Forrás: btl.hu

2 A legnagyobb online reklámfelület

3 Mi ez a felület? •Az iCafé AdServer segítségével beállíthatóak a budapesti internet kávézók böngészői, hogy azok a kívánt kreatívot (weboldalt, egész oldalas bannert, animációt, képet, videót, játékot, stb…) nyissák meg kezdőlapként. •A böngészők kezdőlapja így egy új, rendkívül hatékony és izgalmas, egész oldalas online reklámfelületként szolgál.

4 A felület előnyei •Minden megjelenést BIZTOSAN látni fognak –Képzelje el, hogy leül a vendég a számítógép elé, megnyit egy böngészőt, és…

5 Ekkorában jelenik meg a hirdetési kreatív

6 A felület előnyei –Minden megjelenést BIZTOSAN látni fognak •Képzelje el, hogy leül a vendég a számítógép elé, megnyit egy böngészőt, és… –Mivel a méret nem egy fix, apró terület (banner), •ezért sokkal nagyobb hely áll rendelkezésre a meggyőzéshez és információátadáshoz. –Kreatív szabadság – Nincs megkötés •Megjeleníthet videót, játékot, űrlapot, BÁRMIT, ami hatékonyabbá teheti az üzenetet. –Egyedüli hirdető az oldalon - Alacsony médiazaj. •Nem kell versengenie a vendég figyelméért más hirdetőkkel.

7 –Biztosított a szélessáv •A hirdetés gyorsan megjelenik, még akkor is, ha viszonylag nagy a mérete –Nyílvános számítógép •Böngészőnyitás után egy nyitott várakozás van az emberekben, hogy mi lesz a kezdőlap –Egyedülálló területi szűkítési lehetőség •Ha a kampány területhez kötött, akkor célzottan tud csak a környéken lévő netkávézók vendégeihez szólni. –Mert a netkávézók vendégei sok termék számára ideális célcsoportot jelentenek: Miért jó netcafékban hirdetni?

8 Kiket érhet el? Nemek megoszlása Korok eloszlása Foglalkozások megoszlása Végzettség Az internet kávézók vendégei elsősorban a éves (71%) korosztály. Jellemzően a férfiak (59%) vannak túlsúlyban, és a felsőfokú (42%) és középfokú (40%) végzettség dominál. Legtöbbjük foglalkoztatott (41%) és vállalkozó (25%).

9 Lefedettség A hirdetés jelenleg 26 budapesti internet kávézó több, mint 300 számítógépén naponta körülbelül 2500 alkalommal jelenhet meg.

10 •A hirdetés a megrendelő szerverén marad –Ellenőrizhető megjelenés és statisztika –Nincs méretkorlátja a kreatívnak •Nem megy a minőség és hatékonyság romlására egy elavult szabály betartása –Változtatható tartalom az iCafé AdServer közbenjárása nélkül •Gyors reklámoldal optimalizálási lehetőség a statisztikák alapján •Akár folyamatos tartalomfrissítés Különleges előnyök

11 VS. Miért jobb, mint a banner? Hirdetés mérete Kreativitás Hirdetők száma az oldalon Észrevehetőség Átlagos átkattintási arány (CTR) Egy megjelenés listaára Kis területre korlátozott Kis felületen, szigorú technológiai és méretbeli megkötésekkel. Több Alacsony a többi hirdetés, a kis méret és a banner vakság miatt. ~0,6% 5-35 Ft A böngésző teljes felülete(min. 1000x650 pixel) Bármi felhasználható (pl. kép, videó, űrlap, animáció, játék stb.) Egyedüli hirdető Kikerülhetetlen, mert minden böngészőnyitásnál a böngésző teljes felületét kitöltve jelenik meg a hirdetése ~10%(!!!) 29 Ft Banner iCafé

12 Szűkítési lehetőségek •Terület szerint •Napszak szerint •Prémium szolgáltatás : Célcsoport szűrés: +6 Ft Időjárás-függő megjelenés: +5 Ft

13 Kipróbálási lehetőség •Szeretnénk, ha Ön is meggyőződne a felület kimagasló hatékonyságáról. Hogy könnyebben bizonyíthassunk, egy kedvezményes kipróbálási lehetőséget biztosítunk leendő partnereinknek. •A kipróbálási időszakban megjelenést biztosítunk, nettó 12 Ft-ért.

14 Próbálja ki most! •Várom jelentkezését, igényelje mielőbb a kipróbálási lehetőséget! Juhos Tamás Ügyvezető igazgató /


Letölteni ppt "„Az utóbbi évek tapasztalatai azt bizonyítják, hogy minél nagyobb egy online hirdetés, annál hatékonyabb.” „…a banner mérete jelentõsen befolyásolja az."

Hasonló előadás


Google Hirdetések