Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

DPR és webfejlesztés Aknai Péter Tartalommenedzser, PTE DPR Szakmai Nap, 2010. április 15. www.pte.hu.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "DPR és webfejlesztés Aknai Péter Tartalommenedzser, PTE DPR Szakmai Nap, 2010. április 15. www.pte.hu."— Előadás másolata:

1 DPR és webfejlesztés Aknai Péter Tartalommenedzser, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.

2 a honlap mint médium  a hatékony kommunikáció nélkülözhetetlen eleme  alkalmas külső és belső célcsoportok elérésére egyaránt

3 a honlap fejlődéstörténete  alapfogalmak (honlap, portál, cms, stb.)  technikai újítások és a felhasználói igények változása (java, ajax, stb)  a magyarországi „internet helyzet”  kihívások  lehetőségek  trendek

4

5 web 1.0 vs web 2.0  keretrendszert és tartalmat is a szolgáltató biztosítja  tartalommegosztás nincs vagy minimális  a felhasználó csak fogyasztó  társadalmi nyilvánosság új színtere  szolgáltató csak a keretrendszert biztosítja (user generated content)  tartalommegosztás (sharing)  a felhasználó fogyasztó és forrás is

6 PTE és DPR – lehetséges irányok  előzmények  analógiák  funkcionalitás (menü, modulok)  nyelvi mutációk  dizájn, trendek  TIP (Total Internet Presence)  online marketing (kereső, PR-cikk, tartalomcsere, banner, linkstratégia, real time web)

7

8

9

10

11

12

13 DPR (web)fejlesztés irányai 1. Fejlesztés önálló platformon  önálló fejlesztést igényel  költséges, időigényes  egyedi, exkluzív kivitel lehetősége  ETR Fejlesztés meglévő alapokon a közösségi portálok adta lehetőségek kihasználásával  társadalmi nyilvánosság új színtere  szolgáltató csak a keretrendszert biztosítja (user generated content)  tartalommegosztás (sharing)  a felhasználó fogyasztó és forrás is

14 DPR (web)fejlesztés irányai 2.  markáns jelenlét a közösségi portálokon (Iwiw, Facebook, Twitter, Myspace, YouTube, Flickr, Wiki, stb.)  keresőoptimalizálás jelentősége  statisztika (gyors reagálás a felhasználói igényekre)  hirdetések, tendenciák, trendek a reklámiparban(szöveg, kép, videó, gadget)  keresések, keresőszavak  új szakma születőben: a portálmenedzser  mobilkommunikáció – web 3.0?

15 DPR (web)fejlesztés irányai 2.  markáns jelenlét a közösségi portálokon (Iwiw, Facebook, Twitter, Myspace, YouTube, Flickr, Wikipédisa, stb)  keresőoptimalizálás  statisztika (gyors reagálás a felhasználói igényekre)  google hirdetések, tendenciák (szöveg, kép, videó, gadget)  keresések, keresőszavak  mobilkommunikáció – web 3.0?  trendek a reklámiparban Statisztika és stratégia

16  markáns jelenlét a közösségi portálokon (Iwiw, Facebook, Twitter, Myspace, YouTube, Flickr, Wiki, myshowroom, stb.)  keresőoptimalizálás jelntősége  statisztika (gyors reagálás a felhasználói igényekre)  hirdetések, tendenciák, trendek a reklámiparban(szöveg, kép, videó, gadget)  keresések, keresőszavak  új szakma születőben: a portálmenedzser  mobilkommunikáció – web 3.0? DPR (web)fejlesztés irányai 2.

17

18  markáns jelenlét a közösségi portálokon (Iwiw, Facebook, Twitter, Myspace, YouTube, Flickr, Wiki, stb.)  keresőoptimalizálás jelntősége  statisztika (gyors reagálás a felhasználói igényekre)  hirdetések, tendenciák, trendek a reklámiparban(szöveg, kép, videó, gadget)  keresések, keresőszavak  új szakma születőben: a portálmenedzser  mobilkommunikáció – web 3.0? DPR (web)fejlesztés irányai 2.

19

20 Köszönöm a figyelmet! Aknai Péter tartalommenedzser


Letölteni ppt "DPR és webfejlesztés Aknai Péter Tartalommenedzser, PTE DPR Szakmai Nap, 2010. április 15. www.pte.hu."

Hasonló előadás


Google Hirdetések