Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

SZERKESZTŐSÉGI BLOGOK ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: 2014. március 14-től.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "SZERKESZTŐSÉGI BLOGOK ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: 2014. március 14-től."— Előadás másolata:

1 SZERKESZTŐSÉGI BLOGOK ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: 2014. március 14-től

2 200.000+ blog 17.000+ aktív felhasználó napi 2.500 bejegyzés napi 7.500 komment Forrás: Blog.hu belső statisztika 2

3 havi 1,9 millió 15 évnél idősebb, belföldi látogató elérés a hazai internetezők között: 38% elérés a teljes lakosságban: 23% #Weboldal Visitors (real users) Reach- Internet Reach-Total Population 1.google.hu4 698 12294,20%55,17% 2. facebook.com4 172 38683,66%49,00% 3.youtube.com4 001 91580,24%47,00% 4.mail.google.com2 280 17145,72%26,78% 5.blogspot.com1 954 60939,19%22,95% 6.blog.hu1 919 72038,49%22,54% 7.aprod.hu1 760 20935,29%20,67% Forrás: Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data, 2014-01 (15+ belföldi közönség), havi valós felhasználó szerint A LEGLÁTOGATOTTABB HAZAI OLDAL! 3

4 4

5 5

6 Forrás: Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data, 2014-01 (15+ belföldi közönség) 6 LÁTOGATÓK

7 7 7 A BLOG.HU FELÉPÍTÉSE

8 69% (aff 105) 47% (aff 109) 27% (aff 124) 36% (aff 139) 69% (aff 105) 58% (aff 133) 36% (aff 164) 42% (aff 163) 8 Forrás: Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data, 2014-01 (15+ belföldi közönség) Szerkesztőségi blogok Civil blogok 8 ≈ 58% (aff 120) 51% (aff 105) férfi 20-49 éves nagyvárosi Esomar AB szellemi foglalkozású SZERKESZTŐSÉGI VS. CIVIL BLOGOK LÁTOGATÓI ÖSSZETÉTELE

9 CEMP újságírók írják a kiadványokban saját menüponttal rendelkeznek, ezáltal folyamatos megjelenésük biztosított Rendszeres kiemelés: Index címlapon Index hírfolyamban Indaguideban 9 SZERKESZTŐSÉGI BLOGOK

10 1 első és második poszt között lista és főoldalon, illetve a poszt és a kommentek között 2 oldalhasábban 10 1 1 2 2 3 3 1)Teljes design (full-skin) szponzoráció 2)Fejléc szponzoráció 3)Super leaderboard (970x90 px) 4)Roadblock (640x360 px) 1 5)Medium rectangle (300x250 px) vagy half page (300x600 px) 2 5 5 4 4 HIRDETÉSI HELYEK SZERKESZTŐSÉGI BLOGOKON

11 A Totalcar belső blogja, melynek egyedülálló, közösségépítő képessége abban rejlik, hogy alkalomadtán betekintést nyer a szerkesztőség életébe, a tévéműsor és a magazin kulisszatitkaiba. Vitán felül az ország legolvasottabb autós blogja. 11 Átlag havi valós felhasználó: 104.800 RU Átlag havi megjelenésszám: 570.000 AV Átlag havi valós felhasználó: 104.800 RU Átlag havi megjelenésszám: 570.000 AV Forrás: Digitális Közönségmérési Tanács – OLA 2014. április (RU=15+ belföldi közönség), Adverticum Adserver NG 2014. április BELSŐSÉG BELSOSEG.BLOG.HU

12 Sorozat, tv, média és minden, ami mögöttük van. Legyen az hazai vagy a nagyvilágból való. 12 Átlag havi valós felhasználó: 303.000 RU Átlag havi megjelenésszám: 1.400.000 AV Átlag havi valós felhasználó: 303.000 RU Átlag havi megjelenésszám: 1.400.000 AV COMMENT:COM COMMENT.BLOG.HU Forrás: Digitális Közönségmérési Tanács – OLA 2014. április (RU=15+ belföldi közönség), Adverticum Adserver NG 2014. április

13 Minden, ami cuki. Négylábú, kétlábú cukiságok minden mennyiségben. 13 Átlag havi valós felhasználó: 12.000 RU Átlag havi megjelenésszám: 37.800 AV Átlag havi valós felhasználó: 12.000 RU Átlag havi megjelenésszám: 37.800 AV CUKISÁG CUKISAG.BLOG.HU Forrás: Digitális Közönségmérési Tanács – OLA 2014. április (RU=15+ belföldi közönség), Adverticum Adserver NG 2014. április

14 Az Index politikai szivárogtató blogja, ahol a honatyák körmére nézünk. 14 Átlag havi valós felhasználó: 19.700 RU Átlag havi megjelenésszám: 46.200 AV Átlag havi valós felhasználó: 19.700 RU Átlag havi megjelenésszám: 46.200 AV KÉPVISELŐ FUNKY KEPVISELOFUNKY.BLOG.HU Forrás: Digitális Közönségmérési Tanács – OLA 2014. márc.-ápr. átlag (RU=15+ belföldi közönség), Adverticum Adserver NG 2014. márc.

15 A Totalcar méretarányügyi kiadványa. Mindannyian tologattunk kisautókat a homokozóban, nyúztuk szüleinket távirányítós autóért. Azoknak írjuk a blogot, akik szívesen emlékeznek vissza gyermekkori játékaikra, akik nem restek valóra váltani gyermekkori vágyaikat. 15 Átlag havi valós felhasználó: 3.614 RU Átlag havi megjelenésszám: 11.800 AV Átlag havi valós felhasználó: 3.614 RU Átlag havi megjelenésszám: 11.800 AV KISAUTÓ BLOG KISAUTO.BLOG.HU Forrás: Digitális Közönségmérési Tanács – OLA 2014. márc.-ápr. átlag (RU=15+ belföldi közönség), Adverticum Adserver NG 2014. ápr.

16 Az Otthontérkép blog az Otthontérkép ingatlanportál belső blogja, amely az ingatlanos szakmával, piaccal és magával az Otthontérkép ingatlanportállal kapcsolatos témákról ír. 16 Átlag havi valós felhasználó: 41.000 UV Átlag havi megjelenésszám: 934.000 AV Átlag havi valós felhasználó: 41.000 UV Átlag havi megjelenésszám: 934.000 AV OTTHONTÉRKÉP OTTHONTERKEP.BLOG.HU Forrás: Digitális Közönségmérési Tanács – OLA 2014. április (RU=15+ belföldi közönség), Adverticum Adserver NG 2014. április

17 Az idehaza egyre növekvő robogós tábor lassan, de biztosan kikövetelte magának saját fórumát, mely ötletekkel, megoldásokkal és szakmai hátterével képes összetartani, netán megbotránkoztatni egyre növekvő olvasóbázisát. 17 Átlag havi valós felhasználó: na Átlag havi megjelenésszám: 31.000 AV Átlag havi valós felhasználó: na Átlag havi megjelenésszám: 31.000 AV ROBOGÓ ROBOGO.BLOG.HU Forrás: Adverticum Adserver NG 2014. április

18 A motorosok Mekkája, a mindenkori kétkerék-őrültek belső szentélye, mely köré nagyon gyorsan szerveződött egy állandó látogatottságot generáló erős közösség. A Totalbike párhuzamos univerzuma. 18 Átlag havi valós felhasználó: na Átlag havi megjelenésszám: 33.300 AV Átlag havi valós felhasználó: na Átlag havi megjelenésszám: 33.300 AV A SEBESSÉG OLTÁRA SEBESSEGOLTARA.BLOG.HU Forrás: Adverticum Adserver NG 2014. április

19 Őrültségek a mindennapokból, hogy legyen min nevetni egy szürke hétköznapon. 19 Átlag havi valós felhasználó: 67.500 RU Átlag havi megjelenésszám: 968.000 AV Átlag havi valós felhasználó: 67.500 RU Átlag havi megjelenésszám: 968.000 AV SUBBA SUBBA.BLOG.HU Forrás: Digitális Közönségmérési Tanács – OLA 2014. április (RU=15+ belföldi közönség), Adverticum Adserver NG 2014. április

20 Az Index fogyasztóvédelmi blogja. Panaszos ügyek, sérelmek gyűjteménye a fogyasztói oldalról. 20 Átlag havi valós felhasználó: 102.000 RU Átlag havi megjelenésszám: 593.000 AV Átlag havi valós felhasználó: 102.000 RU Átlag havi megjelenésszám: 593.000 AV TÉKOZLÓ HOMÁR HOMAR.BLOG.HU Forrás: Digitális Közönségmérési Tanács – OLA 2014. április (RU=15+ belföldi közönség), Adverticum Adserver NG 2014. április

21 URL Super leaderboard / medium rectangle / half page / roadblock Fejléc szponzorációFull-skin Ft/1 hétFt/1 hónap Ft/3 hónap belsoseg.blog.hu 600 0001 300 000 2 600 0003 380 000 comment.blog.hu 1 000 0002 500 000 5 000 0006 500 000 cukisag.blog.hu 200 000450 000 900 0001 170 000 homar.blog.hu 500 0001 200 000 2 400 0003 120 000 kepviselofunky.blog.hu 350 000950 000 1 900 0002 470 000 kisauto.blog.hu 300 000 600 000780 000 otthonterkep.blog.hu -450 000 900 0001 170 000 robogo.blog.hu 200 000450 000 900 0001 170 000 sebessegoltara.blog.hu 250 000750 000 1 500 0001 950 000 subba.blog.hu 600 0001 300 000 2 600 0003 380 000 21 LISTAÁRAK

22 KreatívKreatív specifikáció Super leaderboard970x90 px Medium rectangle 300x250 px (oldalhasábban). Medium rectangle és half page azonos zónában jelenik meg, azonosnapra, azonos kiadványra nem rendelhető. Roadlblock 640x360 px (első és második poszt között lista és főoldalon, illetve a poszt és a kommentek között) Half page 300x600 px (oldalhasábban). Medium rectangle és half page azonos zónában jelenik meg, azonosnapra, azonos kiadványra nem rendelhető. Fejléc szponzoráció Statikus kép, nincs animált eleme. Mérete nem kötött, de csak a blog fejléc részén helyezkedhet el, a posztlistába, posztokba és oldalhasábokba nem lóghat bele Tartalmazhatja a megrendelő arculati elemeit, de mindenképp szerepelnie kell a fejlécben a blog nevének és logójának, ha van, melynek mérete nem lehet kisebb a blog normál arculatának méreténél. Teljes design (full-skin) szponzoráció A szponzorált blog teljes arculata a megrendelő igényei szerint épül fel A blog eredeti nevét, logoját meg kell tartani. 22 A szponzorációs megjelenések elkészítéséhez.psd sablont biztosítunk, a kreatív anyagokat ebben kérjük leadni. SPECIFIKÁCIÓ

23 Áraink a publikálás napjától visszavonásig érvényesek és az ÁFÁ-t nem tartalmazzák. A CEMP Sales House a változtatás jogát fenntartja. Az ajánlatban felhasznált képek illusztrációk. Az ajánlatban szereplő becsült adatokat gemius Online Publishers’ Audit, gemius/Ipsos Audience és Adverticum AdServer NG eredmények alapján határoztuk meg. Az ajánlatban foglalt információk a CEMP SH Kft., az Index.hu Zrt. és a Közép Európai Média és Kiadó Zrt. („CEMP”) tulajdonát képezik. Az ajánlatban foglalt adatok bizalmas jellegűek és az ajánlat megtétele céljából az ajánlat címzettjének kerülnek átadásra. Az ajánlat címzettje tudomásul veszi, hogy nem jogosult az ajánlatban foglalt adatokat, a feleken kívülálló harmadik személynek átadni vagy harmadik személynek hozzáférhetővé tenni. Ellenkező esetben az ajánlat címzettje tudomásul veszi, hogy a CEMP SH Kft. vagy a CEMP csoport bármelyik tagja az adatot jogosulatlanul átadóval vagy az adatot felhasználóval szemben kártérítési követeléssel élhet. 23

24 sales@cemp.hu


Letölteni ppt "SZERKESZTŐSÉGI BLOGOK ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: 2014. március 14-től."

Hasonló előadás


Google Hirdetések