Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Adnetwork. Internetezők – internethasználat alakulása, 2005-2009 Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás: Szonda.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Adnetwork. Internetezők – internethasználat alakulása, 2005-2009 Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás: Szonda."— Előadás másolata:

1 Adnetwork

2 Internetezők – internethasználat alakulása, 2005-2009 Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás: Szonda Ipsos Nemzeti MédiaAnalízis, 2009. II. félév A teljes (15 évnél idősebb) népesség 28%-a, 2,42 millió fő nem olvas rendszeresen nyomtatott lapokat. A teljes (15 évnél idősebb) népesség 42%-a, 3,58 millió fő legalább hetente internetezik.

3 Internetezők – internethasználat alakulása, 2005-2009 Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás: Szonda Ipsos Nemzeti MédiaAnalízis, 2009. II. félév A 18-49 éves célcsoport 30%-a, 1 363 ezer fő nem olvas rendszeresen nyomtatott lapokat. A 18-49 éves célcsoport 58%-a, 2 663 ezer fő legalább hetente internetezik.

4 Internetezők – affinitás Online hirdetés: hatékony célzás a fiatal, aktív, városi, diplomás, vezető beosztású és magas státuszú célcsoportok körében internetezők: legalább h etente internetezők affinitás: a teljes lakosságban képviselt súlyához képest Forrás: Szonda Ipsos Nemzeti MédiaAnalízis, 200 9. 2.né. -2009. 4.né.

5 Történet  2001: Az Adverticum Rt.-n belül megkezdi tevékenységét az Adnetwork üzletág, melynek célja, hogy a vállalat ASP ügyfelei számára szervezzen hirdetést.  2005. április: Megkezdi önálló működését az Adnetwork Online Marketing Kft., válaszként a hálózat iránt mutatkozó egyre nagyobb érdeklődésre.  2006. május: T-Online Magyarország Zrt. szerződést ír alá az Adnetwork Online Marketing Kft. megvásárlásáról.  2007. január: A hazai piacvezető hirdetési hálózat bevétele egy év alatt több, mint háromszorosára nő.  2008. június: Az Adnetwork Online Marketing Kft. beolvad az Origo Zrt-be. Az integráció célja az Origo Adhouse médiatermékeiben rejlő szinergia minél teljesebb kiaknázása. 2014. 06. 27. 5

6 2014. 06. 27. 6 Tartalmi elemek és szolgáltatások  Az Adnetwork-höz tartozó oldalakat tematikus csatornákba soroltuk az alábbiak szerint: TematikaHonlap Gazdaság, üzlet, e-Commercewww.chartcenter.huwww.chartcenter.hu, www.arukereso.hu www.arukereso.hu Híroldalakwww.atv.huwww.atv.hu, www.dunatv.huwww.dunatv.hu Információk, Keresőkwww.menetrendek.huwww.menetrendek.hu, IT, internet, fotówww.webforditas.hu Kultúrawww.libri.huwww.libri.hu, www.szinhaz.huwww.szinhaz.hu Női oldalakwww.noiportal.hu Regionális www.boon.huwww.boon.hu, www.haon.hu, www.szon.hu, www.nyugat.huwww.haon.huwww.szon.hu www.nyugat.hu Sportwww.f1hirek.huwww.f1hirek.hu, www.topfoci.com, www.sielok.huwww.topfoci.comwww.sielok.hu Szórakozás, programwww.zeneszoveg.hu AutóIngatlanNői oldalak Család, OtthonIT, Internet, FotóRegionális oldalak Egészségügy, GyógyászatJátékSport Karrier, OktatásKultúraSzórakozás, Program Gazdaság, Üzlet, E-commerceMédiaUtazás Híroldalak, PortálokInformációk, Linkajánlók, Keresők  Az Adnetwork-ön belül egy Prémium csomag került kialakításra, mely a jól ismert, nagy látogatottságú site-okat tartalmazza:

7 2014. 06. 27. 7 Tartalmi elemek és szolgáltatások  Az Adnetwork oldalakhoz az alábbi hírlevelek tartoznak: SiteHírlevél gyakorisága Aktív címek száma www.zeneszoveg.huHeti, igény szerinti 70 000 www.noiportal.huHeti, igény szerinti 30 000 www.libri.huHeti 170 000 www.fifahungary.huIgény szerint 50 000 www.toplak.huHeti 18 000 www.chip.huHeti 70 000 www.pcguru.huHeti 70 000 www.motorrevu.huHeti 8 000

8 Márkaértékek  Magyarország piacvezető hirdetési hálózata  Minőségi tartalomszolgáltatók  Hirdetői igények szerint tematizált tartalom  Hirdetési ügynökségek által jól ismert brand  Prémium hirdetők  Alacsony reklámzaj  Az Adhouse portfólió további elemeivel való szinergia kihasználása 2014. 06. 27. 8

9 Az Adnetwork számokban  210 weboldal 17 tematikus kategóriában  Napi 950 ezer, heti 2,1 M, havi 3.2 M UV  Napi 11,1 M, heti 64 M oldalletöltés 2014. 06. 27. 9 kategóriaUV/hét* Autó186 463 Család, otthon55 124 Egészségügy, gyógyászat63 170 Felnőtt40 884 Gazdaság, Üzleti342 912 Híroldalak425 401 Információk, linkajánlók967 749 Ingatlan77 337 IT, net, fotó461 144 Játék138 488 Karrier, oktatás53 009 Kultúra70 410 Női50 599 Regionális295 053 Sport109 075 ** Szórakozás, program290 800 Utazás53 876 *Forrás: webAUDIT 2009. 51. hét **Adverticum Adserver, 2009. 51. hét

10 Origo Adhouse elérés Forrás: Szonda Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data, 2009.Q4 átlag (15+ belföldi internetező közönség)

11 Forrás: Szonda Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data, 2009-12 Teljes havi elérés a 15+ hazai internetezők körében: 3,72 millió fő Az Adhouse és konkurenseinek exkluzív elérése

12  Display (banner) hirdetés: Az Adnetwork oldalakon lehetőség van leaderboard, dupla banner, doboz, layer és vertical banner elhelyezésére.  Targetálás: Az Adnetwork oldalain lehetőség van tematikus, regionális, prémium (prémium network), data (naponta mozgó értékhez igazított, pl: °C alapú) targetálásra. 2014. 06. 27. 12 Megjelenési lehetőségek

13  Tartalmi modul: Az Adnetwork szinte minden oldalán el tudunk helyezni 120x240 px méretű tartalmi modult, mely igény szerint PR cikkre, szponzorált rovatra vagy a hirdető oldalára mutat. 2014. 06. 27. 13 Megjelenési lehetőségek

14  Szöveges link: A legegyszerűbb és egyben legkevésbé tolakodó fajtája az internetes reklámoknak. Mivel nem különül el élesen az adott oldalon található többi hivatkozástól (link), a felhasználóban nem mindig tudatosul, hogy hirdetésre kattintott. 2014. 06. 27. 14 Megjelenési lehetőségek

15  Fejléc szponzoráció: A szponzoráció egyszerűbb formája. A hirdető designja nem a teljes oldalon, csak a fejlécben jelenik meg. Kiemelt oldalaink: bababirodalom.hu, noiportal.hu, arukereso.hu, pcguru.hu, Fifahungary lapcsalád, motorrevu.hu, zeneszoveg.hu bababirodalom.hunoiportal.hu arukereso.hupcguru.humotorrevu.hu zeneszoveg.hu 2014. 06. 27. 15

16  Rovat szponzoráció: Adnetworkben található affinis weboldalon a hirdető hangsúlyos szponzori elemekkel jelenik meg: fejléc, lábléc, hirdetői image elemek megjelenítése, fix banner vagy tartalmi modul felületek. A megjelenés mellé támogató megjelenést is biztosítunk.  Kiemelt oldalak: noiportal.hu, bababirodalom.hu, Fifahungary Lapcsalád, f1hirek.hu, f1vilag.hu,noiportal.hu bababirodalom.huf1hirek.huf1vilag.hu 2014. 06. 27. 16 Megjelenési lehetőségek

17  Branded content: Egy meglévő oldalon belül tematikus alrovat, vagy a hirdető saját alrovatának létrehozása, benne szerkesztői és pr tartalom, alkalmazások, szakértők, multimédia. A rovat tartalmát a hirdetővel szoros együttműködésben, a B.E.S.T stratégiát figyelembe véve alakítjuk. Kiemelt oldalak: noiportal.hu, bababirodalom.hu, fifahungary.hunoiportal.hu bababirodalom.hufifahungary.hu 2014. 06. 27. 17 Megjelenési lehetőségek

18  Nyereményjáték: A hirdető termékét, szolgáltatását bemutató pr-cikk, mely a regisztációs oldalra navigálja az olvasót, ahol általában 3 kérdésben a cikk tartalmát "kérdezi ki" a felhasználótól. A helyes válaszok mellett az olvasó megadja főbb adatait, amit a kampány végén átadunk a megrendelőnek. Benne PR-cikk image képekkel, külső URL-lel, branded regisztrációs oldal. A játékhoz támogató felületet garantálunk. 2014. 06. 27. 18 Megjelenési lehetőségek

19  PR-cikk megjelenés: A4 méretű hirdetői PR-cikk képekkel, videó beágyazási lehetőséggel és direkt linkkel a hirdető oldalára. A PR-cikk mellé tartalmi modul vagy display megjelenést adunk, amely a PR-cikkre mutat. 2014. 06. 27. 19 Megjelenési lehetőségek

20 2014. 06. 27. 20 Miért az Adnetwork?  Magyarország legrégebbi, első számú hirdetési hálózata  Minőségi tartalomszolgáltatók  Kategóriájában a legmagasabb egyedi látogatószámmal rendelkezik  Alacsony reklámzaj, magasabb átkattintási arány  Kedvező árazás, költséghatékony kampányok

21 Köszönjük a figyelmet!


Letölteni ppt "Adnetwork. Internetezők – internethasználat alakulása, 2005-2009 Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás: Szonda."

Hasonló előadás


Google Hirdetések