Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Adnetwork. Internetezők – internethasználat alakulása, 2005-2009 Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás: Szonda.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Adnetwork. Internetezők – internethasználat alakulása, 2005-2009 Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás: Szonda."— Előadás másolata:

1 Adnetwork

2 Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás: Szonda Ipsos Nemzeti MédiaAnalízis, II. félév A teljes (15 évnél idősebb) népesség 28%-a, 2,42 millió fő nem olvas rendszeresen nyomtatott lapokat. A teljes (15 évnél idősebb) népesség 42%-a, 3,58 millió fő legalább hetente internetezik.

3 Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás: Szonda Ipsos Nemzeti MédiaAnalízis, II. félév A éves célcsoport 30%-a, ezer fő nem olvas rendszeresen nyomtatott lapokat. A éves célcsoport 58%-a, ezer fő legalább hetente internetezik.

4 Internetezők – affinitás Online hirdetés: hatékony célzás a fiatal, aktív, városi, diplomás, vezető beosztású és magas státuszú célcsoportok körében internetezők: legalább h etente internetezők affinitás: a teljes lakosságban képviselt súlyához képest Forrás: Szonda Ipsos Nemzeti MédiaAnalízis, né né.

5 Történet  2001: Az Adverticum Rt.-n belül megkezdi tevékenységét az Adnetwork üzletág, melynek célja, hogy a vállalat ASP ügyfelei számára szervezzen hirdetést.  április: Megkezdi önálló működését az Adnetwork Online Marketing Kft., válaszként a hálózat iránt mutatkozó egyre nagyobb érdeklődésre.  május: T-Online Magyarország Zrt. szerződést ír alá az Adnetwork Online Marketing Kft. megvásárlásáról.  január: A hazai piacvezető hirdetési hálózat bevétele egy év alatt több, mint háromszorosára nő.  június: Az Adnetwork Online Marketing Kft. beolvad az Origo Zrt-be. Az integráció célja az Origo Adhouse médiatermékeiben rejlő szinergia minél teljesebb kiaknázása

6 Tartalmi elemek és szolgáltatások  Az Adnetwork-höz tartozó oldalakat tematikus csatornákba soroltuk az alábbiak szerint: TematikaHonlap Gazdaság, üzlet, e-Commercewww.chartcenter.huwww.chartcenter.hu, Híroldalakwww.atv.huwww.atv.hu, Információk, Keresőkwww.menetrendek.huwww.menetrendek.hu, IT, internet, fotówww.webforditas.hu Kultúrawww.libri.huwww.libri.hu, Női oldalakwww.noiportal.hu Regionális Sportwww.f1hirek.huwww.f1hirek.hu, Szórakozás, programwww.zeneszoveg.hu AutóIngatlanNői oldalak Család, OtthonIT, Internet, FotóRegionális oldalak Egészségügy, GyógyászatJátékSport Karrier, OktatásKultúraSzórakozás, Program Gazdaság, Üzlet, E-commerceMédiaUtazás Híroldalak, PortálokInformációk, Linkajánlók, Keresők  Az Adnetwork-ön belül egy Prémium csomag került kialakításra, mely a jól ismert, nagy látogatottságú site-okat tartalmazza:

7 Tartalmi elemek és szolgáltatások  Az Adnetwork oldalakhoz az alábbi hírlevelek tartoznak: SiteHírlevél gyakorisága Aktív címek száma igény szerinti igény szerinti szerint

8 Márkaértékek  Magyarország piacvezető hirdetési hálózata  Minőségi tartalomszolgáltatók  Hirdetői igények szerint tematizált tartalom  Hirdetési ügynökségek által jól ismert brand  Prémium hirdetők  Alacsony reklámzaj  Az Adhouse portfólió további elemeivel való szinergia kihasználása

9 Az Adnetwork számokban  210 weboldal 17 tematikus kategóriában  Napi 950 ezer, heti 2,1 M, havi 3.2 M UV  Napi 11,1 M, heti 64 M oldalletöltés kategóriaUV/hét* Autó Család, otthon Egészségügy, gyógyászat Felnőtt Gazdaság, Üzleti Híroldalak Információk, linkajánlók Ingatlan IT, net, fotó Játék Karrier, oktatás Kultúra Női Regionális Sport ** Szórakozás, program Utazás *Forrás: webAUDIT hét **Adverticum Adserver, hét

10 Origo Adhouse elérés Forrás: Szonda Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data, 2009.Q4 átlag (15+ belföldi internetező közönség)

11 Forrás: Szonda Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data, Teljes havi elérés a 15+ hazai internetezők körében: 3,72 millió fő Az Adhouse és konkurenseinek exkluzív elérése

12  Display (banner) hirdetés: Az Adnetwork oldalakon lehetőség van leaderboard, dupla banner, doboz, layer és vertical banner elhelyezésére.  Targetálás: Az Adnetwork oldalain lehetőség van tematikus, regionális, prémium (prémium network), data (naponta mozgó értékhez igazított, pl: °C alapú) targetálásra Megjelenési lehetőségek

13  Tartalmi modul: Az Adnetwork szinte minden oldalán el tudunk helyezni 120x240 px méretű tartalmi modult, mely igény szerint PR cikkre, szponzorált rovatra vagy a hirdető oldalára mutat Megjelenési lehetőségek

14  Szöveges link: A legegyszerűbb és egyben legkevésbé tolakodó fajtája az internetes reklámoknak. Mivel nem különül el élesen az adott oldalon található többi hivatkozástól (link), a felhasználóban nem mindig tudatosul, hogy hirdetésre kattintott Megjelenési lehetőségek

15  Fejléc szponzoráció: A szponzoráció egyszerűbb formája. A hirdető designja nem a teljes oldalon, csak a fejlécben jelenik meg. Kiemelt oldalaink: bababirodalom.hu, noiportal.hu, arukereso.hu, pcguru.hu, Fifahungary lapcsalád, motorrevu.hu, zeneszoveg.hu bababirodalom.hunoiportal.hu arukereso.hupcguru.humotorrevu.hu zeneszoveg.hu

16  Rovat szponzoráció: Adnetworkben található affinis weboldalon a hirdető hangsúlyos szponzori elemekkel jelenik meg: fejléc, lábléc, hirdetői image elemek megjelenítése, fix banner vagy tartalmi modul felületek. A megjelenés mellé támogató megjelenést is biztosítunk.  Kiemelt oldalak: noiportal.hu, bababirodalom.hu, Fifahungary Lapcsalád, f1hirek.hu, f1vilag.hu,noiportal.hu bababirodalom.huf1hirek.huf1vilag.hu Megjelenési lehetőségek

17  Branded content: Egy meglévő oldalon belül tematikus alrovat, vagy a hirdető saját alrovatának létrehozása, benne szerkesztői és pr tartalom, alkalmazások, szakértők, multimédia. A rovat tartalmát a hirdetővel szoros együttműködésben, a B.E.S.T stratégiát figyelembe véve alakítjuk. Kiemelt oldalak: noiportal.hu, bababirodalom.hu, fifahungary.hunoiportal.hu bababirodalom.hufifahungary.hu Megjelenési lehetőségek

18  Nyereményjáték: A hirdető termékét, szolgáltatását bemutató pr-cikk, mely a regisztációs oldalra navigálja az olvasót, ahol általában 3 kérdésben a cikk tartalmát "kérdezi ki" a felhasználótól. A helyes válaszok mellett az olvasó megadja főbb adatait, amit a kampány végén átadunk a megrendelőnek. Benne PR-cikk image képekkel, külső URL-lel, branded regisztrációs oldal. A játékhoz támogató felületet garantálunk Megjelenési lehetőségek

19  PR-cikk megjelenés: A4 méretű hirdetői PR-cikk képekkel, videó beágyazási lehetőséggel és direkt linkkel a hirdető oldalára. A PR-cikk mellé tartalmi modul vagy display megjelenést adunk, amely a PR-cikkre mutat Megjelenési lehetőségek

20 Miért az Adnetwork?  Magyarország legrégebbi, első számú hirdetési hálózata  Minőségi tartalomszolgáltatók  Kategóriájában a legmagasabb egyedi látogatószámmal rendelkezik  Alacsony reklámzaj, magasabb átkattintási arány  Kedvező árazás, költséghatékony kampányok

21 Köszönjük a figyelmet!


Letölteni ppt "Adnetwork. Internetezők – internethasználat alakulása, 2005-2009 Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás: Szonda."

Hasonló előadás


Google Hirdetések