Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Www.kirowski.hu linked by isobar 2005.04.05.ÚJ MARKETING-ÚJ ÜGYNÖKSÉG?1 Miért nem megy gyorsabban? (… I just don’t dig on swine, that’s all) Kovács Zoltán.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Www.kirowski.hu linked by isobar 2005.04.05.ÚJ MARKETING-ÚJ ÜGYNÖKSÉG?1 Miért nem megy gyorsabban? (… I just don’t dig on swine, that’s all) Kovács Zoltán."— Előadás másolata:

1 linked by isobar ÚJ MARKETING-ÚJ ÜGYNÖKSÉG?1 Miért nem megy gyorsabban? (… I just don’t dig on swine, that’s all) Kovács Zoltán kirowski

2 linked by isobar ÚJ MARKETING-ÚJ ÜGYNÖKSÉG?2 „Földcsuszamlás” │ Elszabadult vonat a média és a technológia │ Alapjaiban változtak meg dolgok az elmúlt 3-4 évben ● Adattárolás költsége lezuhant ● Sávszélesség sokszorosára nőtt ● Szélessáv betört az otthonokba ● Fogyasztók hihetetlen eszközöket kaptak, hogy –keressenek –szervezzenek –letöltsenek –megosszanak –feltöltsenek ● Tömegmédia darabjaira hull és szegmensekre esik, fogyasztóik száma mégis csökken ● Oriási változás média fogyasztási szokásokban – reklámköltés nem követi

3 linked by isobar ÚJ MARKETING-ÚJ ÜGYNÖKSÉG?3 Néhány adat │ A 20 legnagyobb globális média márka nem létezett 10 évvel ezelőtt │ A hagyománys reklámok hatékonysága 1/10-ére esett vissza │ Google reklámbevétele fele az amerikai online piacnak (nagyobb, mint a 3 legnagyobb hálozati csatorna bevétele) │ 3 top portál oldalletöltése Kínában nagyobb, mint egész Európa összes oldalletöltése │ YouTube kétszeres reach-el működik, mint az MTV Amerikában

4 linked by isobar ÚJ MARKETING-ÚJ ÜGYNÖKSÉG?4 Digitális média Átlagos heti médiafogyasztás Print Internet Analogue TV Digital TV Analogue radio Digital radio Cinema Outdoor Wireless Games │ 80%- az összes mediának 2020-ra │ 66% 2010-re │ 50% 2007-re Source: Carat

5 linked by isobar ÚJ MARKETING-ÚJ ÜGYNÖKSÉG?5 A MŰSOR SUGÁRZÁS HALOTT

6 linked by isobar ÚJ MARKETING-ÚJ ÜGYNÖKSÉG?6 Media is fragmenting A MÉDIA MILLIÓ DARABRA ESIK SZÉT

7 linked by isobar ÚJ MARKETING-ÚJ ÜGYNÖKSÉG?7 ONLINE REKLÁM OVERLOAD

8 linked by isobar ÚJ MARKETING-ÚJ ÜGYNÖKSÉG?8 VÁLASZTÁS LEHETŐSÉGE

9 linked by isobar ÚJ MARKETING-ÚJ ÜGYNÖKSÉG?9 on demand tartalom keresés vezérelt Tetszés szerint összeállított KONTROL FLIP

10 … és.. minden médiatípus kereshető lesz

11 Megszakítás (reklám finanszírozott) tömegmédia

12 helyett TÖMEGESEN SZEMÉLYRESZABOTT MÉDIA TÖMEGMÉDIA

13 linked by isobar ÚJ MARKETING-ÚJ ÜGYNÖKSÉG?13 Diversity of offerings verseny sokfajta bevétel sokszínű kínálat Média tulajdonosok

14 linked by isobar FOGYASZTÓ, MINT RENDEZŐ

15 linked by isobar ÚJ MARKETING-ÚJ ÜGYNÖKSÉG?15 Saját publikációk Én-újság

16 linked by isobar ÚJ MARKETING-ÚJ ÜGYNÖKSÉG?16 a “long tail” niche-esedés nem az oldalletöltés fontos szűrők hatalma (később agent) korlátlan polchely Megváltozik az értékesítés

17 linked by isobar ÚJ MARKETING-ÚJ ÜGYNÖKSÉG?17 Reklámköltés nem követi a fogyasztókat Source: “Surveying the Digital Future”, Jeffrey Cole, 28 countries, 2005 Hours per week during leisure time (global average) 30% 5% 0.4% 37% 9% 13% TVRadioNewspapersMagazinesCinemaOnline Under 18 Aged Aged and over % adspend


Letölteni ppt "Www.kirowski.hu linked by isobar 2005.04.05.ÚJ MARKETING-ÚJ ÜGYNÖKSÉG?1 Miért nem megy gyorsabban? (… I just don’t dig on swine, that’s all) Kovács Zoltán."

Hasonló előadás


Google Hirdetések