Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

18% 57% Az agy és a szem kapcsolata Az agy kivonja a pillanatnyilag szükséges, lényeges részleteket Ugyanarról a képről érkező alacsony.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "18% 57% Az agy és a szem kapcsolata Az agy kivonja a pillanatnyilag szükséges, lényeges részleteket Ugyanarról a képről érkező alacsony."— Előadás másolata:

1

2

3

4

5

6

7 18% 57%

8

9

10

11

12

13 Az agy és a szem kapcsolata Az agy kivonja a pillanatnyilag szükséges, lényeges részleteket Ugyanarról a képről érkező alacsony és magas frekvenciájú információ teljesen más jelentést hordoz

14 5 érzékszerv

15 60-70%

16 40%

17 Pálcikák µm hosszúak millió

18 Csapok 5-7 millió kb µm

19 Sokszor tudat alatt marad 1-2 foton

20

21

22 Olyan észlelés amely akkor is megtörténik amikor az inger olyan rövid ideig érzékelhető, hogy a tudás küszöbe alatt marad

23 TV-műsorokban Internetes oldalakon Rádióadásokban vagy állóképekben Számítógépes programokban Spam-ekben

24 A sütik (cookie-k)

25 Képekben elrejtett ingerek (reklámok) Szaglás-manipulálás Szubliminális percepció a zenében és egyéb hangokban Optikai csalódások

26

27

28 Képekben elrejtett ingerek (reklámok) Szaglás-manipulálás Szubliminális percepció a zenében és egyéb hangokban Optikai csalódások

29 A befolyásolás eszközei Hízelgés Érzelmi zsarolás Jutalom ígérete Motiválás Sztár vagy híres ember megjelenítése

30 És a már jól ismert szlogenek amiket már kívülről fújunk •T•Törődj magaddal… •F•Frissesség egész napon át… •0• •D•Délig tartó lendület… •A•Anya okos ezért T.-val mos… •A•A legkisebb is számít… •S•Sportból a legtöbbet... És még sorolhatnánk…

31 Burkolt reklámok avagy a reklámharc

32

33

34

35 Képekben elrejtett ingerek (reklámok) Szaglás-manipulálás Szubliminális percepció a zenében és egyéb hangokban Optikai csalódások

36 A 100 méteres körzetünkben egy gyorsétterem található A pláza szellőzőjéből sült hús illata árad

37 0.3 másodperc

38 Képekben elrejtett ingerek (reklámok) Szaglás-manipulálás Szubliminális percepció a zenében és egyéb hangokban Optikai csalódások

39 Példák •U•Ultrahangok (frekvenciája 16 kHz és 100 MHz) •A•Az elefántok kommunikációja (13–35 Hz között) •D•Denevérkommunikáció (10 kHz alatt ) •O•Orgonasípok (a magas sípok már nem hallhatók)

40

41 Köszönöm a figyelmet!

42 Felkészítő tanárom: Kovács Kornélia Források: Sas István: Reklám és pszichológia Szendi Gábor: Tények és tévhitek És nagyon sok internetes oldal…


Letölteni ppt "18% 57% Az agy és a szem kapcsolata Az agy kivonja a pillanatnyilag szükséges, lényeges részleteket Ugyanarról a képről érkező alacsony."

Hasonló előadás


Google Hirdetések