Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Szubliminális üzenetek

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Szubliminális üzenetek"— Előadás másolata:

1 Szubliminális üzenetek
Készítette: Orosz Balázs

2 A kezdetek kezdete…

3 1957

4 James Vicary

5 Éhes? Egyen popcorn-t!

6 Szomjas? Igyon Coca-Colá-t!

7 18% 57%

8 Hogy csinálta?

9 24 képkocka

10 5 másodpercenként

11 0.04 másodpercig

12

13 Az agy és a szem kapcsolata
Az agy kivonja a pillanatnyilag szükséges, lényeges részleteket Ugyanarról a képről érkező alacsony és magas frekvenciájú információ teljesen más jelentést hordoz

14 5 érzékszerv

15 60-70%

16 40%

17 Pálcikák millió 60-80 µm hosszúak

18 Csapok 5-7 millió kb µm

19 Sokszor tudat alatt marad
1-2 foton Sokszor tudat alatt marad

20 Mi is a szublimináció?

21 Nem Tudatos Érzékelkés

22 Olyan észlelés amely akkor is megtörténik amikor az inger olyan rövid ideig érzékelhető, hogy a tudás küszöbe alatt marad

23 Rádióadásokban vagy állóképekben
TV-műsorokban Internetes oldalakon Számítógépes programokban Spam-ekben Rádióadásokban vagy állóképekben

24 A sütik (cookie-k)

25 Képekben elrejtett ingerek (reklámok)
Szaglás-manipulálás Optikai csalódások Szubliminális percepció a zenében és egyéb hangokban

26

27

28 Képekben elrejtett ingerek (reklámok)
Szaglás-manipulálás Optikai csalódások Szubliminális percepció a zenében és egyéb hangokban

29 A befolyásolás eszközei
Sztár vagy híres ember megjelenítése Érzelmi zsarolás Jutalom ígérete Motiválás Hízelgés

30 És a már jól ismert szlogenek amiket már kívülről fújunk
Törődj magaddal… Frissesség egész napon át… Délig tartó lendület… Anya okos ezért T.-val mos… A legkisebb is számít… Sportból a legtöbbet... És még sorolhatnánk…

31 Burkolt reklámok avagy a reklámharc

32

33

34

35 Képekben elrejtett ingerek (reklámok)
Szaglás-manipulálás Optikai csalódások Szubliminális percepció a zenében és egyéb hangokban

36 A 100 méteres körzetünkben egy gyorsétterem található
A pláza szellőzőjéből sült hús illata árad

37 0.3 másodperc

38 Képekben elrejtett ingerek (reklámok)
Szaglás-manipulálás Szubliminális percepció a zenében és egyéb hangokban Optikai csalódások Képekben elrejtett ingerek (reklámok)

39 Példák Ultrahangok (frekvenciája 16 kHz és 100 MHz)
Az elefántok kommunikációja (13–35 Hz között) Denevérkommunikáció (10 kHz alatt ) Orgonasípok (a magas sípok már nem hallhatók)

40

41 Köszönöm a figyelmet!

42 Felkészítő tanárom: Kovács Kornélia
Források: Sas István: Reklám és pszichológia Szendi Gábor: Tények és tévhitek És nagyon sok internetes oldal…


Letölteni ppt "Szubliminális üzenetek"

Hasonló előadás


Google Hirdetések