Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Önkormányzati kommunikáció és a helyi nyilvánosság Ahogy a helyi sajtó látja Pálinkás Ildikó főszerkesztő Gyöngyösi Városi Televízió.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Önkormányzati kommunikáció és a helyi nyilvánosság Ahogy a helyi sajtó látja Pálinkás Ildikó főszerkesztő Gyöngyösi Városi Televízió."— Előadás másolata:

1 Önkormányzati kommunikáció és a helyi nyilvánosság Ahogy a helyi sajtó látja Pálinkás Ildikó főszerkesztő Gyöngyösi Városi Televízió

2 Helyi Televíziók •46 földfelszíni sugárzású tv •479 vezetékes műsorszolgáltató •Összesen 540 helyi tv •Mindössze gyárt legalább heti 4 óra friss műsort (ORTT 2009.)

3 Gyöngyösi Városi Televízió •Első adás: november 20. •30 km-es körzetben sugároz •Kábeles terjesztés •40 településen összesen potenciális néző •24 órás sugárzás

4 •napi rendszeres nézők aránya 12% •heti átlag több mint 25% 80%-uk megnézi a hírműsort! A nézettség feltétele a sokoldalú, hiteles tájékoztatás! Nézettségi adatok

5 Néz ő i szokások •A nézői (felhasználói) szokások jelentősen átalakultak a közösségi oldalak megjelenésével. •A hírek nem maradhatnak titokban! Ehhez a közélet szereplőinek is alkalmazkodniuk kell!

6 M ű soraink •Aktuális című hírműsor •Tematikus napjaink vannak, állandó magazinokkal •Élő testületiülés-közvetítések (közvetítőautóval) •Közéleti beszélgetések •Választási műsorok

7 Munkatársak •15 főállású munkatárs •10-15 külsős •Képzőintézmények gyakorlati helye •Rendszeresen bedolgozunk az országos televízióknak is

8 Finanszírozás •Önkormányzati támogatás •Reklámbevételek •Pályázatok •Beszállítói szerződések

9 Új források keresése •Mozi üzemeltetés •Helyi újság kiadás •Teljes körű pályázati kommunikáció •Városi honlap üzemeltetés

10 Költségvetési adatok Önkormányzati támogatás:33 MFt28 M Ft Tv reklám bevétel: 22 MFt16,2 M Ft Pályázati kommunikáció: 8,8 MFt20,5 M Ft ORTT pályázat: 5,3 MFt3,7 M Ft Mozi: 39,1 M Ft52 M Ft

11 További tervek •videokommunikációs szolgáltatások bővítése •közösségi oldal tudatos felépítése •saját brand erősítése

12 Nehézségek •Bizonytalan üzleti környeztet •Alacsony bér miatti motivációhiány/fluktuáció •Elavuló eszközpark •Várható digitalizáció

13 Köszönöm a figyelmet! Pálinkás Ildikó 30/


Letölteni ppt "Önkormányzati kommunikáció és a helyi nyilvánosság Ahogy a helyi sajtó látja Pálinkás Ildikó főszerkesztő Gyöngyösi Városi Televízió."

Hasonló előadás


Google Hirdetések