Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Dr. BERKES Péter egyetemi adjunktus SEMMELWEIS EGYETEM Testnevelési és Sporttudományi Kar (TF) Sportmenedzsment Szakcsoport hatékony szponzoráció.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Dr. BERKES Péter egyetemi adjunktus SEMMELWEIS EGYETEM Testnevelési és Sporttudományi Kar (TF) Sportmenedzsment Szakcsoport hatékony szponzoráció."— Előadás másolata:

1 Dr. BERKES Péter egyetemi adjunktus SEMMELWEIS EGYETEM Testnevelési és Sporttudományi Kar (TF) Sportmenedzsment Szakcsoport hatékony szponzoráció

2 FINANSZÍROZÁS Forrás átcsoportosítás Befektetés-ösztönzés Piacélénkítés

3 BUKIK A MODELL „alkalmazkodj” SZPONZORÁCIÓ „mi így szeretünk” PIACOLÁS „mennyi az annyi” STRATÉGIA „a siker titka” TARTALOM - erről lesz szó

4 BUKIK A MODELL - alkalmazkodj

5 HAGYOMÁNYOS REKLÁM Te mosolygó hulla…

6 line TV RÁDIÓ PLAKÁT MOZI SAJTÓ INTERNET A T L B T L DIRECT. MARK SALES PROM EVENT MARK P.O.S. PR NEW MEDIA SZPONZ FREE the line…

7 minél komplexebb törekvés FOGYASZTÓ bevonása márkaélményen A legfőbb a passzívan szemlélődő keresztül. FÓKUSZBAN a fogyasztó

8 Mond el Mutasd meg VOND BE de a legfőbb cél

9 NÉZZÜNK MÁSKÉPP A FOGYASZTÓRA a világ változik, Te változol vele…

10 SZPONZORÁCIÓ - mi így szeretünk

11

12 PIACOLÁS - mennyi az annyi

13 Forrás: Magyar Reklámszövetség, 2012.

14 SZPONZORÁCIÓS PIAC – MAGYARORSZÁG milliárd forint…

15 STRATÉGIA - a siker titka

16 MÓDSZER kérdőív szektor vállalat ? ? IEG/Performance Research „Sponsorship Decision-Makers Survey”

17 A PÉNZEMBER nem tudnátok segíteni…

18 1. STRATÉGIAI megközelítés 1. STRATÉGIAI megközelítés 2. KÖZÖNSÉG bevonása 2. KÖZÖNSÉG bevonása 4. KREATÍV aktiválás 4. KREATÍV aktiválás 3. HATÉKONYSÁG mérése 3. HATÉKONYSÁG mérése HATÉKONY SZPONZORÁCIÓ - stratégiai pillérek

19 Célcsoport: - Kantar Media TOP 10 szektor, 40 vállalat - Válaszadó: marketing CEO, kommunikációs CEO, márkamenedzser #1: DÖNTÉS A SZPOZORÁCIÓS KÖLTSÉGVETÉSRŐL

20 Célcsoport: - Kantar Media TOP 10 szektor, 40 vállalat - Válaszadó: marketing CEO, kommunikációs CEO, márkamenedzser #2: A SZPOZORÁCIÓS KÖLTSÉGVETÉS ALAKULÁSA

21 Nemzetközi átlag: 17,6% Magyarország: 8-9% Nemzetközi átlag: 17,6% Magyarország: 8-9% Célcsoport: - Kantar Media TOP 10 szektor, 40 vállalat - Válaszadó: marketing CEO, kommunikációs CEO, márkamenedzser #3: MARKETINGBŐL SZPONZORÁCIÓRA

22 Célcsoport: - Kantar Media TOP 10 szektor, 40 vállalat - Válaszadó: marketing CEO, kommunikációs CEO, márkamenedzser #4: A SZPONZORÁCIÓ LEGFONTOSABB CÉLJAI

23 Célcsoport: - Kantar Media TOP 10 szektor, 40 vállalat - Válaszadó: marketing CEO, kommunikációs CEO, márkamenedzser #5: A SZPONZORÁCIÓ HATÉKONYSÁGÁNAK MÉRÉSE

24 Célcsoport: - Kantar Media TOP 10 szektor, 40 vállalat - Válaszadó: marketing CEO, kommunikációs CEO, márkamenedzser #6: A TERVEZÉSI FOLYAMATBAN SZEREPET KAPNAK

25 KREATÍV aktiváció KREATÍV aktiváció Média befektetés

26 KREATÍV aktiváció KREATÍV aktiváció Innovatív eszközkombináció

27 A JOGTULAJDONOS VÉSSE AZ ESZÉBE oda és azt érdemes adni, akinek és amire szüksége van…

28 A SZPONZOR VÉSSE AZ ESZÉBE a szponzoráció inkább emotív médium…

29 BEFEKTETŐ KÜLDETÉSES HASZONLESŐ SZPONZOR - profilok

30 Dr. BERKES Péter, egyetemi adjunktus


Letölteni ppt "Dr. BERKES Péter egyetemi adjunktus SEMMELWEIS EGYETEM Testnevelési és Sporttudományi Kar (TF) Sportmenedzsment Szakcsoport hatékony szponzoráció."

Hasonló előadás


Google Hirdetések