Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Facebook riport Piato Bútor Facebook 2012. november – 2013 június.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Facebook riport Piato Bútor Facebook 2012. november – 2013 június."— Előadás másolata:

1 Facebook riport Piato Bútor Facebook november – 2013 június

2 Rajongói szám növekedés • Az oldal létrehozása: november 12. • Első poszt: március 11. – aktív kommunikáció • Átalagos posztolási gyakoriság: napi 2-4 poszt • Posztolási témák: • Bútorok (képek, információk, árak) • Érdekes épületek, gyönyörű tájak (hangulati posztok) • Programajánlók • Receptek

3 Rajongói szám növekedés

4 Talking About This (TA) Azon felhasználók száma naponta, akik valamilyen aktivitást, interakciót mutattak az oldal irányába.

5 Elkötelezett felhasználók száma Azon felhasználók száma naponta, akik valamilyen aktivitást, interakciót mutattak az oldal irányába.

6 Kiugrási pontok (posztok)

7 Rajongók területi megoszlása

8 Rajongók nem és kor szerinti megoszlása

9 Posztolási hatékonyság * Ahányszor bármely felhasználó találkozott a kommunikációval, egy felhasználó akár többször is - sulykolás **(like, comment, share, linkre kattintás, kép megnézése, videó megnézésese) március április2013. május2013. június Posztok száma Video 0000 Kép Link 0000 Szöveg 0000 OFFER 0010 Egyedi felhasználók száma Megjelenések száma Elkötelezett felhasználók száma Lájkok száma Megosztások száma Hozzászólások száma Offer lehívása 017x00

10 Konklúzió

11 Lukács Ádám József


Letölteni ppt "Facebook riport Piato Bútor Facebook 2012. november – 2013 június."

Hasonló előadás


Google Hirdetések