Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Közösségi hálózatok alkalmazása internet marketingben Készítette: Gyantár Adél Leckekönyv: 05211023 Szabadkai Műszaki Szakfőiskola Tantárgy: Elektronikus.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Közösségi hálózatok alkalmazása internet marketingben Készítette: Gyantár Adél Leckekönyv: 05211023 Szabadkai Műszaki Szakfőiskola Tantárgy: Elektronikus."— Előadás másolata:

1 Közösségi hálózatok alkalmazása internet marketingben Készítette: Gyantár Adél Leckekönyv: Szabadkai Műszaki Szakfőiskola Tantárgy: Elektronikus ügyvitel Tanár: dr Zlatko Čović

2 Közösségi hálózatok 3 kritérium: • Nyilvános vagy félig nyilvános profil oldal létrehozása egy rendszerben • Összeköti a felhasználókat, akik kapcsolatban vannak • Áttekinthetők a kapcsolatok a rendszerben

3 Közösségi hálózatok története

4

5 Közösségi hálók használata Közösségi hálózatokba tevődik át a cégek kommunikációja Közösségi hálózatok (50%) Videókonferencia (21%) Személyes értekezés (-15%) Irodán kívüli konferencia (-34%) Mobil (52%)

6 Rajongói oldal kiépítése a facebookon • "Skubizd a bubit!" • bubi pukkasztás, meghívó • "Tizenegyes párbaj„ • alkalommal indították el Célcsoport specifikus nyereményjátékok

7 • Ne várjunk el megterhelő dolgokat… • "Bandázz a Pepsivel!” • "Ki nyomja a legjobban?” • rajongók száma: • játékos(átlag 22 perc az oldalon) • Posztok és az időzítés • 767 lájk, forró nyári napon “Lájk, ha most jól esne  ” • Emóciót kiváltó képek: “Cukiság”

8

9 Facebook kampányok Burger King • 2009 • 10 ismerős törlése -> ingyenes Whopper szendvics • Az alkalmazást eltávolították • kapcsolat került törlésre

10 Ikea • 2010 • Gordon Gustavsson Facebook oldalára képeket töltöttek • akik a képeken legelőször jelölték be magukat, nyertek • aktivitás kiváltása a fogyasztókból • Cannes-i Nemzetközi Reklám Fesztivál arany oroszlán díj

11 Take this Lollipop • a kampány célja : a felhasználók rádöbbenjenek, milyen sok adatot tesznek közzé magukról a Facebook-on, melyek gonosz célokra is felhasználhatóak •horrorisztikus tanmese • főszereplő: kéjgyilkosra emlékeztető férfi

12 Közösségi oldalak és politika A Facebook főbb funkciói a politikai erő kommunikációjában: • politikai erő üzenetének továbbítása • mozgósítás • visszajelzések fogadása Egyesült Államok, Barack Obama • my.barackobama.com közösségi kampányoldal • Obama 2007-ben szerződtette Chris Hughest(Facebook egyik alapítója) • A tagok is létrehozták saját profiljukat • Tevékenységek: mozgósítás, szervezés,adománygyűjtés • Az elnökválasztás végén másfél millió tag

13 Egyiptom, 2011 •Betiltották a Twitter és a Facebook használatát • Következő kérdést tették közzé a Facebookon: "Elmegy tüntetni január 25-én?” • 90 ezer ember válaszolt igennel • Hoszni Mubarak elnök a legnagyobb kormányellenes tüntetésekkel szembesült

14 Összefoglalás • termékfejlesztési lehetőségek • interaktivitás -> információ a vevőtől a cégek felé • legnagyobb nézettség: képek, idézetek, beépített struktúrájú kérdések • cég profiloldalán tag toborzás kedvezményekkel, ajándékokkal és játékokkal • Az online szociális háló új kapu a vállalatok számára(kapcsolat a vásárlókkal) • A felhasználó tudomást szerezhet programokról, olvashat véleményekről és tapasztalatokról

15 Köszönöm a figyelmet!


Letölteni ppt "Közösségi hálózatok alkalmazása internet marketingben Készítette: Gyantár Adél Leckekönyv: 05211023 Szabadkai Műszaki Szakfőiskola Tantárgy: Elektronikus."

Hasonló előadás


Google Hirdetések