Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Készitette: Dima Dániel Leckekönyv: 05211007 VTS SZABADKA Szabadkai Műszaki Szakfőiskola Tantárgy: Elektronikus ügyvitel Tanár: dr Zlatko Čović.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Készitette: Dima Dániel Leckekönyv: 05211007 VTS SZABADKA Szabadkai Műszaki Szakfőiskola Tantárgy: Elektronikus ügyvitel Tanár: dr Zlatko Čović."— Előadás másolata:

1 Készitette: Dima Dániel Leckekönyv: VTS SZABADKA Szabadkai Műszaki Szakfőiskola Tantárgy: Elektronikus ügyvitel Tanár: dr Zlatko Čović

2

3 • A mobilmarketing a marketing egy speciális ága • olyan reklámozási gyakorlat, mely interaktív módon, személyre szabottan teremt közvetlen kapcsolatot az ügyfél és hirdető között • Célja az értékesítés ösztönzése, az ügyfélkör növelése, és a márkaépítés • A mobilmarketing megoldás számos előnyt nyújt a hirdetőknek: • nagyobb a mobiltelefonok száma, mint a TV és számítógép összesen • mindig tudjuk, hogy kié a telefon és hol van éppen • személyre szabott • költséghatékony Mobil marketing

4 • SMS • MMS • Bluetooth • QR Kód • Mobil kupon • Applikáció alapú

5 • SMS • MMS

6 • Bluetooth • QR code

7 • Mobil kupon: • jegyváltás, belépés, szolgáltatás vagy kedvezmény igénybevétele • Applikáció alapú

8

9

10 • Kombank mBank, Intesa Mobi, mBankar ProCredit Bank Srbija •

11 • Uverenja

12 VÉGE Köszönöm szépen!


Letölteni ppt "Készitette: Dima Dániel Leckekönyv: 05211007 VTS SZABADKA Szabadkai Műszaki Szakfőiskola Tantárgy: Elektronikus ügyvitel Tanár: dr Zlatko Čović."

Hasonló előadás


Google Hirdetések