Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

1 Készítette: Greksa Péter. 2 Tartalom >Bemutatkozás >Szolgáltatások összefoglalása >TV-s alkalmazások >Video streaming és mobiltartalom >INM Call TV.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "1 Készítette: Greksa Péter. 2 Tartalom >Bemutatkozás >Szolgáltatások összefoglalása >TV-s alkalmazások >Video streaming és mobiltartalom >INM Call TV."— Előadás másolata:

1 1 Készítette: Greksa Péter

2 2 Tartalom >Bemutatkozás >Szolgáltatások összefoglalása >TV-s alkalmazások >Video streaming és mobiltartalom >INM Call TV core concept >Személyre szabott megoldás >Rugalmasság és kreativitás >Call TV formátumok IKO New Media interaktív szolgáltatások >Mobil marketing >Célok és előnyök >Hatékonyság >B2C és B2B alkalmazások >Alapdíjas szolgáltatások >Emeltdíjas szolgáltatások >On - line riportrendszer >IVR megoldások >Bluetooth alkalmazások >Mobil kupon rendszerek >WAP >Mobil tartalom >Adatbázis kezelés és Business Intellligence >Referenciák

3 3 Bemutatkozás

4 4 Cégtörténet –Az IKO New Media Kft-t 2003-ban alapították, a Cemtex és a Meta SMS Kft-k jogutódjaként –A Cemtex Kft óta volt jelen a magyarországi interaktív piacon, emeltdíjas szolgáltatásaival, és saját fejlesztésű IVR technológiájával. A Való Világ első szériájának szavazás alkalmazása és további TV-s alkalmazások (Legyen Ön is Milliomos, Játékzóna, stb.) sikeres és kifogástalan üzemeltetése fűződik a nevéhez –A Meta SMS Kft óta volt jelen a magyarországi mobil interaktív piacon, emelt díjas sms, és mobil tartalom szolgáltatási alkalmazásaival IKO New Media Interaktív szolgáltatások

5 5 Tulajdonosi struktúra –Az IKO New Media, az IKO – Telekom Media Holding tulajdona, melyet 50–50% tulajdonrésszel az IKO Media Group és a Matáv alapított ben. Az IKO New Media mellett a Holding 31% tulajdonrésszel bír az RTL Klub kereskedelmi televíziós csatornában, mely Magyarország vezető kereskedelmi TV adója és 100%-os tulajdonosa az IKO Content & Rights Kft-nek, mely a regionális jogi ügyeket és a saját illetve nemzetközi formátumokat és tartalmakat kezeli. IKO New Media interaktív szolgáltatások IKO-TELEKOM MEDIA HOLDING

6 6 Szolgáltatások összefoglalása

7 7 IKO New Media interaktív szolgáltatások –Call Tv műsor gyártás –TV-s szavazás alkalmazások –SMS kvíz játékok –Társkereső alkalmazások –Text to screen –Text to teletext (TXT) –Mobilmarketing megoldások és mobil telefon alapú szolgáltatások –Teljeskörű WAP megoldások –Mobil Couponing és Bluetooth megoldások –Mobil tartalom szolgáltatás –Aggregáció TV-s alkalmazások Mobil Marketing B2C & B2B alkalmazások Mobil tartalom B2B alkalmazás

8 8 TV-s alkalmazások

9 9 ─Interaktív szavazás (alap vagy emeltdíjas) ─Valóság show illetve Event show szavazási megoldások (vote-in – vote-out) ─Közvélemény kutatás / sms vagy IVR ─Quiz megoldások (alap vagy emeltdíjas) ─Sms beküldő (sms-send-in) tudásalapú quiz, sorozatkvíz, stb. pénz vagy tárgynyereménnyel ─Text to screen ─Nézői hozzászólások, vélemények, publikus kérdések, stb. a képernyő alján futó csíkra ─Teletext chat ─Chat alkalmazás a TXT felhasználók részére (témánként, földrajzi régiónként, stb.) TV-s alkalmazások

10 10 Video streaming és mobil tartalom ─2.5 és 3G video streaming ─Előre szerkesztett vagy élő stream-ek, mobil telefonra gyártva ─Előre szerkesztett sikeres témák ─Élő stream-ek ─Koncertek ─Sportesemények ─Mobil tartalom letöltés ─Mobil tartalom értékesítés (csengőhang, háttérkép, játék, video, stb.) ─TXT-n keresztül ─Tv reklám segítségével ─Zene TV esetében a kilp lejátszása alatt csíkról TV-s alkalmazások

11 11 INM Call TV core concept interaktív játék show ─A Call TV egy interaktív játék show ─Interaktív: hosszú távú lojális néző kapcsolat, mely profitot termel ─Játék: játékosan szórakoztat és nyerési esélyt biztosít ─Show: egy szórakoztató TV műsor, melyet nézni kell Mindenki szeret játszani és nyerni! A Call TV formátum garantált siker lehet minden nézői célcsoport számára! Az IKO New Media modellje hosszú távú profitot garantáló üzleti modell A védjegyünk a hosszú távú, biztos növekedés mind a nézői kontaktus számokat, mind a ratineget tekintve Az IKO New Media Call TV formátuma nem csak a Magyar RTL Klub csatornán sikeres, de Cseh és Lengyel országban is, mely okán további országokban készítjük elő indulásunkat TV-s alkalmazások

12 12 Személyre szabott megoldás ─A műsor tervezése és indítása előtt tanulmányt készítünk a csatorna és a műsor leendő környezetét figyelembe véve az alábbi szempontok szerint: ─Célközönség demográfia, szociográfia, erdeklődési és egyéb attitűdök és szokások ─Szocio-kulturális környezet ─Jogi környezet ─Mobil és IVR piac ─Mobil tartalom piac ─Média piac ─Hirdetési és kommunikációs környezet TV-s alkalmazások

13 13 Rugalmasság és kreativitás ─Rugalmas szerkesztés = a műsor folyamatosan finom hangolható ─Helyes formátum elemek használata = hatékony és profit orientált interaktív alkalmazás, az alábbi szempontok alapján: ─A show hossza és típusa, a műsorvezetők száma ─Optimális emeltdíjas megoldások használata ─A játék típusa ─Pénz nyeremények ─Tárgy nyeremények – másodlagos bevételi lehetőségek (szponzor nyeremény) TV-s alkalmazások

14 14 Call TV formátumok Szerencsejáték Felügyelet által minősített tudásalapú formátumok Regisztrációs játékRegisztrációs játék - sorsolás Alkalmazható: - rövid megjelenések; folyamatos elérés különböző időpontokban más-más nézői csoportok elérése – műsorfolyamba beépíthető - 2 vagy 3 lehetséges válasz megadása a nézőknek; a helyes megoldást választó játékosok között sorsolás – belépő kérdés; a műsor folyatatásában a játékos már játszhat a szerencséhez kapcsolódó játékokat (hardware játék) TV-s alkalmazások

15 15 Call TV formátumok Szerencsejáték Felügyelet által minősített tudásalapú formátumok Hot ButtonHot Button – azonnali kapcsolat Alkalmazható: - Minimum 40 perces adásidő -Épített illetve virtuális stúdió -Software és Hardware típusú játékok -Stúdió és Telefonos játék -Call monitor – live connection -Egyéb lehetőség: SMS text to screen (moderált) TV-s alkalmazások

16 16 Call TV produkció -Kiépített hardware és software környezet – live és automata -Gyártási kapacitás -Call TV team – dedikált szerkesztés -Online rendszer/Call monitor -Teljes lebonyolítás (Kreatív; Gyártás; Számviteli elszámolás) TV-s alkalmazások

17 17 Mobil marketing

18 18 Célok és előnyök ─A mobilmarketing kampányok céljai ─Márkaismertség növelés ─Figyelemfelkeltés rendezvényekre, akciókra ─Ügyféladatbázis építés ─Ügyféllojalitás növelés ─Vírusmarketing (célzott tartalom kiküldés) ─Beléptető rendszerek ─A mobilmarketing kampány előnyei ─Személyes és egyedi, a user saját személyes üzenetének tekinti ─Bárhol, gyorsan és hatékonyan eléri a célcsoportot ─Gyorsan aktivizálhatja a fogyasztót ─Magas impactet ér el Mobil marketing

19 19 Postbuy analízis –Válaszadási arányok SMS kampányok esetében –Válasz sms küldés: 8-10% –On-line felület látogatása: 3%-18% – ill. postai cím megadása: 5%-15% –Az üzenet hatására vásárol: 2%-6% –További fogyasztói reakciók –Elolvassa az üzenetet: 91%-100% –Elmenti az üzenetet: 18%-35% –Olvasás után törli: 73%-86% –Megmutatja ismerősének: 23%-34% –Továbbküldi: 2%-33% Forrás: IKO New Media, postbuy analízis 2006 Mobil marketing

20 20 B2C és B2B szolgáltatások

21 21 B2C és B2B szolgáltatások –Integrált és önálló mobilmarketing stratégia kidolgozása –SMS kampányok tervezése, programozása, lebonyolítása –MMS kampányok tervezése, programozása, lebonyolítása –Egyedi mobilmegoldások testreszabott fejlesztése –Tematikus érdeklődési körű célcsoport adatbázis biztosítása!!! –Adatbázis management –IVR megoldások –Bluetooth marketing megoldások –Mobilkupon rendszerek kialakítása, működtetése –Teljeskörű WAP megoldások Mobil marketing

22 22 Alapdíjas szolgáltatások

23 23 Alapdíjas SMS kiküldés –SMS kiküldés (max. 160 karakter, de pl. wap link kiküldési lehetőség) –Egyedi –Tömeges –Időzített –Válasz fogadással és feldolgozással –Kiküldés metódusa –Ügyfél adatbázisra –INM adatbázisra (2006. novembertől) Mobil marketing

24 24 Alapdíjas MMS kiküldés –MMS kiküldés (akár 100 kb!!! – álló és animált képek ill. végtelen számú karakter) –Egyedi –Tömeges –Időzített –Válasz fogadással és feldolgozással –Kiküldés metódusa –Ügyfél adatbázisra –INM adatbázisra (2006. novembertől) Mobil marketing

25 25 SMS és MMS előnyei –Az SMS –Rövid idő alatt (max. 2 óra) eljut a fogyasztókhoz, ezzel a leggyorsabb kommunikációs eszköz –nincs produkciós költség –Költséghatékony, adatbázis alapján jól célozható, nincs meddő szórás –perszonalizálható (max. 10 karakter) –Az MMS –a teljes image közvetíthető a fogyasztó felé –képsorozatok küldhetőek –véleményvezér célcsoportot ér el –a legmagasabb impact –alacsony produkciós költség Mobil marketing

26 26 Felhasználási területek –Akciók kommunikációja –Promóciós üzenetek –Lojalitás program üzenetek –Új alkalmazások, megoldások bemutatása szövegben v. képben –Wap linken további tartalom, akár web oldal wap klónjának megjelenítése, mozgóképekkel és hanggal –Egyedi, megrendelőre szabott interaktív alkalmazások fejlesztése Mobil marketing

27 27 Üzenet fogadás –SMS fogadás –Regisztráció –Adatbázis építés –Promóciók –MMS fogadás –Regisztráció –Adatbázis építés –Promóciók Mobil marketing

28 28 Felhasználási területek –Proof on purchase (POP) promóció –Regisztrációs kampányok (válasz üzenet küldéssel) –Adatbázis építéssel kombinálva (akár név, cím, mail cím) –Kreatív kampányok –Szöveg v. képbeküldéssel kombinálva –Promóció TV-s megjelenéssel kombinálva –Egyedi, megrendelőre szabott interaktív alkalmazások fejlesztése Mobil marketing

29 29 Emeltdíjas szolgáltatások

30 30 Emeltdíjas üzenet fogadása –MO (mobile originated) SMS fogadás (bevétel generálással) –Díjsávok (nettó árak, az összes Magyarországon engedélyezett díjsáv) –40, 60, 65, 75, 100, 120, 125, 140, 160, 200, 240, 250, 320, 380, 400, 450, 550, 600, 750, 800, 1000, 1500, 1600 Ft –Emeltdíjas bevétel részesedés további egyeztetés tárgya! Mobil marketing

31 31 Felhasználási terület –Tartalom (mobiltartalom) kiküldés fizetése –Szolgáltatás egyszeri ellentételezése, fizetés –Tv-s alkalmazások  adatbázis építés!!! –Szavazás –Tudás alapú quiz –On-line felületeken nyújtott szolgáltatások fizetése Mobil marketing

32 32 Emeltdíjas üzenet küldése –Push vagy MT (mobile terminated ) SMS (bevétel generálással) –Alapdíjas regisztrációt követően automatikus, meghatározott időközönkénti kiküldés, az ügyfél regisztráció alapján, a szolgáltatás felmondásáig. –Díjsávok (nettó árak, az összes Magyarországon engedélyezett díjsáv) –40, 60, 65, 75, 100, 120, 125, 140, 160, 200, 240, 250, 320, 380, 400, 450, 550, 750, 1000, 1500 Ft –Emeltdíjas bevétel részesedés további egyeztetés tárgya! Mobil marketing

33 33 Felhasználási terület –Tartalom (mobiltartalom) kiküldés fizetése –Szolgáltatás rendszeres ellentételezése, előfizetés megújítása –On-line felületeken nyújtott szolgáltatások rendszeres fizetése, előfizetés megújítása fizetése Mobil marketing

34 34 On-line riport rendszer

35 35 Kezelői felület On-line riportrendszer

36 36 Felhasználási területek –Napi, havi, stb. rendszeres riportok on-line lekérése –SMS, MMS forgalom figyelése –Bevétel user áras figyelése –Beküldő telefonszámok rögzítése –Beérkezett válaszüzenetek rögzítése –Futárok működésének ellenőrzése –SMS ill. MMS üzenetek saját kezű egyedi ill. tömeges kiküldése –SMS fal v. csík moderátori felület –Egyszerűbb alkalmazások paraméterezése On-line riportrendszer

37 37 WAP

38 38 WAP szolgáltatások WAP –Operátor (T-Zones, Pannon WAP, Vodafone Live) specifikus WAP oldal építés –Operátortól független megjelenés –Operátori site-ba befűzött WAP oldal (direkt link) –Fizetős WAP oldal építése –WAP szerver üzemeltetés –WEB oldalak WAP klónozása –WAP ügyfélszolgálat

39 39 Felhasználási területek WAP –Cégbemutató oldal –Termékbemutató oldal –Promóciós oldal –Adatbázisépítés –Időpontfoglalási rendszerek –Jegyrendelés –Szótár

40 40 IVR megoldások

41 41 IVR (interactive voice response) IVR megoldások −Nagy számú résztvevő (hívó) ügyfél esetén (dtmf vagy hang alapú) −Előre, a kívánt hangon rögzített menürendszer −Szétágazó, többfunkciós menürendszer felépítés (egy számos alkalmazás) −„Korlátlan” mennyiségű adat lekérésének lehetősége −Alap vagy emeltdíjas telefonszámon üzemelhet −Egyszerű 7/24es üzemeltetés −Ügyfél oldali adatlekérdezés (lehet anonym is) −Költséghatékony

42 42 Bluetooth alkalmazások

43 43 Bluetooth tartalom kiküldés Bluetooth alkalmazások −0 – 100 méter hatótávolság (helyszínfüggő) −Paraméterezhető tartalom kiküldés (időzítés, milyen tartalom kerüljön kiküldésre, stb) −25 – 35 mobil készülék kiszolgálása azonos időpontban −Paraméterezhető scannelési időintervallum −Kiküldhető tartalmak −Képek, képüzenetek −Csengőhangok, hangüzenetek −Játékok −Kuponok −Videók, 3gp videók −7/24es működtetéséhez a helyszínen szükséges: áram, internet kapcsolat (opcionális)

44 44 Bluetooth tartalom kiküldés −A tartalmak tárolhatóak a helyszíni routerben vagy központi szerveren −Internet kapcsolat esetén „távvezérlés” lehetősége −A látható készülékek beazonosításra kerülnek −A tartalom csak a user jóváhagyása után kerül kiküldésre −Post buy analízis – fogyasztói intarakciók elemzésének lehetősége −Alacsony üzemeltetési költség (modul bérleti díj, tartalom produkció) −Az aktív mobil telefonok 70% képes bluetooth kapcsolatra −Bluetooth terminál Bluetooth alkalmazások

45 45 Qr code

46 46 Qr (quick response) code QR code – Mi az a QR code? –Direkt egyedi azonosításra alkalmas 2 dimenziós kód, a hagyományos vonalkódnál több információt képes tárolni ugyan azon a felületen –A mobiltelefon kamerájával és a készülékbe telepített kódolvasó segítségével azonnal értelmezhető – Tartalom – szöveg; link; névjegy; hírlevél; értékesítés támogatás; regisztráció támogatás – Automatizált – Nyomtatható – elektronikusan is használható – Költséghatékony – Felhasználható: beléptetés; kupon; kedvezmény; kommunikáció

47 47 Felhasználási lehetőségek QR code −Qr kód a hirdetésben: termékinformáció, on-line rendelés, stb. −POP promóció: keresse a kódot a termék csomagolásában (a klasszikus POP promóció megújítása) −Multimédia: a kód leolvasásával hozzáférhetővé válik a user számára kiküldeni kívánt tartalom −Mi szükséges a használatához: −QR kód olvasó szoftver (az új okos telefonokban már „széria”) −Symbian operációs rendszerrel rendelkező telefon

48 48 Mobil kupon

49 49 Mobil kupon –A mobil couponing az egyénre szabott marketing új és vonzó eszköze. Az alapelgondolás lényege, hogy az ügyfeleket bárhol és bármikor eléri mobiltelefonjukon keresztül, és többletértéket kínál nekik, ezáltal az eladóhelyre, vagy egy rendezvény helyszínére „csalogatva“ őket. Az ügyfelek a vásárlásra, belépésre jogosító bonokat közvetlenül mobiltelefonjukra kapják meg, ami új utakat nyit az innovatív kommunikáció terén. Nem kell többé papír-bonokat vagdosni és gyűjtögetni, hiszen a virtuális bont egyszerűen be lehet váltani a mobiltelefon segítségével. –A bon beváltásához a mobiltelefon tulajdonosa felkeresi a megfelelő értékesítőhelyet, illetve az adott rendezvényt, majd a mobiltelefon kijelzőjét, amelyen megjelenik a bon, odatartja a leolvasóhoz. A leolvasó ellenőrzi a bon érvényességét és feloldja a kódot.

50 50 Mobil kupon a rendezvényen Mobil kupon −2D kód kiküldése sms-ben vagy wap linken keresztül −Nincs szükség többé papíralapú értesítésre vagy meghívóra −Nincs pl. postaköltség −Adatbázis építés, karbantartás, frissítése −„Extra” szolgáltatások beléptető rendszerek használatakor −Minden aktivitás mérhető, rögzíthető, riportolható

51 51 Mobil Tartalom

52 52 Mobiltartalom szolgáltatás Mobil tartalom –Mobiltartalom szolgáltatása promóciókhoz, rendezvényeken –Teljes mobiltartalom portfólió –Csengőhang (poli, true), háttérkép, video, java játékok –Partnereink: mobibase, eurofun, indigames, telcogames, myfilm, breakpoint games –Teljes, aktuális zenei mobiltartalom portfólió –Partnereink: E-music, Sony, Universal, Warner

53 53 Adatbázis kezelés és BI (Business Intelligence)

54 54 Adatbázis Adatbázis kezelés és BI –Adatbázis építés, kezelés –User telefonszámok regisztrálása –Ügyféligény szerinti riportok készítése, átadása –Beérkező üzenetek kezelése, elemzése, ellenőrzése –Felhasználók aktivitásának on-line ellenőrzése –Nick nevek regisztrálása (chat, társkereső alkalmazások) –User adatok (név, cím, mail) bekérése, feldolgozása

55 55 Business Intelligence Adatbázis kezelés és BI −Rendszer funkciók −Adat tárolási és karbantartási funkció −Felhasználói szokások elemzése a partner igényei szerint −Statisztikák készítése −Partner igényei szerint definiált riportok készítése −Automatikus riport programok futtatása −Lojalitás programok támogatása

56 56 Referenciák

57 57 Sms promó referenciák 2007 Referenciák –Colgate - Palmolive –Procter –Lay’s –Veet – Tesco, Rossmann, DM –Bosch –Procter – Pampers –Procter – Wella –Kozel –Reckitt –Sió-Eckes – új termék promó –Old Spice - Duracell

58 58 IVR promó referenciák 2007 Referenciák –Bomba –Soproni –Uniqua –Procter – Pampers –Procter – Wella –R-Time

59 59 WAP referenciák Referenciák –Idom2000 Rt. - –Cow Parade –Danubius on-line –Disney film wap portálok (Karib tenger kalózai, Narninia, Verdák, Csodacsibe, stb.) –Győzike –Miss Balaton 2006 –Lost –RTL Klub on-line –Milliomos

60 60 Köszönöm! A jelen dokumentumhoz kapcsolódó minden jog jogosultja az IKO New Media Kft. Jelen dokumentum tartalma bizalmas, üzleti titoknak minősül, az abban leírt és bemutatott elképzelések, szolgáltatások, megoldások és minden további elem az IKO New Media Kft. szellemi tulajdonát képezik, melyek másolása, átvétele, reprodukálása illetőleg bármilyen módon történő felhasználása kizárólag az IKO New Media Kft. előzetes írásbeli engedélyével lehetséges. Copyright © IKO New Media Kft Minden jog fenntartva.


Letölteni ppt "1 Készítette: Greksa Péter. 2 Tartalom >Bemutatkozás >Szolgáltatások összefoglalása >TV-s alkalmazások >Video streaming és mobiltartalom >INM Call TV."

Hasonló előadás


Google Hirdetések