Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Készítette: Greksa Péter

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Készítette: Greksa Péter"— Előadás másolata:

1 Készítette: Greksa Péter

2 Tartalom IKO New Media interaktív szolgáltatások Bemutatkozás
Szolgáltatások összefoglalása TV-s alkalmazások Video streaming és mobiltartalom INM Call TV core concept Személyre szabott megoldás Rugalmasság és kreativitás Call TV formátumok Mobil marketing Célok és előnyök Hatékonyság B2C és B2B alkalmazások Alapdíjas szolgáltatások Emeltdíjas szolgáltatások On - line riportrendszer IVR megoldások Bluetooth alkalmazások Mobil kupon rendszerek WAP Mobil tartalom Adatbázis kezelés és Business Intellligence Referenciák

3 Bemutatkozás

4 IKO New Media Interaktív szolgáltatások
Cégtörténet Az IKO New Media Kft-t 2003-ban alapították, a Cemtex és a Meta SMS Kft-k jogutódjaként A Cemtex Kft óta volt jelen a magyarországi interaktív piacon, emeltdíjas szolgáltatásaival, és saját fejlesztésű IVR technológiájával. A Való Világ első szériájának szavazás alkalmazása és további TV-s alkalmazások (Legyen Ön is Milliomos, Játékzóna, stb.) sikeres és kifogástalan üzemeltetése fűződik a nevéhez A Meta SMS Kft óta volt jelen a magyarországi mobil interaktív piacon, emelt díjas sms, és mobil tartalom szolgáltatási alkalmazásaival

5 Tulajdonosi struktúra
IKO New Media interaktív szolgáltatások Tulajdonosi struktúra Az IKO New Media, az IKO – Telekom Media Holding tulajdona, melyet 50–50% tulajdonrésszel az IKO Media Group és a Matáv alapított ben. Az IKO New Media mellett a Holding 31% tulajdonrésszel bír az RTL Klub kereskedelmi televíziós csatornában, mely Magyarország vezető kereskedelmi TV adója és 100%-os tulajdonosa az IKO Content & Rights Kft-nek, mely a regionális jogi ügyeket és a saját illetve nemzetközi formátumokat és tartalmakat kezeli. IKO-TELEKOM MEDIA HOLDING

6 Szolgáltatások összefoglalása

7 Szolgáltatások összefoglalása
IKO New Media interaktív szolgáltatások Szolgáltatások összefoglalása Call Tv műsor gyártás TV-s szavazás alkalmazások SMS kvíz játékok Társkereső alkalmazások Text to screen Text to teletext (TXT) Mobilmarketing megoldások és mobil telefon alapú szolgáltatások Teljeskörű WAP megoldások Mobil Couponing és Bluetooth megoldások Mobil tartalom szolgáltatás Aggregáció TV-s alkalmazások Mobil Marketing B2C & B2B alkalmazások Mobil tartalom B2B alkalmazás

8 TV-s alkalmazások

9 TV-s alkalmazások TV-s alkalmazások
Interaktív szavazás (alap vagy emeltdíjas) Valóság show illetve Event show szavazási megoldások (vote-in – vote-out) Közvélemény kutatás / sms vagy IVR Quiz megoldások (alap vagy emeltdíjas) Sms beküldő (sms-send-in) tudásalapú quiz, sorozatkvíz, stb. pénz vagy tárgynyereménnyel Text to screen Nézői hozzászólások, vélemények, publikus kérdések, stb. a képernyő alján futó csíkra Teletext chat Chat alkalmazás a TXT felhasználók részére (témánként, földrajzi régiónként, stb.)

10 Video streaming és mobil tartalom
TV-s alkalmazások Video streaming és mobil tartalom 2.5 és 3G video streaming Előre szerkesztett vagy élő stream-ek, mobil telefonra gyártva Előre szerkesztett sikeres témák Élő stream-ek Koncertek Sportesemények Mobil tartalom letöltés Mobil tartalom értékesítés (csengőhang, háttérkép, játék, video, stb.) TXT-n keresztül Tv reklám segítségével Zene TV esetében a kilp lejátszása alatt csíkról

11 INM Call TV core concept
TV-s alkalmazások INM Call TV core concept A Call TV egy interaktív játék show Interaktív: hosszú távú lojális néző kapcsolat, mely profitot termel Játék: játékosan szórakoztat és nyerési esélyt biztosít Show: egy szórakoztató TV műsor, melyet nézni kell Mindenki szeret játszani és nyerni! A Call TV formátum garantált siker lehet minden nézői célcsoport számára! Az IKO New Media modellje hosszú távú profitot garantáló üzleti modell A védjegyünk a hosszú távú, biztos növekedés mind a nézői kontaktus számokat, mind a ratineget tekintve Az IKO New Media Call TV formátuma nem csak a Magyar RTL Klub csatornán sikeres, de Cseh és Lengyel országban is, mely okán további országokban készítjük elő indulásunkat

12 Személyre szabott megoldás
TV-s alkalmazások Személyre szabott megoldás A műsor tervezése és indítása előtt tanulmányt készítünk a csatorna és a műsor leendő környezetét figyelembe véve az alábbi szempontok szerint: Célközönség demográfia, szociográfia, erdeklődési és egyéb attitűdök és szokások Szocio-kulturális környezet Jogi környezet Mobil és IVR piac Mobil tartalom piac Média piac Hirdetési és kommunikációs környezet

13 Rugalmasság és kreativitás
TV-s alkalmazások Rugalmasság és kreativitás Rugalmas szerkesztés = a műsor folyamatosan finom hangolható Helyes formátum elemek használata = hatékony és profit orientált interaktív alkalmazás, az alábbi szempontok alapján: A show hossza és típusa, a műsorvezetők száma Optimális emeltdíjas megoldások használata A játék típusa Pénz nyeremények Tárgy nyeremények – másodlagos bevételi lehetőségek (szponzor nyeremény)

14 Szerencsejáték Felügyelet által minősített tudásalapú formátumok
TV-s alkalmazások Call TV formátumok Szerencsejáték Felügyelet által minősített tudásalapú formátumok Regisztrációs játék - sorsolás Alkalmazható: - rövid megjelenések; folyamatos elérés különböző időpontokban más-más nézői csoportok elérése – műsorfolyamba beépíthető - 2 vagy 3 lehetséges válasz megadása a nézőknek; a helyes megoldást választó játékosok között sorsolás – belépő kérdés; a műsor folyatatásában a játékos már játszhat a szerencséhez kapcsolódó játékokat (hardware játék)

15 Szerencsejáték Felügyelet által minősített tudásalapú formátumok
TV-s alkalmazások Call TV formátumok Szerencsejáték Felügyelet által minősített tudásalapú formátumok Hot Button – azonnali kapcsolat Alkalmazható: Minimum 40 perces adásidő Épített illetve virtuális stúdió Software és Hardware típusú játékok Stúdió és Telefonos játék Call monitor – live connection Egyéb lehetőség: SMS text to screen (moderált)

16 Call TV produkció TV-s alkalmazások
Kiépített hardware és software környezet – live és automata Gyártási kapacitás Call TV team – dedikált szerkesztés Online rendszer/Call monitor Teljes lebonyolítás (Kreatív; Gyártás; Számviteli elszámolás)

17 Mobil marketing

18 Célok és előnyök Mobil marketing A mobilmarketing kampányok céljai
Márkaismertség növelés Figyelemfelkeltés rendezvényekre, akciókra Ügyféladatbázis építés Ügyféllojalitás növelés Vírusmarketing (célzott tartalom kiküldés) Beléptető rendszerek A mobilmarketing kampány előnyei Személyes és egyedi, a user saját személyes üzenetének tekinti Bárhol, gyorsan és hatékonyan eléri a célcsoportot Gyorsan aktivizálhatja a fogyasztót Magas impactet ér el

19 Postbuy analízis Mobil marketing
Válaszadási arányok SMS kampányok esetében Válasz sms küldés: 8-10% On-line felület látogatása: 3%-18% ill. postai cím megadása: 5%-15% Az üzenet hatására vásárol: 2%-6% További fogyasztói reakciók Elolvassa az üzenetet: 91%-100% Elmenti az üzenetet: 18%-35% Olvasás után törli: 73%-86% Megmutatja ismerősének: 23%-34% Továbbküldi: 2%-33% Forrás: IKO New Media, postbuy analízis 2006

20 B2C és B2B szolgáltatások

21 B2C és B2B szolgáltatások
Mobil marketing B2C és B2B szolgáltatások Integrált és önálló mobilmarketing stratégia kidolgozása SMS kampányok tervezése, programozása, lebonyolítása MMS kampányok tervezése, programozása, lebonyolítása Egyedi mobilmegoldások testreszabott fejlesztése Tematikus érdeklődési körű célcsoport adatbázis biztosítása!!! Adatbázis management IVR megoldások Bluetooth marketing megoldások Mobilkupon rendszerek kialakítása, működtetése Teljeskörű WAP megoldások

22 Alapdíjas szolgáltatások

23 Alapdíjas SMS kiküldés
Mobil marketing Alapdíjas SMS kiküldés SMS kiküldés (max. 160 karakter, de pl. wap link kiküldési lehetőség) Egyedi Tömeges Időzített Válasz fogadással és feldolgozással Kiküldés metódusa Ügyfél adatbázisra INM adatbázisra (2006. novembertől)

24 Alapdíjas MMS kiküldés
Mobil marketing Alapdíjas MMS kiküldés MMS kiküldés (akár 100 kb!!! – álló és animált képek ill. végtelen számú karakter) Egyedi Tömeges Időzített Válasz fogadással és feldolgozással Kiküldés metódusa Ügyfél adatbázisra INM adatbázisra (2006. novembertől)

25 SMS és MMS előnyei Mobil marketing Az SMS Az MMS
Rövid idő alatt (max. 2 óra) eljut a fogyasztókhoz, ezzel a leggyorsabb kommunikációs eszköz nincs produkciós költség Költséghatékony, adatbázis alapján jól célozható, nincs meddő szórás perszonalizálható (max. 10 karakter) Az MMS a teljes image közvetíthető a fogyasztó felé képsorozatok küldhetőek véleményvezér célcsoportot ér el a legmagasabb impact alacsony produkciós költség

26 Felhasználási területek
Mobil marketing Felhasználási területek Akciók kommunikációja Promóciós üzenetek Lojalitás program üzenetek Új alkalmazások, megoldások bemutatása szövegben v. képben Wap linken további tartalom, akár web oldal wap klónjának megjelenítése, mozgóképekkel és hanggal Egyedi, megrendelőre szabott interaktív alkalmazások fejlesztése

27 Üzenet fogadás SMS fogadás MMS fogadás Regisztráció Adatbázis építés
Mobil marketing Üzenet fogadás SMS fogadás Regisztráció Adatbázis építés Promóciók MMS fogadás

28 Felhasználási területek
Mobil marketing Felhasználási területek Proof on purchase (POP) promóció Regisztrációs kampányok (válasz üzenet küldéssel) Adatbázis építéssel kombinálva (akár név, cím, mail cím) Kreatív kampányok Szöveg v. képbeküldéssel kombinálva Promóció TV-s megjelenéssel kombinálva Egyedi, megrendelőre szabott interaktív alkalmazások fejlesztése

29 Emeltdíjas szolgáltatások

30 Emeltdíjas üzenet fogadása
Mobil marketing Emeltdíjas üzenet fogadása MO (mobile originated) SMS fogadás (bevétel generálással) Díjsávok (nettó árak, az összes Magyarországon engedélyezett díjsáv) 40, 60, 65, 75, 100, 120, 125, 140, 160, 200, 240, 250, 320, 380, 400, 450, 550, 600, 750, 800, 1000, 1500, 1600 Ft Emeltdíjas bevétel részesedés további egyeztetés tárgya!

31 Felhasználási terület
Mobil marketing Felhasználási terület Tartalom (mobiltartalom) kiküldés fizetése Szolgáltatás egyszeri ellentételezése, fizetés Tv-s alkalmazások è adatbázis építés!!! Szavazás Tudás alapú quiz On-line felületeken nyújtott szolgáltatások fizetése

32 Emeltdíjas üzenet küldése
Mobil marketing Emeltdíjas üzenet küldése Push vagy MT (mobile terminated) SMS (bevétel generálással) Alapdíjas regisztrációt követően automatikus, meghatározott időközönkénti kiküldés, az ügyfél regisztráció alapján, a szolgáltatás felmondásáig. Díjsávok (nettó árak, az összes Magyarországon engedélyezett díjsáv) 40, 60, 65, 75, 100, 120, 125, 140, 160, 200, 240, 250, 320, 380, 400, 450, 550, 750, 1000, 1500 Ft Emeltdíjas bevétel részesedés további egyeztetés tárgya!

33 Felhasználási terület
Mobil marketing Felhasználási terület Tartalom (mobiltartalom) kiküldés fizetése Szolgáltatás rendszeres ellentételezése, előfizetés megújítása On-line felületeken nyújtott szolgáltatások rendszeres fizetése, előfizetés megújítása fizetése

34 On-line riport rendszer

35 On-line riportrendszer
Kezelői felület

36 Felhasználási területek
On-line riportrendszer Felhasználási területek Napi, havi, stb. rendszeres riportok on-line lekérése SMS, MMS forgalom figyelése Bevétel user áras figyelése Beküldő telefonszámok rögzítése Beérkezett válaszüzenetek rögzítése Futárok működésének ellenőrzése SMS ill. MMS üzenetek saját kezű egyedi ill. tömeges kiküldése SMS fal v. csík moderátori felület Egyszerűbb alkalmazások paraméterezése

37 WAP

38 WAP szolgáltatások WAP
Operátor (T-Zones, Pannon WAP, Vodafone Live) specifikus WAP oldal építés Operátortól független megjelenés Operátori site-ba befűzött WAP oldal (direkt link) Fizetős WAP oldal építése WAP szerver üzemeltetés WEB oldalak WAP klónozása WAP ügyfélszolgálat

39 Felhasználási területek
WAP Felhasználási területek Cégbemutató oldal Termékbemutató oldal Promóciós oldal Adatbázisépítés Időpontfoglalási rendszerek Jegyrendelés Szótár

40 IVR megoldások

41 IVR (interactive voice response)
IVR megoldások IVR (interactive voice response) Nagy számú résztvevő (hívó) ügyfél esetén (dtmf vagy hang alapú) Előre, a kívánt hangon rögzített menürendszer Szétágazó, többfunkciós menürendszer felépítés (egy számos alkalmazás) „Korlátlan” mennyiségű adat lekérésének lehetősége Alap vagy emeltdíjas telefonszámon üzemelhet Egyszerű 7/24es üzemeltetés Ügyfél oldali adatlekérdezés (lehet anonym is) Költséghatékony

42 Bluetooth alkalmazások

43 Bluetooth tartalom kiküldés
Bluetooth alkalmazások Bluetooth tartalom kiküldés 0 – 100 méter hatótávolság (helyszínfüggő) Paraméterezhető tartalom kiküldés (időzítés, milyen tartalom kerüljön kiküldésre, stb) 25 – 35 mobil készülék kiszolgálása azonos időpontban Paraméterezhető scannelési időintervallum Kiküldhető tartalmak Képek, képüzenetek Csengőhangok, hangüzenetek Játékok Kuponok Videók, 3gp videók 7/24es működtetéséhez a helyszínen szükséges: áram, internet kapcsolat (opcionális)

44 Bluetooth tartalom kiküldés
Bluetooth alkalmazások Bluetooth tartalom kiküldés A tartalmak tárolhatóak a helyszíni routerben vagy központi szerveren Internet kapcsolat esetén „távvezérlés” lehetősége A látható készülékek beazonosításra kerülnek A tartalom csak a user jóváhagyása után kerül kiküldésre Post buy analízis – fogyasztói intarakciók elemzésének lehetősége Alacsony üzemeltetési költség (modul bérleti díj, tartalom produkció) Az aktív mobil telefonok 70% képes bluetooth kapcsolatra Bluetooth terminál

45 Qr code

46 Qr (quick response) code
QR code Qr (quick response) code Mi az a QR code? Direkt egyedi azonosításra alkalmas 2 dimenziós kód, a hagyományos vonalkódnál több információt képes tárolni ugyan azon a felületen A mobiltelefon kamerájával és a készülékbe telepített kódolvasó segítségével azonnal értelmezhető Tartalom – szöveg; link; névjegy; hírlevél; értékesítés támogatás; regisztráció támogatás Automatizált Nyomtatható – elektronikusan is használható Költséghatékony Felhasználható: beléptetés; kupon; kedvezmény; kommunikáció

47 Felhasználási lehetőségek
QR code Felhasználási lehetőségek Qr kód a hirdetésben: termékinformáció, on-line rendelés, stb. POP promóció: keresse a kódot a termék csomagolásában (a klasszikus POP promóció megújítása) Multimédia: a kód leolvasásával hozzáférhetővé válik a user számára kiküldeni kívánt tartalom Mi szükséges a használatához: QR kód olvasó szoftver (az új okos telefonokban már „széria”) Symbian operációs rendszerrel rendelkező telefon

48 Mobil kupon

49 Mobil kupon Mobil kupon
A mobil couponing az egyénre szabott marketing új és vonzó eszköze. Az alapelgondolás lényege, hogy az ügyfeleket bárhol és bármikor eléri mobiltelefonjukon keresztül, és többletértéket kínál nekik, ezáltal az eladóhelyre, vagy egy rendezvény helyszínére „csalogatva“ őket. Az ügyfelek a vásárlásra, belépésre jogosító bonokat közvetlenül mobiltelefonjukra kapják meg, ami új utakat nyit az innovatív kommunikáció terén. Nem kell többé papír-bonokat vagdosni és gyűjtögetni, hiszen a virtuális bont egyszerűen be lehet váltani a mobiltelefon segítségével. A bon beváltásához a mobiltelefon tulajdonosa felkeresi a megfelelő értékesítőhelyet, illetve az adott rendezvényt, majd a mobiltelefon kijelzőjét, amelyen megjelenik a bon, odatartja a leolvasóhoz. A leolvasó ellenőrzi a bon érvényességét és feloldja a kódot.

50 Mobil kupon a rendezvényen
2D kód kiküldése sms-ben vagy wap linken keresztül Nincs szükség többé papíralapú értesítésre vagy meghívóra Nincs pl. postaköltség Adatbázis építés, karbantartás, frissítése „Extra” szolgáltatások beléptető rendszerek használatakor Minden aktivitás mérhető, rögzíthető, riportolható

51 Mobil Tartalom

52 Mobiltartalom szolgáltatás
Mobiltartalom szolgáltatása promóciókhoz, rendezvényeken Teljes mobiltartalom portfólió Csengőhang (poli, true), háttérkép, video, java játékok Partnereink: mobibase, eurofun, indigames, telcogames, myfilm, breakpoint games Teljes, aktuális zenei mobiltartalom portfólió Partnereink: E-music, Sony, Universal, Warner

53 Adatbázis kezelés és BI (Business Intelligence)

54 Adatbázis Adatbázis építés, kezelés User telefonszámok regisztrálása
Adatbázis kezelés és BI Adatbázis Adatbázis építés, kezelés User telefonszámok regisztrálása Ügyféligény szerinti riportok készítése, átadása Beérkező üzenetek kezelése, elemzése, ellenőrzése Felhasználók aktivitásának on-line ellenőrzése Nick nevek regisztrálása (chat, társkereső alkalmazások) User adatok (név, cím, mail) bekérése, feldolgozása

55 Business Intelligence
Adatbázis kezelés és BI Business Intelligence Rendszer funkciók Adat tárolási és karbantartási funkció Felhasználói szokások elemzése a partner igényei szerint Statisztikák készítése Partner igényei szerint definiált riportok készítése Automatikus riport programok futtatása Lojalitás programok támogatása

56 Referenciák

57 Sms promó referenciák 2007 Referenciák Colgate - Palmolive Procter
Lay’s Veet – Tesco, Rossmann, DM Bosch Procter – Pampers Procter – Wella Kozel Reckitt Sió-Eckes – új termék promó Old Spice - Duracell

58 IVR promó referenciák 2007 Bomba Soproni Uniqua Procter – Pampers
Procter – Wella R-Time

59 WAP referenciák Idom2000 Rt. - www.ugyfelfogadas.hu Cow Parade
Danubius on-line Disney film wap portálok (Karib tenger kalózai, Narninia, Verdák, Csodacsibe, stb.) Győzike Miss Balaton 2006 Lost RTL Klub on-line Milliomos

60 A jelen dokumentumhoz kapcsolódó minden jog jogosultja az IKO New Media Kft. Jelen dokumentum tartalma bizalmas, üzleti titoknak minősül, az abban leírt és bemutatott elképzelések, szolgáltatások, megoldások és minden további elem az IKO New Media Kft. szellemi tulajdonát képezik, melyek másolása, átvétele, reprodukálása illetőleg bármilyen módon történő felhasználása kizárólag az IKO New Media Kft. előzetes írásbeli engedélyével lehetséges. Copyright © IKO New Media Kft Minden jog fenntartva. Köszönöm!


Letölteni ppt "Készítette: Greksa Péter"

Hasonló előadás


Google Hirdetések