Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Dr. HASSAN Elsayed egyetemi docens DUCHON Jenő műszaki tanár Trefort Ágoston Mérnökpedagógia Központ, Óbudai Egyetem AZ ONLINE FORRADALMAK NEVELŐ SZEREPE.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Dr. HASSAN Elsayed egyetemi docens DUCHON Jenő műszaki tanár Trefort Ágoston Mérnökpedagógia Központ, Óbudai Egyetem AZ ONLINE FORRADALMAK NEVELŐ SZEREPE."— Előadás másolata:

1 Dr. HASSAN Elsayed egyetemi docens DUCHON Jenő műszaki tanár Trefort Ágoston Mérnökpedagógia Központ, Óbudai Egyetem AZ ONLINE FORRADALMAK NEVELŐ SZEREPE 1/23

2  2009 – Moldova  – Iráni választási csalások  – Tunéziai jázminos forradalom  2011 – Egyiptomi forradalom TWITTER REVOLUTIONS 2/23

3  Mikroblog rendszer  Időben visszafelé olvashatjuk a bejegyzéseket  Bejegyzés = 140 karakter MI IS AZ A TWITTER? 3/23

4 Wael Ghonim, aki az egyiptomi forradalom szimbólumává vált MIKROBLOG, MINT INFORMÁCIÓS KÖZPONT 4/23

5 TÚL A TWITTEREN – KÖZÖSSÉGI OLDALAK 5/23

6 ADATLAPOK 6/23

7 FACEBOOK OLDAL 7/23

8 FACEBOOK CSOPORT 8/23

9 KAPCSOLATOK EREJE - VÍRUS 9/23

10 FELMÉRÉS ADATAI 10/23

11 CSOPORT- SZELLEM 11/23

12 SZEREP- VÁLLALÁS 12/23

13 Az egyes skálaértékeket választó hallgatók száma a megadott kérdésekben FIGYELEM 13/23

14 Mely médiumokat használták, használnák a hallgatók információ- szerzésre MÉDIUMOK 14/23

15 Az egyes médiumok szerepének értékelése  az arab világ forradalmaiban  egy esetleges európai forradalomban  egy esetleges hazai forradalomban MÉDIUMOK SZEREPE 15/23

16  „Az információ terjedés sebessége miatt nagyon gyorsan bontakozna ki a forradalom.”  „Nagy szerepe van a szervezésben, információ megosztásban.”  „Kirobbanthatja a forradalmat, nagyon nagy szervező ereje lehet, propagandák terjesztésére kiválóan alkalmas lehet.”  „Igen nagy, mivel az emberek elég hülyék ahhoz h bármit elhiggyenek, írja/mondja azt bárki...”  „Azok számára, akik aktív szereplői a forradalomnak, ha jól teszik, nem használják a közösségi oldalakat, csak is a megtévesztés eszközének. Nyomon követésre viszont a brf-k és a nemzetvédelem biztos, hogy alkalmas.” EGY KÖZÖSSÉGI SITE-NAK MILYEN SZEREPE LEHET EGY FORRADALOM ESETÉN? 16/23

17 ISKOLAPADBAN 17/23

18 SZÜKSÉGES-E, HOGY MÉG JOBBAN A FACEBOOK IRÁNYÁBA MOZGASSUK A TANULÓKAT? 18/23

19 ISKOLA SZEREP- VÁLLALÁSA 19/23

20  Konstruktív pedagógia eszköztára  Vita  Kooperatív munka  Kiselőadás  Projektmunka  Stb.  Fontos a célkitűzés  Ne csak az eseményre fokuszáljon, hanem a közösségi oldal szerepére, a bejegyzések milyenségére (stílus, gyakoriság, stb.) FELHASZNÁLHATÓ PEDAGÓGIA 20/23

21  Hozzunk létre zárt csoportot  A csoport tagok (tanulók) is használhassák a csoport hírfolyamát.  Szöveg  Hivatkozás  Kép  Video  Legyen cél csoportjegyzet (egyfajta wiki) létrehozása adott témában  A csoport használja a fórumot  Feladattervezés  Szerepkiosztás  Stb.  Tanári feladat: mentorállás, moderálás ÜLTESSÜK ÁT AZ EGÉSZET MAGUNK IS A FACEBOOKRA 21/23

22  Osztályfőnöki óra  Szakkörök  Számítástechnika  Informatika  Klubok  Felsőoktatás + amit a fantázia megenged  HOL HASZNÁLHATJUK? 22/23

23 KÖSZÖNÖM A FIGYELMÜKET! 23/23


Letölteni ppt "Dr. HASSAN Elsayed egyetemi docens DUCHON Jenő műszaki tanár Trefort Ágoston Mérnökpedagógia Központ, Óbudai Egyetem AZ ONLINE FORRADALMAK NEVELŐ SZEREPE."

Hasonló előadás


Google Hirdetések