Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Veszelszkiné Huszárik Ildikó Kiskunhalas, Bibó István Gimnázium www.bibo-halas.hu www.vhildi.hu.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Veszelszkiné Huszárik Ildikó Kiskunhalas, Bibó István Gimnázium www.bibo-halas.hu www.vhildi.hu."— Előadás másolata:

1 Veszelszkiné Huszárik Ildikó Kiskunhalas, Bibó István Gimnázium www.bibo-halas.hu www.vhildi.hu

2 Madách Imre: Az ember tragédiája

3 Facebook — a Bibós AET címmel létrehozott zárt csoport internetlehetőségek — ímél, kép- és videomegosztók, honlap, www.wordle.net fényképezőgép és képszerkesztők — Picasa, Microsoft Research AutoCollage interaktív tábla és tartalma nyomtatott kötet

4 11. évfolyam, két osztály, 69 diák általános tantervű osztály magyartanáraként bevontam a humán tagozatos b-s diákokat is (Facebook üzenőfelületén) cél: lehet-e tanulni és tanítani a virtuális térben

5 A diákokkal kialakított játékszabályok: a szereplők véletlenszerű hozzárendelése egy-egy diákhoz a Facebookon Bibós AET zárt csoport - admin: egy tanár és egy diák szerepeknek megfelelő adatlap - normakövető helyesírás, CV-tartalom, Facebookon megszokott formában - a többi szöveg helyesírása Facebook-szerű a bejegyzéseket, posztolásokat, lájkolásokat, feltöltéseket az adminok értékelik - egység: S; 10 S = jeles -az értékeket a diákok gyűjtik a két hónapos projekt nyitásának és zárásának időpontja

6 két név (saját és Ma Dáchimre) 69 „ember” is egyedi, színre jellemző, záráskor feloldott névvel

7 4.1. egyrészt irányított feladatok megoldása 4.2. másrészt a szerepekkel kapcsolatos képek, videók, idézetek megosztása

8

9

10 http://www.youtube.com/watch?v=1VPDyOxvOscwww.youtube.com/watch?v=1VPDyOxvOsc

11

12

13

14

15

16

17

18 http://www.youtube.com/watch?v=0G3_kG5FFfQ

19

20

21

22

23 négy magyarórán (hagyományos feldolgozáskor is ennyi óra) egy óra: ismeretek rögzítése, gyakorlással www.vhildi.hu / Irodalom / Madách Imre: Az ember tragédiája című interaktív táblás összeállítás videofelvétel készítése három óra: a Tragédiával kapcsolatos ismeretek összegzése (azonos szerkezetű szöveggel) a projektbeli munka önértékelése [a kártyákra írt (megtanult) memoriterek elmondásával (ún. láncmemoriter)] az adminisztrátor a számítógépen a Bibós AET-ben bejegyezte a szereposztást a teljesítményeket három diák értékelte (naplóba kerülő) jeggyel

24 5.1.2. a honlapomon (szavazással, cikkekkel) 5.1.1. a facebookos felületen (S, hozzászólással, üzenettel) http://www.vhildi.hu/irodalom/feladatok/bibos-aet.html

25 Bibós AET és Záróra a www.vhildi.hu oldalonwww.vhildi.hu hír a Facebookon a VHI-alumni csoportomban fényképekből kollázs (megosztva a honlapon és a Facebookon) a diákok kilépőszó az interaktív táblára a www.wordle.net segítségével szófelhő (közzétéve a Facebookon is) a Bibós AET képernyőképeiből kiállítás az iskola csipeszgalériájában

26 A Facebook nem az ember tragédiája

27 lájkolom a figyelmet


Letölteni ppt "Veszelszkiné Huszárik Ildikó Kiskunhalas, Bibó István Gimnázium www.bibo-halas.hu www.vhildi.hu."

Hasonló előadás


Google Hirdetések