Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Losontzi István Többcélú Közoktatási Intézmény

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Losontzi István Többcélú Közoktatási Intézmény"— Előadás másolata:

1 Losontzi István Többcélú Közoktatási Intézmény
Cegléd

2

3 Pathways II. Felhívás Lehetőség a képzésen való részvételre
Tanulók bevonása Új ismeretanyag Kapcsolati tőke Továbblépési lehetőségek

4 Belső továbbképzés Értelmileg akadályozottak tagozat
15 fő kolléga részvétele „Kéttanáros” modell Megszerzett tudás közvetítése Játékos feladatok

5

6

7 Tapasztalatok Szakemberekből álló célközönség Megerősítés, összegzés
Részletekre való odafigyelés Körültekintőbb szövegszerkesztés Pozitív visszacsatolás Kiadványok hatékonysága

8 A projekt eredménye az érintettek színterén
Komplex forma A projekt eredménye az érintettek színterén „Amit mi nyertünk”

9 Jövőkép Intézményünk minden tagozatának képzése
Honlapunk kiterjesztése Szakembereink ismeretanyagának bővítése Színvonal növelése (szakmai) Helyi (Cegléd) szervezetek felkeresése – képzés tolerancia, érzékenyítés Erősségek, lehetőségek kiaknázása – helyszín biztosítása

10 Jövőkép 2. Folyamatos kapcsolattartás a fő támogató szervezettel (ÉFOÉSZ) Tanácsadás Tapasztalatcsere, vélemények Lehetséges gyengeségek, veszélyek feltérképezése – megszüntetése

11 Jövőkép 3. Könnyen érthető kiadványok készítése iskolai színtereken (tankönyvek, tanári kézikönyvek – segédanyagok) Oktatási anyagok felülvizsgálata az értelmileg akadályozottak csoportjaiban („11 – 12. évfolyam ?”) Szövött tárgy készítés a Készségfejlesztő Speciális Szakiskolában

12 A kezdetek A kiadvány a szövött tárgy készítő szakma elméleti ismereteit, továbbá a hozzá kapcsolódó gyakorlati feladatokat fogja tartalmazni

13 Téma indoklása A kiadvány azért jelentős:
mert a magyar könyvpiacon nem íródott még olyan szakkönyv ebben a témában, amelyből a megértési nehézséggel élők tanulni tudnának valamint a könnyen érthető kommunikáció alapelveit és szabályait figyelembe véve íródik

14 A nekirugaszkodás A téma elméleti ismeretanyagának szisztematikus gyűjtése és rendszerezése Szakbibliográfia összeállítása Mindezek alapján előzetes témavázlatok készítése Felmerülő kérdések rögzítése, változtatások eszközölése

15 Hasznosítás lehetősége
Kinek ajánljuk? Szakoktatóknak A téma iránt érdeklődőknek A téma kutatóinak

16 Köszönjük a megtisztelő figyelmet


Letölteni ppt "Losontzi István Többcélú Közoktatási Intézmény"

Hasonló előadás


Google Hirdetések