Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Losontzi István Többcélú Közoktatási Intézmény Cegléd.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Losontzi István Többcélú Közoktatási Intézmény Cegléd."— Előadás másolata:

1 Losontzi István Többcélú Közoktatási Intézmény Cegléd

2

3 Pathways II.  Felhívás  Lehetőség a képzésen való részvételre  Tanulók bevonása  Új ismeretanyag  Kapcsolati tőke  Továbblépési lehetőségek

4 Belső továbbképzés  Értelmileg akadályozottak tagozat  15 fő kolléga részvétele „Kéttanáros” modell  Megszerzett tudás közvetítése  Játékos feladatok

5

6

7 Tapasztalatok  Szakemberekből álló célközönség  Megerősítés, összegzés  Részletekre való odafigyelés  Körültekintőbb szövegszerkesztés  Pozitív visszacsatolás  Kiadványok hatékonysága

8 Komplex forma A projekt eredménye az érintettek színterén „Amit mi nyertünk”

9 Jövőkép  Intézményünk minden tagozatának képzése  Honlapunk kiterjesztése  Szakembereink ismeretanyagának bővítése  Színvonal növelése (szakmai)  Helyi (Cegléd) szervezetek felkeresése – képzés tolerancia, érzékenyítés  Erősségek, lehetőségek kiaknázása – helyszín biztosítása

10 Jövőkép 2.  Folyamatos kapcsolattartás a fő támogató szervezettel (ÉFOÉSZ)  Tanácsadás  Tapasztalatcsere, vélemények  Lehetséges gyengeségek, veszélyek feltérképezése – megszüntetése

11 Jövőkép 3.  Könnyen érthető kiadványok készítése iskolai színtereken (tankönyvek, tanári kézikönyvek – segédanyagok)  Oktatási anyagok felülvizsgálata az értelmileg akadályozottak csoportjaiban („11 – 12. évfolyam ?”)  Szövött tárgy készítés a Készségfejlesztő Speciális Szakiskolában

12 A kezdetek  A kiadvány a szövött tárgy készítő szakma elméleti ismereteit, továbbá a hozzá kapcsolódó gyakorlati feladatokat fogja tartalmazni

13 Téma indoklása A kiadvány azért jelentős:  mert a magyar könyvpiacon nem íródott még olyan szakkönyv ebben a témában, amelyből a megértési nehézséggel élők tanulni tudnának  valamint a könnyen érthető kommunikáció alapelveit és szabályait figyelembe véve íródik

14 A nekirugaszkodás  A téma elméleti ismeretanyagának szisztematikus gyűjtése és rendszerezése  Szakbibliográfia összeállítása  Mindezek alapján előzetes témavázlatok készítése  Felmerülő kérdések rögzítése, változtatások eszközölése

15 Hasznosítás lehetősége  Kinek ajánljuk?  Szakoktatóknak  A téma iránt érdeklődőknek  A téma kutatóinak

16 Köszönjük a megtisztelő figyelmet


Letölteni ppt "Losontzi István Többcélú Közoktatási Intézmény Cegléd."

Hasonló előadás


Google Hirdetések