Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

TÁMOP 3.4.2.A/11-2-2012-0017 projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "TÁMOP 3.4.2.A/11-2-2012-0017 projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű."— Előadás másolata:

1 TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű tanulók inkluzív nevelése érdekében.

2 Konzorciumi tagok • Szandaszőlősi Általános Iskola és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény • Liget Úti Általános Iskola, Előkészítő, Készségfejlesztő Speciális Szakiskola és Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmény • Szolnok Városi Óvodák • Szolnoki Szolgáltatási Szakközép és Szakiskola

3 Közös cél:  a sajátos nevelési igényű gyerekek együttnevelésének megvalósítása, hogy ezzel is elősegítsük képességeik kibontakoztatását, egyéni átvezetési terv alapján a különböző intézménytípusokba, illetve a munka világába történő átmenetét megkönnyíteni,  a pedagógusok szakmai együttműködésével, továbbképzésével, befogadó pedagógiai gyakorlatot támogató programok bevezetésével, jó gyakorlatok adaptálásával, a tanulók, szülők aktív bevonásával elindítani egy szemléletváltást.

4 A pályázaton elnyert támogatás:

5 Célcsoport •Tanulók •Gyógypedagógusok •Többségi pedagógusok •Szülők •Civil szervezetek

6 Tevékenységek • Képzések • Pedagógiai dokumentumok módosítása • Az inkluzív nevelést, befogadó pedagógiai gyakorlatot támogató programok • Intézmények közötti szakmai együttműködések formáinak kidolgozása

7 Tevékenységek • Jó gyakorlat átvétele, adaptációja az inklúzió témakörében • Egyéni átvezetési programokban részt vevő illetve részt vett tanulók után követéséhez tervek kidolgozása a speciális iskolából az általános iskolába való átmenet megkönnyítésére • Bemutató órák szervezése a konzorciumi partnerek számára.

8 Tevékenységek • Tanterv kidolgozása a tanulásban akadályozott tagozat magántanulói részére • Érzékenyítő tréning szervezése • Együtt az óvodától a középiskoláig” – játékos délután szervezése. • Tanterv kidolgozása a tanulásban akadályozott tagozat magántanulói részére • Együtt az óvodától a középiskoláig” – játékos délután lebonyolítása

9 A projekt megvalósításának kezdete: január 01. A projekt megvalósításának befejezése: június 30.


Letölteni ppt "TÁMOP 3.4.2.A/11-2-2012-0017 projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű."

Hasonló előadás


Google Hirdetések