Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

3. alprojekt A hátrányos, ill. halmozottan hátrányos helyzetű, a sajátos nevelési igényű illetve tanulási nehézségekkel küzdő tanulók fejlesztésére létrehozandó.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "3. alprojekt A hátrányos, ill. halmozottan hátrányos helyzetű, a sajátos nevelési igényű illetve tanulási nehézségekkel küzdő tanulók fejlesztésére létrehozandó."— Előadás másolata:

1 3. alprojekt A hátrányos, ill. halmozottan hátrányos helyzetű, a sajátos nevelési igényű illetve tanulási nehézségekkel küzdő tanulók fejlesztésére létrehozandó módszertani központ

2 TEVÉKENYSÉGÜTEMEZÉS 1. ELŐKÉSZÍTÉS - ALPROJEKT INDÍTÁS július 31. – szeptember MEGVALÓSÍTÁS – Pedagógiai módszertannal kapcsolatos kompetenciák fejlesztése - képzések Október 1. – június 29. Mentorok kiválasztása, képzése Szeptember 15. – október 30. Mentorok képzései a terepen (SNI, HH, lemorzsolódás) November 30 – február 27. A közösségi szolgáltatás rendszerének fejlesztése December 10. – június 29. Hálózatfejlesztés2011. február 27. – június 29. A fejlesztés előkészítése bevezetésre2011. június 29 – augusztus 25. A bevezetés támogatása2011. Augusztus 25. – október Projektzárás November 01. – november 30.

3 KépzésekCélcsoport A korszerű tanulás- és oktatásszervezési eljárások alkalmazásáról közoktatási intézmény vezetőinek ( OKM – 4 /136 /2009) Igazgatók, igazgatóhelyettesek, projektvezetők A korszerű tanulás- és oktatásszervezési eljárások alkalmazásáról pedagógusoknak ( OKM -4 /138 /2009) Munkaközösség-vezetők Tanulói differenciálás heterogén csoportban ( OKM-2/124/2007) Közösségi szolgáltatás központ fejlesztésében érintett pedagógusok, gyermek védelmis, pszichológus Kooperatív módszertanra épülő együttműködés ( OKM-2/158/2007) Szakmai és közismereti területen dolgozó érdeklődő/érintett pedagógusok Drámapedagógia az iskolában (OKM-2/97/2007)

4 KÉPZÉSCÉLCSOPOR T CSOPORTSZÁM Sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése a középfokú intézményekben: a prevenció lehetőségei a lemorzsolódás kockázatának korai felismerésére és az idő előtti iskolaelhagyás megelőzésére (OKM-3/10/2008) mentorok1

5 képzéscélcsoportCsoportszám (regionálisan szervezett) SNI integrációra vonatkozó képzés Közösségi szolgáltatások központ fejlesztésében érintett munkatársak, SNI, Hh(H) tanulók fejlesztésében érintett pedagógusok, osztályfőnök, gyermek védelmis, iskolapszichológus, gyógypedagógus, logopédus 9 HH speciális programok bevezetésére implementációs képzés 9 Lemorzsolódással kapcsolatos képzés 9

6 • SNI szakképzés és integráció pedagógus- felkészítő füzet kidolgozása: törvényi háttér, iratminták, intézményi eljárásrendek véleményezése és korrekciója. • A lemorzsolódó tanulók számára egyéni, konzultációs tanulási rendszerű tanterv kidolgozása • Módszertanok implementációja – adaptált tantervek, tanmenetek, óratervek

7 • Egyéni tanulási utak rendszerének kialakítása • Hátrányos helyzetű tanulók felzárkóztatására szolgáló, a sajátos nevelési igényű, illetve tanulási nehézségekkel küzdő tanulók speciális igényeivel foglalkozó közös rendszer kifejlesztése • A HH/HHH és az SNI tanulókat segítő jelzőrendszer kialakítása • Munkavállalói kompetenciák fejlesztésének rendszere, kialakítása • A tanulószerződés-kötés és a védett munkahelyhez jutás rendszerének kidolgozása a TISZK működési területén • Mentorálási rendszer kialakítása • Hálózati együttműködés rendszerének kialakítása


Letölteni ppt "3. alprojekt A hátrányos, ill. halmozottan hátrányos helyzetű, a sajátos nevelési igényű illetve tanulási nehézségekkel küzdő tanulók fejlesztésére létrehozandó."

Hasonló előadás


Google Hirdetések